Hashtag: 'истражувања'
Анализи

Еуромонитор: Лојалноста и новата нормалност

06 сеп 2023
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...
Регион

Развојна регионална конференција на „Валикон“

13 апр 2023
На конференцијата, големо внимание привлече стандардниот модел NPS, овој пат надограден и именуван како NPS 2.0 кој е незаменлив кога...
Актуелно

Наскоро на вашите бироа InStore MUST HAVE 2023

30 ное 2022
Следната недела ќе го добиете најважното специјално издание за целата година – InStore MUST HAVE 2023...
Актуелно

Специјално издание InStore MUST HAVE 2023

09 ное 2022
InStore MUST HAVE 2023 е препорака и презентација на најсилните FMCG-брендови на македонскиот пазар, кои задолжително треба да се најдат на полиците
Македонија

Истражување на „Инсајдер ИД“ - Потрошувачите ги избраа „топ“ маркетите за 2022

07 ное 2022
Во овогодинешното истражување повторно се мери и лојалноста на потрошувачите по маркет
Анализи

Пикаса: Најпребарувани зборови во категоријата здрава храна, јули 2022

18 авг 2022
Во јули реченицата Здрава храна за слабеење била пребарувана на интернет повеќе од 150 пати, покажуваат податоците на „Пикаса...
Актуелно

Пикаса: Колку се активни супермаркетите на социјалните мрежи?

27 јул 2022
Во анализираниот период социјалната мрежа „Фејсбук“ се издвојува со најголем број објави и има удел од 53% од вкупните објави, а според...
Македонија

„Фајнанс Тинк“: Сивата економија „jaде“ над 2,5 милијарди евра годишно

13 мај 2022
Главните препораки од истражувањето се дека треба да се редизајнира даночната политик а- да се јакнат капацитетите за прибирање на...
Македонија

Истражување на „Инсајдер ИД“: Топ 3 синџири маркети за 2021 година

03 ное 2021
Дури 91 отсто од македонските потрошувачи би го замениле преферираниот маркет за да пазарат во „Лидл“
Свет

Лојалноста кон брендовите се намалува

01 ное 2021
Одлуката на потрошувачите кој бренд ќе го изберат сѐ повеќе се обликува од променетите вредности
Свет

Мирисни алергени најдени во козметика означена perfume-free

01 фев 2021
Резултатите покажаа дека 7,7% не ги задоволуваат законските барања поради недостиг или лажна декларација за мирисните алергени
Регион

„Подравка“ доби грант за истражување и развој

12 јан 2021
За проектот „Развој на иновативни нуспроизводи при преработка на зеленчук“ во вкупна вредност од 910.113 илјади евра, на „Подравка“ ѝ се...
Вчитува уште новости...