Анализи
06 сеп 2023
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...
Регион
13 апр 2023
На конференцијата, големо внимание привлече стандардниот модел NPS, овој пат надограден и именуван како NPS 2.0 кој е незаменлив кога...
Актуелно
30 ное 2022
Следната недела ќе го добиете најважното специјално издание за целата година – InStore MUST HAVE 2023...
Актуелно
09 ное 2022
InStore MUST HAVE 2023 е препорака и презентација на најсилните FMCG-брендови на македонскиот пазар, кои задолжително треба да се најдат на полиците
Македонија
07 ное 2022
Во овогодинешното истражување повторно се мери и лојалноста на потрошувачите по маркет
Анализи
18 авг 2022
Во јули реченицата Здрава храна за слабеење била пребарувана на интернет повеќе од 150 пати, покажуваат податоците на „Пикаса...
Актуелно
27 јул 2022
Во анализираниот период социјалната мрежа „Фејсбук“ се издвојува со најголем број објави и има удел од 53% од вкупните објави, а според...
Македонија
13 мај 2022
Главните препораки од истражувањето се дека треба да се редизајнира даночната политик а- да се јакнат капацитетите за прибирање на...
Македонија
03 ное 2021
Дури 91 отсто од македонските потрошувачи би го замениле преферираниот маркет за да пазарат во „Лидл“
Свет
01 ное 2021
Одлуката на потрошувачите кој бренд ќе го изберат сѐ повеќе се обликува од променетите вредности
Свет
01 фев 2021
Резултатите покажаа дека 7,7% не ги задоволуваат законските барања поради недостиг или лажна декларација за мирисните алергени
Регион
12 јан 2021
За проектот „Развој на иновативни нуспроизводи при преработка на зеленчук“ во вкупна вредност од 910.113 илјади евра, на „Подравка“ ѝ се...