Анализи

„Керни“: Реализација во дело

06 јул 2022
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и...

ИГД: Создавање дестинациски хипермаркет

30 јун 2022
ИДГ ги разгледува петте карактеристики што ја пренасочија продавницата од функционална дестинација за купувачите до импресивно...

Пикаса: Газираните сокови на прагот од летото

20 јун 2022
Ви ги претставуваме податоците од истражувањето на „Пикаса аналитикс“ за периодот од 1 до 31.5.2022 година во врска со активностите и...

Керни: Поврзување на луѓето со целта

09 јун 2022
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и...

ИГД: Пет тренда што го обликуваат дисконтниот канал

23 мај 2022
Додека физичката продавница е и ќе остане најважното средство на дисконтерите, дигиталните решенија играат сè поголема улога во...

Топ - 10 потрошувачки трендови за 2022 (втор дел)

31 мар 2022
Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2022 година

24 мар 2022
Кои се најновите трендови и како тие ќе го обликуваат меѓународниот пазар на малопродажната трговија?

Керни: Метаверзумот наспроти матрицата

16 мар 2022
Преку ноќ, метаверзумот стана најновиот објект на опсесивна љубовна врска на американскиот бизнис со „новото“. Но, пред да се вклучиме...

Керни: За вистинска промена на играта

02 мар 2022
Како со фокусираност кон потрошувачот (customer centricity) и напредна аналитика на податоци да се постигне поголема вредност

Керни: Старите решенија не се за новите проблеми

09 фев 2022
За да ги задоволат сѐ поголемите барања на потрошувачите, трговците со години постојано вложуваат во подобрување на дигиталните...

Трендови во прехранбената индустрија за 2022 година

26 јан 2022
Целта на извештајот „Трендови во прехранбената индустрија 2022“ е да ги отвори хоризонтите и да ги олесни процесите на стратешко...

ИГД: „Продавницата на иднината“ во 2030 година

26 јан 2022
Трговците и доставувачите ќе треба да работат уште понапорно за да развијат формати на продавници кои ќе ги одразуваат промените...
Вчитува уште новости...