Анализи

Керни: Шест предизвици за малопродажните лидери (втор дел)

22 ное 2023
Шесте тренда можат да бидат на различни нивоа на зрелост во малопродажната индустрија, но секој е значаен и може да биде погубен доколку...

Керни: Шест предизвици за малопродажните лидери (прв дел)

20 окт 2023
Успешните трговци на мало се студенти по историја и мајстори на нивната уметност. Тие создаваат стратегија наместо да ги следат...

Еуромонитор: Лојалноста и новата нормалност

06 сеп 2023
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...

Инфлацијата е привремена, но не и климаворизмот

24 авг 2023
​Климаворизмот е дефиниран како активен избор на храна врз основа на нејзините климатски влијанија, практикувајќи низа прехранбени...

Нилсен IQ: Присуство на маркетите на ТВ

17 авг 2023
Ви претставуваме преглед на огласувањето на трговците на ТВ-станиците во Македонија. Извор на податоците е „Ниелсен аудиенце...

Пикаса: „Кликот“ за трговците на социјалните мрежи

10 авг 2023
За специјалното издание „Мапа на трговци“ на магазинот InStore, „Пикаса Аналитикс“ подготви компаративна анализа за активностите и...

Еуромонитор: Големата слика на трговијата

09 авг 2023
Трговците со стоки за широка потрошувачка го задржаа најголемиот удел во вредносната продажба, а малите локални трговци продолжија да...

БРИМА: Каде пазарат граѓаните?

09 авг 2023
Годинава, граѓаните почесто пазарат во супермаркети и во киосци, а помалку на пазари и во специјализирани продавници

Дистрибуција - каде сега?

26 јул 2023
Експертите предвидуваат скок на пазарната вредност од сегашните 49.371,76 милијарди долари на 64.334,41 милијарди долари, со годишна стапка на...

Анализа на „НилсенIQ“: Приватните трговски марки во Адриа Регионот

12 јул 2023
Приватните трговски марки и дисконтерите ќе ги обликуваат потрошувачките трендови во 2023 година

Еуромонитор: Нов бран на трансформација

28 јун 2023
Социјалните медиуми еволуираа и тие повеќе не се само средство за комуникација меѓу бизнисите и потрошувачите. Во последните неколку...

Дали купувачот секогаш е во право?

21 јун 2023
Тоа прашање е предмет на дебата, но позиционирањето на клиентот во центарот е тактичка деловна стратегија
Вчитува уште новости...