Анализи

ИГД: Омниканална наспроти мултиканална продажба

17 јун 2021
Омниканалната малопродажба има солидни основи од 2019 година во Кина. Таа беше усвоена со молскавична брзина, а најзаслужна за брзото...

Керни: Квалитети на добриот лидер во „ненормалноста“

09 јун 2021
Лидерите мора да го моделираат правилното однесување и да ги кажат вистинските работи за да ја всадат, инспирираат и зајакнат...

Ипсос: Одржливоста на брендовите и нивната цена

25 мај 2021
Во колкава мера потрошувачите се подготвени да платат повисока цена за сметка на одржливоста на брендовите што ги одбираат?

Еуромонитор: Што е тука за да остане?

11 мај 2021
За да обезбедат континуитет во работењето, трговците на мало мора да разберат кои промени ќе останат трајни...

ИГД: Перспективи за 2021 година во Централна и во Источна Европа

11 мај 2021
Анализа за приспособувањето на пазарот и за петте тренда за 2021 година, со фокус на четирите најдобри пазари во регионот...

Керни: Како да се задржат женските таленти?

07 мај 2021
Компаниите ќе ги загубат женските таленти ако не се справат со дополнителните предизвици што ги носи работата од дома...

БРИМА: Се зголемува бројот на онлајн-купувачи

06 мај 2021
Откако се појави пандемијата, 9% од граѓаните почнале да купуваат намирници за потребите на домаќинството онлајн, додека 14% од нив и...

Ипсос: Е-трговија или без трговија

06 мај 2021
Значењето и важноста на правилно онлајн-постоење стануваат сè поголеми затоа што се предуслов за постоење во целина. Подготвени или не,...

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2021 година (втор дел)

17 апр 2021
Флексибилноста, агилноста, транспарентноста и технологијата го трасираат патот напред...

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2021 година

07 апр 2021
Ковид-19 значително промени дел од основите на модерната трговија на мало и ја забрза дигиталната трансформација

Македонските производи во регионот

24 мар 2021
Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали...

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2021 година (прв дел)

17 мар 2021
Променливоста и приспособливоста се движечки сили на новите глобални потрошувачки трендови...
Вчитува уште новости...