Анализи

Трендови во прехранбената индустрија за 2022 година

26 јан 2022
Целта на извештајот „Трендови во прехранбената индустрија 2022“ е да ги отвори хоризонтите и да ги олесни процесите на стратешко...

ИГД: „Продавницата на иднината“ во 2030 година

26 јан 2022
Трговците и доставувачите ќе треба да работат уште понапорно за да развијат формати на продавници кои ќе ги одразуваат промените...

Кантар: Рецепт за успешна иновација

14 јан 2022
Брендовите треба да го прифатат ризикот и да бидат храбри со цел да ја одржат способноста да создаваат значајни иновации...

Еуромонитор: Иднината на човековата исхрана и на индустријата

12 јан 2022
Популарноста на функционалната храна и загриженоста на потрошувачите за сопственото здравје драстично се зголемија...

ИГД: Добрите примери на одржливост во 2021 година

22 дек 2021
Четирите тренда на одржливост се прикажани преку примери на малопродажните трговци од цела Европа...

ИГД: Како ќе се развива малопродажбата до 2026 година?

02 дек 2021
Прогнозите се дека европскиот пазар на прехранбени производи ќе забележи пораст од 5 отсто до 2026 година, но довербата на купувачите ќе...

Еуромонитор: Технолошки иновации во малопродажбата (втор дел)

15 ное 2021
Професионалците од индустријата очекуваат дека пандемскиот период ќе има долгорочно влијание врз социјалното и пазарното однесување...

Ипсос: Како компаниите го градат општествено-одговорниот имиџ?

21 окт 2021
Општествената одговорност не треба да биде ад хок активност во моменти на криза, туку организиран и структуриран начин на работа...

Еуромонитор: Технолошки иновации во малопродажбата (прв дел)

18 окт 2021
Ковид-19 ја забрза дигиталната трансформација во малопродажната индустрија. Покрај зголемувањето на можностите за подобро опслужување...

ИГД: Тактики за пораст на малите модерни продавници

18 окт 2021
Во текот на последните неколку години глобалната FMCG-слика беше позитивна, со здрав пораст на сите модерни канали...

Ипсос: Промотивните активности станаа дигитални

23 сеп 2021
Целта на промотивните материјали и онтрејд претставувањето е да го привлече вниманието на потрошувачот, да го информира за производот...

Керни: Старите решенија не се за новите проблеми

14 сеп 2021
За да ги задоволат сѐ поголемите барања на потрошувачите, трговците со години постојано вложуваат во подобрување на дигиталните...
Вчитува уште новости...