22 ное 2023
Шесте тренда можат да бидат на различни нивоа на зрелост во малопродажната индустрија, но секој е значаен и може да биде погубен доколку...
20 окт 2023
Успешните трговци на мало се студенти по историја и мајстори на нивната уметност. Тие создаваат стратегија наместо да ги следат...
06 сеп 2023
Создавањето емоционална врска со потрошувачите останува доминантен фактор за дополнителна вредност и зголемена ангажираност...
24 авг 2023
Климаворизмот е дефиниран како активен избор на храна врз основа на нејзините климатски влијанија, практикувајќи низа прехранбени...
17 авг 2023
Ви претставуваме преглед на огласувањето на трговците на ТВ-станиците во Македонија. Извор на податоците е „Ниелсен аудиенце...
10 авг 2023
За специјалното издание „Мапа на трговци“ на магазинот InStore, „Пикаса Аналитикс“ подготви компаративна анализа за активностите и...
09 авг 2023
Трговците со стоки за широка потрошувачка го задржаа најголемиот удел во вредносната продажба, а малите локални трговци продолжија да...
09 авг 2023
Годинава, граѓаните почесто пазарат во супермаркети и во киосци, а помалку на пазари и во специјализирани продавници
26 јул 2023
Експертите предвидуваат скок на пазарната вредност од сегашните 49.371,76 милијарди долари на 64.334,41 милијарди долари, со годишна стапка на...
12 јул 2023
Приватните трговски марки и дисконтерите ќе ги обликуваат потрошувачките трендови во 2023 година
28 јун 2023
Социјалните медиуми еволуираа и тие повеќе не се само средство за комуникација меѓу бизнисите и потрошувачите. Во последните неколку...
21 јун 2023
Тоа прашање е предмет на дебата, но позиционирањето на клиентот во центарот е тактичка деловна стратегија