04 мар 2021
Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни...
23 дек 2020
Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се...
10 дек 2020
Вкупно гледано, задоволни сме со резултатите во Хрватска, тоа што постигнавме присутност во дури седум категории, следење на здравите...
04 ное 2020
Нашата стратешка определба е поддршка на домашните производители бидејќи ние 97 отсто од прометот го остваруваме со стока што ја...
07 окт 2020
Во време на предизвици, најстабилните компании ја имаат најголемата предност, но и најголемата одговорност
09 сеп 2020
Еден од најпознатите производители на масла – „Монини“, чии производи се на трпезата на голем број потрошувачи низ целиот свет,...
08 јул 2020
Маркетинг-кампањата не ја запревме, туку ја приспособивме на новонастанатата ситуација
10 јун 2020
Нашиот соговорник Драган Бокан, претседател на трговскиот синџир „Воли“, ја основа компанијата од сопствени средства. Почна со еден...
09 јун 2020
Ковид-19 влијае на начинот на снабдување, тргување и купување на храната, што носи нови или различни ризици што треба да се земат предвид...
09 мај 2020
Може да се заклучи дека оваа состојба ни помогна да забрзаме некои активности што веќе ги планиравме, истакна Ненад Манчериќ кој веќе...
06 мај 2020
Во време на криза, социјално дистанцирање и економска несигурност, брендовите мораат уште повеќе да соработуваат со потрошувачите
27 апр 2020
Ова не е време за агресивни комерцијални пораки, туку за пораки на емпатија и поддршка и градење на односи на солидарност