Регионално

Себастијан Ренак: Како да се зајакне синџирот на снабдување

11 јан 2022
Персонализацијата во основа е само подетално проширување на темата за локалноста на ниво на поединечен купувач...

Славен Ромац: Cedevita продолжи да шири позитивна енергија

22 дек 2021
Во текот на нешто повеќе од една и пол година, колку што трае глобалната пандемија, Cedevita ја задржа и дополнително ја зајакна својата...

(ВИДЕО) Драган Стајковиќ: Тимот е клучен за успех во компанијата

24 ное 2021
Во Македонија имаме 25% пазарен удел во категоријата бисквити или околу 1.000 тони годишно продадени производи. На овој пазар „Бамби“...

Дарко Лукиќ: Негуваме амбициозни планови за раст на нови пазари

20 сеп 2021
За 29 години „Нелт“ прерасна во голема интернационална компанија со речиси милијарда евра приходи и со операции во 11 земји...

Енвер Шишиќ: Нашата мисија е создавање трендови и нови стандарди

25 авг 2021
Во групацијата минатата година продадовме повеќе од 100.000 тони пилешко месо, односно производи, што во историјата на „Перутнина Птуј“...

Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

02 јун 2021
Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да...

Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

05 мај 2021
Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето,...

Ана Мекмахон: Позитивно влијаеме и врз потрошувачите и врз планетата

31 мар 2021
Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и...

Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

12 мар 2021
Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа...

Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

04 мар 2021
Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни...

Петар Ќорлука: Луѓето ќе запаметат кој како се однесувал во кризни времиња

23 дек 2020
Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се...

Лаурентиу-Флорин Димитриу, „Нестле“: Претприемачки начин на размислување

10 дек 2020
Вкупно гледано, задоволни сме со резултатите во Хрватска, тоа што постигнавме присутност во дури седум категории, следење на здравите...
Вчитува уште новости...