Hashtag: 'анализа'
Работење

Хипермаркетите „Глобус“ ја користат својата стручност за производство

22 Jan 2025
Според податоците на Институтот за малопродажба „ЕХИ“, германските хипермаркети „Глобус“ оствариле нето приход од 3,4 милијарди евра...
Анализи

Како можат брендовите да ја декодираат модерната машкост

15 Jan 2025
Брендовите традиционално одат по лесниот пат во тоа како ги прикажуваат мажите. А реалноста е дека во денешниот свет не сите брендови се...
Анализи

„Еуроспин“ го шири својот концепт на хибриден дисконт низ Југоисточна Европа

10 Jan 2025
Концептот на „Еуроспин“ за хибридна продавница, која ги комбинира карактеристиките на хард дисконтер и супермаркет за сувомеснати...
Работење

Анализа на пазарот на приватни трговски марки

08 Jan 2025
Почнувајќи од февруари 2025 година, ажурирањата ќе важат за сите апликации за новел-храна поднесени до Европската комисија.
Анализи

Непрехранбени производи: новото бојно поле за европските дисконтери

08 Jan 2025
Бидејќи многу успешните дисконтери некогаш ја привлекуваа базата на купувачи на конкурентите во хипермаркетите, сега тие се оние што...
Анализи

„Норма“ – последниот германски хард дисконт

25 Dec 2024
Според најновите расположливи финансиски извештаи за 2022 година, „Норма“ остварила нето приход од 4,5 милијарди евра, што е зголемување...
Анализи

Германија: Како „Нето маркен“ се диференцира во однос на „Лидл“ и „Алди“

13 Dec 2024
„Нето“ на почетокот на годината ја отвори најголемата продавница „Пик & Го“ без каси во Европа, со асортиман од 5.000 производи на 800...
Анализи

„Лидл“ се подготвува за влезот на „Биедронка“ на словачкиот пазар

27 Nov 2024
„Лидл“ ја зајакнува својата позиција како лидер во цените на пазарот на храна во Словачка.
Анализи

Германија: Во посета на „Анико“ дисконт на „Алди“

20 Nov 2024
Како дел од својата стратегија за обновување, во 2018 година, „Алди Норд“ воведе нов концепт на продавница во Германија наречен „Анико“...
Анализи

Германија: „Лидл“ се враќа кон своите корени

13 Nov 2024
„Лидл“ во Германија го менува концептот на своите продавници.
Анализи

„Алди Норд“ покрај стратешкото реструктуирање го проширува присуството на пазарот

30 Oct 2024
„Алди Норд“ го објави својот Извештај за одржливост за 2023 година, истакнувајќи го зголемувањето од 5,9% во вкупната нето-продажба за...
Анализи

Германија: „Едека“ го ограничува работното време на услужните пултови

03 Oct 2024
Според германската Федерална канцеларија за труд, просечниот период на слободни работни места за продажни позиции во одделот за месо...
Вчитува уште новости...