Hashtag: 'анализа'
Анализи

Ипсос: Како компаниите го градат општествено-одговорниот имиџ?

21 окт 2021
Општествената одговорност не треба да биде ад хок активност во моменти на криза, туку организиран и структуриран начин на работа...
Свет

„Гардијан“: Малопродажен феномен во Велика Британија

20 сеп 2021
Кризата на работна сила во Обединетото Кралство – која ги зафаќа бизнисите со превоз на храна, земјоделски производи, малопродажба и...
Анализи

Македонија во бројки: Вирусот го стопи порастот кај сладоледите

14 јул 2021
Прогнозите се дека категоријата ќе достигне вредност од 3,6 милијарди денари во 2025 година
Анализи

Ренак: Секој играч на македонскиот пазар ќе го почувствува доаѓањето на „Лидл“

10 мар 2021
Она што е најважно е што „Лидл“ игра на картата на квалитет, користејќи го германското потекло
Македонија

„Фајнанс тинк“ - Колку Ковид-19 влијае врз сиромаштијата?

20 окт 2020
Анализата на „Фајнанс тинк“ покажа дека заради пандемијата, стапката на релативна сиромаштија во земјава ќе се зголеми за 1,2 процентни...
Свет

Брендови против приватни трговски марки

23 мај 2020
Дали брендираните производи се навистина со подобар квалитет од приватните трговски марк на трговските синџири? Австриското здружение...
Актуелно

„Нилсен“: Шест фази на купување во време на криза

10 мај 2020
Анализирајќи ги глобалните трендови и однесувањето на потрошувачите за време на епидемијата, „Нилсен“ идентификуваше шест фази низ...
Анализи

„Македонија 2025“: Владата да донесе дополнителни економски мерки

02 апр 2020
„Македонија 2025“ подготви анализа на економските мерки што ги донесоа европските земји, но дадоа и свои предлог-мерки за опоравување...
Анализи

ИГД: Пет клучни тренда во малопродажбата во 2020 година

25 фев 2020
Користејќи го моделот „четири сили на промените“, веруваме дека трговците на мало и брендовите ќе воведат бројни иницијативи за да...
Анализи

Малопродажбата на транзитни локации: Во чекор со потрошувачот во движење

08 окт 2019
На транзитните локации низ целиот свет купувачите бараат брзо и ефикасно искуство, кое ќе се вклопи во нивниот динамичен живот
Анализи

„ЛЗ ритеалитикс“: Малопродажните кооперативи го губат уделот на европскиот пазар

19 сеп 2019
Според истражувањата на „ЛЗ ритеалитикс“, тие ќе сочинуваат 27% од продажбата на мало во 2024 година, што е за 3% помалку во споредба со 2014...
Анализи

ИГД: Експанзија од иновации

29 мај 2019
Инвестирањето во приватните трговски марки продолжува да го зголемува темпото на европскиот малопродажен пазар
Вчитува уште новости...