Регионално

Славен Ромац: Cedevita продолжи да шири позитивна енергија

22 дек 2021

Во текот на нешто повеќе од една и пол година, колку што трае глобалната пандемија, Cedevita ја задржа и дополнително ја зајакна својата позиција на пазарот

Пишува: Барбара Божиќ, barbara@b2bmedia.org

На почетокот од март минатата година ја презедовте функцијата генерален директор на стратешката деловна област „пијалаци“ со реномираните брендови Cedevita, Cocta и Kala. Какви се Вашите искуства на новата позиција, имајќи предвид дека во последните 5 години го трансформиравте начинот на работа на дистрибутивното дејствување на хрватскиот пазар во рамките на „Атлантик група“, а имате и богат менаџерски стаж во компанијата „Кока-Кола ХБЦ“?

Новото искуство е секогаш возбудливо, без оглед што сме постигнале претходно во кариерата. Во „Атлантик“ не недостигаат можности и благодарен сум за новите предизвици. Особено ми е драго што во новиот дел од организацијата најдов професионално искусен тим со кој постојано барам нови можности. Зад успешниот менаџмент и добрите резултати стојат луѓе, нивно знаење и љубопитност кои нè инспирираат и нè водат кон понатамошен раст.

Континуирано иновирате уште од времето на преземање на Cedevita од страна на „Атлантик група“, дали овој пристап се покажа успешен за Вас?

Не гледам алтернатива, мислам дека ставот дека нешто не треба да се менува бидејќи функционира е погрешен и неодржлив на долг рок, имаме безброј примери кои го потврдуваат тоа. Cedevita не само што е лидер, туку и синоним за категоријата, носи дополнителна одговорност за развој на целата категорија, воведува иновации и води дијалог со потрошувачите со цел да го подобри нивното задоволство. Затоа сме тука.

Само во Хрватска во просек се пијат над 500.000 чаши Cedevita дневно.  Cedevita со вкус на портокал е најбарана со генерации.

Како се одрази кризата врз продажбата на Cedevita?

Во текот на нешто повеќе од една и пол година, колку што трае глобалната пандемија, Cedevita ја задржа и дополнително ја зајакна својата позиција на пазарот. Потрошувачите самоуверено прифатија сигурен бренд кој брзо се приспособи на новите околности. Со приспособување на комуникацијата со главна порака #останиЦЕ, која се надоврзува на нашата успешна комуникациска платформа „Вкусот на генерацијата ЦЕ“, Cedevita продолжи да поттикнува оптимизам и да шири позитивна енергија кога е најпотребно, што потрошувачите го препознаа.

Дали има делови од бизнисот кои се повеќе погодени од новонастанатата ситуација и дали успеавте да ги надминете негативните ефекти од кризата?

На самиот почеток од пандемијата се почувствува силен удар врз каналот HORECA, каде што Cedevita со години е незаменлив дел од асортиманот. Изложеноста на ограничувања се рефлектира во приходите, иако загубата во овој канал делумно беше компензирана со зголемената продажба на опсегот наменет за потрошувачка на домаќинствата. За среќа, продажбата е стабилизирана. Годинава имавме одлична туристичка сезона проследена со резултати и се надеваме дека наскоро ќе има нормализирање на условите за живеење и бизнисот воопшто. Кризата, всушност, допрва следува со зголемување на цените и продолжени испораки во целиот синџир на снабдување, но во рамките на системот „Атлантик група“ одговорно размислуваме за управување со сите ризици.

Cedevita е присутна на пазарот повеќе од 50 години. Која е тајната на успехот на овој бренд?

Приказната за Cedevita е приказна за еден од најуспешните и најдолготрајни регионални брендови што ги освојува срцата на потрошувачите од целиот регион повеќе од 50 години. И покрај постојаното појавување на нови производи и видови пијалаци, Cedevita подготвено одговарала на предизвиците сите овие години, истовремено подобрувајќи ја својата позиција на пазарот. Слободно можеме да кажеме дека тајната на успехот на ова омилено мултивитаминско освежување, покрај систематските иновации, лежи и во негувањето на односите со потрошувачите од сите генерации. Во оваа насока, продолжуваме да создаваме уникатно потрошувачко искуство за сите идни генерации.

Cedevita е бренд кој се карактеризира со многубројни иновации, па затоа отсекогаш била пред своето време кога станува збор за пакувањето.

 Како се менуваше Cedevita низ историјата кога станува збор за пакувањето?

Незаборавните 80-ти години го донесоа сега легендарното ретро кафено пакување, а со доаѓањето на 90-тите, малото пакување доби „голем брат“ во вид на семејно пакување на омилен витамински пијалак. Од почетокот на 21 век, генерацијата ЦE исто така може да ужива во својот омилен пијалак во кафулињата, додека следниот клучен момент дојде во 2009 година, кога се појави Cedevita во шише, со уникатен иновативен затворач. Cedevita продолжи вредно да работи и во овие предизвикувачки времиња, па и покрај глобалната пандемија во 2019 година, на пазарот успешно беше пласирана иновација во форма на ново пакување на Cedevita наменето за консумација во движење. Со модернизиран изглед и уникатен механизам за отворање, Cedevita продолжува да им го нуди на потрошувачите добро познатиот вкус во три форми на пакување.

Што конкретно им носи на потрошувачите новиот визуелен идентитет на пакувањето Cedevita?

По примерот на најмалото пакување од 200 грама, кое потрошувачите го оценија како најпрактично за употреба, Cedevita воведе и средно пакување во цврста форма. Ова го олеснува истурањето на Cedevita директно во чаша или истурањето во помало пакување, а поедноставено e и повторното полнење бидејќи новото пакување ја презема улогата на спремник. Дополнително, им овозможува на потрошувачите исклучително лесно отворање и затварање при употреба, притоа задржувајќи ги максималниот квалитет и свежината. Најголемото пакување доби затка која на потрошувачите им овозможува лесно и контролирано точење на омилениот пијалак директно во чаша, односно истурање на омилената Cedevita во средно или мало пакување.

Кога станува збор за изгледот на производот, Cedevita има сосема нов визуелен идентитет и на прв поглед јасно асоцира на вкусот на Cedevita кој го чека потрошувачот внатре во пакувањето. Со воведување овошни мотиви на пакувањето на сите пет вкуса, дополнително е модернизиран нивниот изглед.

Според истражувањето на ИПСОС спроведено во 2021 година, Cedevita е најпосакуваниот бренд во категоријата безалкохолни пијалаци во Хрватска и Словенија за минатата година. Како го коментирате овој статус во однос на другите големи брендови?

Споменатото истражување, спроведено на примерок од 2.400 испитаници на возраст од 16 до 55 години, ја потврди водечката позиција на Cedevita во категоријата безалкохолни пијалаци. Во Словенија, Cedevita ја задржа водечката позиција во однос на локалниот бренд Fruktal веќе втора година и се издвојува како прв избор меѓу потрошувачите на сите генерации. Се препознава како омилен производ со препознатлив вкус кој потрошувачите со задоволство го споделуваат со други, а истражувањето на словенскиот пазар ја потврди ефективноста на комуникацијата на Cedevita, која наиде на многу позитивни реакции.

Колку Cedevita се пие дневно во Хрватска, а колку во регионот?

За популарноста на Cedevita најдобро говорат над милион испиени чаши дневно во регионот, додека само во Хрватска во просек се пијат нешто над 500.000 чаши Cedevita дневно, при што Cedevita со вкус на портокал е најбарана со генерации.

Кои се идните планови, што можат да очекуваат Вашите потрошувачи?

Инсистирањето на иновации и модерен бренд, задржувајќи ги вредностите кои можеме да ги опишеме како традиционални и препознатливи, ќе продолжи да биде во нашиот фокус. Cedevita тоа успешно го прави уште од првиот ден, па продолжуваме во таа насока. Првично Cedevita се консумираше исклучиво во домаќинството, а со приклучувањето на каналот HORECA се отвори ново поглавје за успех, а Cedevita денес е присутна во повеќето ресторани во Хрватска, но и во соседните земји. Следствено, поголемата достапност придонесе за поголемо препознавање на брендот, а со намера да одговориме на потребите на генерациите во движење, беше лансирана Cedevita во шише. Ќе продолжиме да ги слушаме потребите на нашите корисници, па соодветно ќе ги развиваме сите идни производи и активности.

 

tags:


@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...