Свет

„Алберт Хеин“ лансираше нов концепт - AH Packaging Free

11 апр 2022

Холандскиот трговец „Алберт Хеин“ лансира нов концепт за купување - AH Packaging Free - кој ќе им овозможи на потрошувачите дел од нивното купување да го направат на поодржлив начин.

Трговецот бара од потрошувачите да користат кеса или тегла за повеќекратна употреба за суви производи, како што се мусли, тестенини, намази, чај и јаткасти плодови од дозерот на продавницата, користејќи помалку пакување за еднократна употреба.

Овој потег се вклопува со амбицијата на синџирот да го намали пакувањето за 20 милиони килограми до 2025 година.

Асортиманот на „Алберт Хеин“ без пакување се состои од седумдесет производи, од житарки за појадок и намази до состојки за вечера како тестенини и ориз.

Околу 80% од асортиманот (55 производи) е органски, вклучувајќи голем број специјални производи како што се Fonio, африкански зрна и органски зрна кафе.

„Алберт Хеин“ во Ротердам е првата продавница што го имплементира новиот концепт.

Поттикнуваме здрав начин на живот и сакаме да ја оставиме Земјата како подобро место. Ова го правиме, на пример, со постојано проверување дали можеме да користиме помалку материјал за пакување. Добрата работа во врска со овој концепт е што потрошувачите можат лесно да ги земат производите со себе во сопствено пакување за повеќекратна употреба, секој пат. Исто така, можете да земете точно онолку колку што ви треба. На овој начин, заедно обезбедуваме помалку отпад, изјави Марит ван Егмонд, извршен директор на „Алберт Хеин“.

Кога купувачот ќе го избере производот, прво ја мери празната амбалажа, а потоа ја полни со еден од седумдесетте производи, пред да испечатат етикета што се чита на касата.



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...