(ВИДЕО) Драган Стајковиќ: Тимот е клучен за успех во компанијата

24 ное 2021
Во Македонија имаме 25% пазарен удел во категоријата бисквити или околу 1.000 тони годишно продадени производи. На овој пазар „Бамби“...

Орхан Мусли, „Жито центар“: Секогаш верувавме дека можеме повеќе и подобро

17 ное 2021
Нашето мото како фирма е дека Тонус лебот мора да биде застапен во секој маркет, дуќан, колонијал, продавница за здрава храна и на секое...

Никица Кусиникова, „Конект“: Потребен е поттик од повеќе страни

21 окт 2021
За компаниите сè уште најатрактивни се еднократните донации бидејќи тие се релативно едноставни и носат видливост и промоција

Викторија Шотароска - Трајкова: Достојни партнери на производителите од прехранбената индустрија

13 окт 2021
Последниве две пандемски години се огромен предизвик за секој во секоја област, а најголем проблем се непредвидливите ситуации и...

Константинос Теодосијадис: Протагонист во променливите времиња

15 сеп 2021
Пред да почне да работи во малопродажниот сектор, Константинос Теодосијадис работел во производство и извоз на многубројни производи,...

Енвер Шишиќ: Нашата мисија е создавање трендови и нови стандарди

25 авг 2021
Во групацијата минатата година продадовме повеќе од 100.000 тони пилешко месо, односно производи, што во историјата на „Перутнина Птуј“...

Александар Донев: Довербата на купувачот во криза е најјакото погонско гориво

18 авг 2021
Нашата досегашна стратегија е повеќе ориентирана кон стимулација на продажбата со стоков рабат и градење „дополнителна вредност“...

Горан Микаровски: Предизвикот го претворивме во предност

23 јун 2021
Од компанија со 5 вработени и дневен капацитет од 600 литри, денес „Цермат“ има 250 вработени и дневен капацитет од 100.000 литри. Производите,...

Зоран Петровски: Сѐ уште има простор за зголемување на продажбата

16 јун 2021
Тоа што фирмата направи избор да работи со тесен асортиман на производи беше резултат на долгогодишно размислување, одмерување на...

Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

02 јун 2021
Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да...

Филип Ивановски, „Пакомак“: Трендот охрабрува, продолжуваме да ги менуваме навиките

26 мај 2021
Не може како граѓанин да барате чиста животна средина и да правите споредби со Германија и Швајцарија, а како претприемач и бизнисмен да...

Игор Мањиќ: Важно е да не се успиете во величината

19 мај 2021
Дефинитивно е полесно управувањето со познатите регионални брендови, особено ако се лидери во своите категории. Но, не треба да се...
Вчитува уште новости...