Hashtag: 'категори-менаџмент'
Работење

Дарко Васелиќ: Со имплементација до конкретни резултати

10 јан 2024
За да не изостанат резултатите, потребно е имплементацијата да биде добро спроведена и плановите доследно да се применат. Вообичаено се...
Работење

Дарко Васелиќ: Тактики на категориите производи

14 сеп 2023
Тактичкиот план има цел да постигне конкретизација на акциите што се преземаат за да се остварат зацртаните цели на категоријата...
Работење

Дарко Васелиќ: Карта на цели на категориите производи

06 јул 2023
Целите на категориите се збир на показатели што укажува во која насока ќе се одвива работењето со нив, но и мерки дали тоа се движи во...
Работење

Дарко Васелиќ: Дефинирање на улогите на категориите

23 мар 2023
При одредувањето на улогите на категориите може да се тргне од потрошувачот или од трговецот. И во двата случаја е можно да се изведат по...
Работење

Дарко Васелиќ: Управување со категориите производи

23 фев 2023
Генерално, процесот на менаџирање на категориите производи се одвива преку фазите на планирање, организирање и контрола/ревизија. Тоа...
Работење

Дарко Васелиќ: Купувачот е прва и средишна точка

08 фев 2023
Купувачот е крал е синтагма што е применлива во голем број деловни ситуации, но ретко важи со толку голема точност како што е случајот со...
Работење

Дарко Васелиќ: Услови за имплементација на категори-менаџмент

07 сеп 2022
Во основата на концептот категори-менаџмент се наоѓаат трошокот, потрошувачот, конкуренцијата и двигателите на категоријата...
Работење

Дарко Васелиќ: Нови начини за управување со производите

06 јул 2022
Преку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите)...
Продажба

Категори-менаџмент во е-трговијата

01 дек 2021
Индустријата за е-трговија е огромна, а сепак функционира непречено. Тајната за тоа е во нејзиниот категори-менаџмент...
Работење

Филип Лунески: Препознавање на новата нормалност

29 јул 2020
Што е тоа ново во нашата реалност и уште поважно, што е нормално во овој свет кој одново го запознаваме?
Локално

Филип Лунески: Победници во оваа битка се компании со онлајн-платформи

15 апр 2020
Филип Лунески, директор за трејд-маркетинг и категори-менаџмент за Европа во „Молсон корс“, во интервјуто за InStore ја нагласи потребата...
Работење

Филип Лунески: Нова улога или само маркетинг на маркетингот?

05 апр 2020
Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании,...
Вчитува уште новости...