Работење
10 јан 2024
За да не изостанат резултатите, потребно е имплементацијата да биде добро спроведена и плановите доследно да се применат. Вообичаено се...
Работење
14 сеп 2023
Тактичкиот план има цел да постигне конкретизација на акциите што се преземаат за да се остварат зацртаните цели на категоријата...
Работење
06 јул 2023
Целите на категориите се збир на показатели што укажува во која насока ќе се одвива работењето со нив, но и мерки дали тоа се движи во...
Работење
23 мар 2023
При одредувањето на улогите на категориите може да се тргне од потрошувачот или од трговецот. И во двата случаја е можно да се изведат по...
Работење
23 фев 2023
Генерално, процесот на менаџирање на категориите производи се одвива преку фазите на планирање, организирање и контрола/ревизија. Тоа...
Работење
08 фев 2023
Купувачот е крал е синтагма што е применлива во голем број деловни ситуации, но ретко важи со толку голема точност како што е случајот со...
Работење
07 сеп 2022
Во основата на концептот категори-менаџмент се наоѓаат трошокот, потрошувачот, конкуренцијата и двигателите на категоријата...
Работење
06 јул 2022
Преку управување со категориите производи за широка потрошувачка, партнерите во FMCG-индустријата (трговците и производителите)...
Продажба
01 дек 2021
Индустријата за е-трговија е огромна, а сепак функционира непречено. Тајната за тоа е во нејзиниот категори-менаџмент...
Работење
29 јул 2020
Што е тоа ново во нашата реалност и уште поважно, што е нормално во овој свет кој одново го запознаваме?
Локално
15 апр 2020
Филип Лунески, директор за трејд-маркетинг и категори-менаџмент за Европа во „Молсон корс“, во интервјуто за InStore ја нагласи потребата...
Работење
05 апр 2020
Сustomer маркетингот се претставува како алатка која треба да доведе до реинвенција на оперативниот модел на одредени компании,...