Hashtag: 'Кликер маркетинг'
FMCG Македонија 2023

9 FMCG Summit даде одговори на дилемите на компаниите

27 окт 2023
Македонија

Ги мапиравме главните играчи на пазарот – погледнете кои се!

20 јул 2022
Во тек е дистрибуцијата на новите специјални изданија на InStore и „Кликер маркетинг“ – третата Мапа на трговци и второто издание на Мапа...
Skopje Marketing Summit 2022

Втор Skopje Marketing Summit: Секој бренд мора да ја најде својата тема

03 јун 2022
Денес брендовите мора да излезат од својата конформна зона и да почнат да играат некоја смислена улога во животот на луѓето - само...
Skopje Marketing Summit 2022

Денеска е денот за Skopje Marketing Summit!

02 јун 2022
Инспиративни, креативни и полни со податоци, проследете ги предавањата на говорниците на вториот Skopje Marketing Summit денес со почеток во 9...
Skopje Marketing Summit 2022

Стефан Ивановиќ: Пакувана храна – трендови за 2023

25 мај 2022
Во својата презентација на Skopje Marketing Summit, Стефан ќе даде осврт на извештајот за трендовите во 2023 година, генерално во прехранбената...
Skopje Marketing Summit 2022

Климе Мицковски: Growth hacking

20 мај 2022
Поранешниот менаџер за пораст во „Твитер“, Климе Мицковски, која се истакнува со неговите текстови во „Форбс“, „Блумберг“ и на...
Skopje Marketing Summit 2022

Игор Божиновски: Локализација на глобалните брендови

18 мај 2022
Како компаниите, застапници на познати брендови во Македонија можат да ги искористат глобалните брендови за истакнување на локалните...
Skopje Marketing Summit 2022

Јана Савиќ Растовац: Храбри брендови

13 мај 2022
Како брендовите да бидат храбри, да излезат од зоната на комфорот и да допрат теми од поширок општествен интерес... За ова ќе зборува Јана...
Skopje Marketing Summit 2022

Јасна Стоимировска-Величков: Невромаркетинг – практична примена

11 мај 2022
Преку практични примери на вториот Skopje Marketing Summit, Јасна Стоимировска-Величков ќе ги презентира бенефитите од...
Skopje Marketing Summit 2022

Сузана П. Никифорова: Неопходна е промена на брендирањето

20 апр 2022
Зошто треба да го промениме начинот на кој работиме со брендовите е темата на која ќе зборува експертот за брендови Сузана П. Никифорова...
Skopje Marketing Summit 2022

Нели Ангелова: Двојната реалност на односите со јавноста во дигиталната ера

18 апр 2022
ПР2 или двојната реалност на односите со јавноста во дигиталната ера е темата на која ќе зборува Нели Ангелова од „Нестле“ на вториот...
Skopje Marketing Summit 2022

Славимир Футро: Брендинг – од флерт до сериозна врска

13 апр 2022
Како се создава брендот од име и визуелен идентитет, до комуникација? На ова прашање ќе одговори Славимир Стојановиќ (Футро дизајн)...
Вчитува уште новости...