Hashtag: 'невромаркетинг'
Skopje Marketing Summit 2022

Јасна Стоимировска-Величков: Невромаркетинг – практична примена

11 мај 2022
Преку практични примери на вториот Skopje Marketing Summit, Јасна Стоимировска-Величков ќе ги презентира бенефитите од...
Одржани

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

07 апр 2022
Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати,...
Одржани

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

03 мар 2022
Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на...
Skopje Marketing Summit 2021

Дарко Лукиќ: Невромаркетинг – инструмент за декодирање на однесувањето на потрошувачите

27 апр 2021
Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на која ќе...
Маркетинг

Јасна Стоимировска-Величков: 15 секунди

16 сеп 2020
Невромаркетингот сè почесто се споменува меѓу алатките за креирање успешни дигитални стратегии поради тоа што директно ги набљудува...
Маркетинг

Јасна Стоимировска-Величков: Која е новата психологија на купувачот?

08 јул 2020
За време на стрес или паника, ние сме емотивно киднапирани од рептилските и емотивни региони на мозокот пред овие реакции да стигнат до...
Маркетинг

Јасна Стоимировска-Величков: Невромаркетингот во пласманот на нови производи

06 јун 2020
Придобивките од користењето на невромаркетиншките техники и методи при пласман на нови производи се очигледни и за купувачите и за...
Маркетинг

Јасна Стоимировска-Величков: Со невромаркетинг до ефективна реклама

11 апр 2020
Дури и ако пазарот е презаситен од реклами на конкурентни компании, со неколку практики може да се изборите да му го привлечете...
Маркетинг

Јасна Стоимировска-Величков: Потрошувачот верува во тоа што го чувствува

27 фев 2020
Истражувањата за невромаркетинг покажуваат дека кога луѓето набљудуваат активност што ја врши некој друг, нивниот моторен кортекс...
Маркетинг

Невромаркетинг: Зошто хаотичните полици ги бркаат вашите потрошувачи?

24 дек 2019
Иако привлечноста на пакувањата е важен аспект од процените на потрошувачите, тоа не е единствениот важен аспект за донесување одлуки...
Маркетинг

Хедда Мартина Шола: Како „Опаку наопаку“ стана толку многу популарен?

10 мај 2018
„Опаку наопаку" (Inside Out) од 2015 година е конструиран целосно невромаркетиншки. Најголемиот дел од цртаниот филм се одвива во главата на...
Маркетинг

Хедда Мартина Шола: Можат ли производите да се хуманизираат?

16 апр 2018
Знаете ли дека брендот iPhone 6 е најпродаваниот производ на компанијата „Епл"? Постои ли можеби зависност од брендот на „Епл"?
Вчитува уште новости...