Анализи
21 окт 2021
Општествената одговорност не треба да биде ад хок активност во моменти на криза, туку организиран и структуриран начин на работа...
Анализи
30 јун 2021
Крајната цел на секоја програма за лојалност е зголемување на верноста кај потрошувачите и зголемување на приходот на компанијата. Тоа...
Актуелно
25 мај 2021
Во колкава мера потрошувачите се подготвени да платат повисока цена за сметка на одржливоста на брендовите што ги одбираат?
Анализи
06 мај 2021
Значењето и важноста на правилно онлајн-постоење стануваат сè поголеми затоа што се предуслов за постоење во целина. Подготвени или не,...
Анализи
24 мар 2021
Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали...
Анализи
27 јун 2018
Детално и интерактивно претставување на понудата, намалување на трошоците и продажба 24/7 се дел од придобивките од воведувањето...