Hashtag: 'ИГД'
Анализи

ИГД: „Продавницата на иднината“ во 2030 година

26 јан 2022
Трговците и доставувачите ќе треба да работат уште понапорно за да развијат формати на продавници кои ќе ги одразуваат промените...
Анализи

ИГД: Добрите примери на одржливост во 2021 година

22 дек 2021
Четирите тренда на одржливост се прикажани преку примери на малопродажните трговци од цела Европа...
Анализи

ИГД: Како ќе се развива малопродажбата до 2026 година?

02 дек 2021
Прогнозите се дека европскиот пазар на прехранбени производи ќе забележи пораст од 5 отсто до 2026 година, но довербата на купувачите ќе...
Анализи

ИГД: Тактики за пораст на малите модерни продавници

18 окт 2021
Во текот на последните неколку години глобалната FMCG-слика беше позитивна, со здрав пораст на сите модерни канали...
Анализи

Нови можности за иновации во сегментот приватни трговски марки

13 сеп 2021
Комбинацијата од подобрената перцепција на купувачите за производите и моменталната економска заднина создава можности за иновации и...
Анализи

ИГД: Урбана наспроти субурбана малопродажба

05 авг 2021
Повеќе од сто години градовите се економски центри во поголемиот дел од земјите низ целиот свет. Од индустриската, па сѐ до...
Анализи

ИГД: Омниканална наспроти мултиканална продажба

17 јун 2021
Омниканалната малопродажба има солидни основи од 2019 година во Кина. Таа беше усвоена со молскавична брзина, а најзаслужна за брзото...
Анализи

ИГД: Перспективи за 2021 година во Централна и во Источна Европа

11 мај 2021
Анализа за приспособувањето на пазарот и за петте тренда за 2021 година, со фокус на четирите најдобри пазари во регионот...
Анализи

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2021 година

07 апр 2021
Ковид-19 значително промени дел од основите на модерната трговија на мало и ја забрза дигиталната трансформација
Анализи

ИГД: Четири лекции од четири формати продавници

11 фев 2021
Политиката на постојано ниски цени, фузијата со технологијата, реосмислувањето на концептот хипермаркет и премиум свежото искуство се...
Анализи

ИГД: Како ќе се развива пазарот на храна по Ковид-19

20 јан 2021
Веќе не постои сомнеж дека Ковид-19 ја забрза малопродажната еволуција и го намали јазот меѓу развиениот и малопродажниот пазар во...
Анализи

ИГД: Запознајте ја генерацијата P

16 дек 2020
Опфаќајќи ги купувачите на возраст од 50 до 64 години, генерацијата P претставува клучна можност за глобалната трговија со прехранбени...
Вчитува уште новости...