Свет
17 авг 2023
Гледајќи ја европската малопродажна мапа на FMCG-производи, што, всушност, може да очекуваме од големите трговци годинава? – Освен...
Регионално
11 јан 2022
Персонализацијата во основа е само подетално проширување на темата за локалноста на ниво на поединечен купувач...
Анализи
11 мар 2021
Наместо во сегментот дисконтери, како што е „Кам“, „Лидл“ во С. Македонија повеќе ќе се позиционира во сегментот на „Веро“, како и на...
Анализи
10 мар 2021
Она што е најважно е што „Лидл“ игра на картата на квалитет, користејќи го германското потекло
Регионално
30 окт 2019
Победници ќе бидат оние трговци што најдобро ги познаваат своите потрошувачи и комуницираат со нив низ познати канали
Анализи
04 окт 2019
Приватните трговски марки со додадена вредност од органски, вегетаријански/вегански и еколошки прифатлив асортиман што имаат ознака...