„Лидл“ ќе отвори продавници во Скопје, Штип, Тетово и Охрид?

03 мар 2021

Регистрирањето подружница во Северна Македонија во февруари е првиот чекор од нашата активност во земјата, одговорија од „Лидл“ - Бугарија на прашањето од InStore какви се нивните планови за влезот на германскиот малопродажен гигант кај нас

InStore јубилеј: 10 години едукација за е-продажба

03 мар 2021

Уште во првиот број, во 2012 година, InStore почна со објава на стручни текстови преку кои ја нагласивме потребата и потенцијалот на е-продавниците

10 години InStore - синергија на FMCG-секторот

01 фев 2021

InStore годинава обележува 10 години постоење на македонскиот пазар. Десет години секојдневно споделување на информации, анализи и стручни текстови за FMCG-секторот за компаниите да бидат во чекор со трендовите, иновациите и инвестициите во земјава,

Интервју со Даница Личанин-Блажеска од првиот број на „Таргет“

29 јан 2021

Се потсетуваме на првиот трејд-магазин „Таргет“, од мај 2011

Произведено вино Ковид - 19

03 мар 2021

Исклучително интелегентно дизајнираната етикета е направена така да потсетува на упатствата во врска со хигиенските мерки

„Бинго“ го презеде ИНИТ од „Фортенова“

03 мар 2021

Компанијата „Бинго“ од Тузла ја презеде мнозинската сопственост во Институтот за информатички технологии Сараево (ИНИТ)

Видео вести
Анализи

Зелена економија: Освежување во модерното работење

24 фев 2021

„Зелените иновации“ се присутни во секој сектор од економијата. Дали Македонија има стратегија да ги развива?

Тема на InStore: Каде одат македонските производи?

17 фев 2021

Ковид-кризата алармираше дека е потребно зголемување на домашното производство на храна и поддршка на домашните производители. Токму затоа се прашавме: Каде одат македонските производи?

ИГД: Четири лекции од четири формати продавници

11 фев 2021

Политиката на постојано ниски цени, фузијата со технологијата, реосмислувањето на концептот хипермаркет и премиум свежото искуство се четирите лекции од годината на Ковид-19

ИГД: Како ќе се развива пазарот на храна по Ковид-19

20 јан 2021

Веќе не постои сомнеж дека Ковид-19 ја забрза малопродажната еволуција и го намали јазот меѓу развиениот и малопродажниот пазар во развој

Еуромонитор: Прехранбениот национализам како контратренд

13 јан 2021

Потрошувачите со гордост ги консумираат локалните производи, не само за да ја поддржат локалната економија, туку и за да уживаат во традиционалната храна во своето локално место...

Напредок, стремеж или преживување?

30 дек 2020

Што (не) треба да правиме сега? Што ќе се случи кога сето ова ќе заврши?

Интервјуа

Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни доставувачи, кооперанти и семејни земјоделски стопанства

Ласко Јованов: Секоја промена e иницирана од желбата за развој

Ланската година беше јубилејна - 30-та од основањето на кавадаречката компанија „Слога Пром“, позната по широкиот спектар на замрзнати производи...

 
Дејан Павлески: Ќе придонесеме за видливост на македонските брендови

Она што ме радува и охрабрува е фактот дека постои оптимизам и кај странските и кај домашните компании, а истовремено постои слободен капитал и се бараат начини за инвестирање

 
Петар Ќорлука: Луѓето ќе запаметат кој како се однесувал во кризни времиња

Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се тепаат за профит или повлекуваат погрешни потези поради страв од пропаст...

 
Резеарта Малиќи: Предизвиците се можност за пораст

Секое време си има свои предизвици, некои поголеми - некои помали, но никогаш нема лошо време за паметни инвестиции и оптимално проширување на портфолиото

 
Лаурентиу-Флорин Димитриу, „Нестле“: Претприемачки начин на размислување

Вкупно гледано, задоволни сме со резултатите во Хрватска, тоа што постигнавме присутност во дури седум категории, следење на здравите трендови и соработка со трговските партнери по пат на традиционални и онлајн канали

 
Висар Јакупи, „Киппер“: Вработените се вистинските херои на успешната приказна

За нецели десет години мрежата на тетовскиот синџир „Киппер“ ја достигна цифрата од 57 маркети во осум града во Македонија. И не планира да запре овде

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Февруари 2021 / Број. 83
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Е-продажба: Да се биде или не?

27 јан 2021

Со појавата на таблетите и на паметните телефони електронската малопродажба влезе во нова, напредна фаза...

Антонио Зрилиќ: Логистиката како извор на конкурентни предности

Без оглед дали станува збор за корона-криза или за рецесија, секој ден се потврдува важноста на логистиката бидејќи таа влијае врз две основни стратешки цели на секое претпријатие...
20 јан 2021

Вали Марсзалек: Жената во време на пандемија

За ефикасен одговор и заздравување од пандемијата на Ковид-19 и за постигнување на целите за одржлив развој, жените мора да имаат клучна улога при донесувањето на одлуките
14 јан 2021

Антонио Зрилиќ: Одговорност за залихите

Залихите се извор на конфликти меѓу менаџерите во организацијата, особено на пониско и средно ниво...
30 дек 2020
Обуки и самити

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

24 фев 2021

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...

Следете нè за нови обуки

17 јун 2020

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019

Како да го совладате стратешкиот KA-менаџмент?

На 7 и 8 ноември, во организација на магазинот InStore, ќе се одржи дводневната работилница за КА-менаџмент, наменета за професионалци за продажба, КА-менаџери и менаџери за продажба, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
01 окт 2019