Како што соопшти Дурмиши, за оваа мерка владата најверојатно ќе дискутира на следната седница идната недела. Со мерката ќе бидат опфатени лебот, пекарски и млечни производи, овошје, зеленчук,…
Преку прифаќање на технологијата, одржливоста, глобализацијата и еволуирачките барања на потрошувачите, компаниите можат да се позиционираат за успех и да ја обезбедат својата позиција.
Маркетингот е она што треба да биде неизоставен дел од секое успешно работење во секој дел од бизнисот, неизоставен во промотивните активности, комуникациите, дефинирањето на целите.
Контролерите на дневна основа со помош на BI алати, генерираат извештаи кои се од суштинска важност за организацијата и на тој начин придонесуваат во зголемување на продуктивноста и ефикасноста на компанијата.
До август 2034 година компанијата го заштитила правата на својто бренд во Русија во категоријата какао, производи и напитоци на основа на какао.
Министерот посочи дека Јужна Кореа е во 20.најразвиени земји во светот и дека е влезена во петтата индустриска револуција. Тој изјави дека Кореја „има најмодерни автомобили и цела индустрија поврзана со ИТ технологијата“.
Дисконтерот ја намалува површината за промоција на непрехранбени производи поради намалената побарувачка. Во замена за тоа, „Алди“ одвојува повеќе простор за свежи производи, регионални специјалитети и органска храна.
Падот на обемот на производството и значителните зголемувања на цените на свинското месо го наведоа „Лидл“ да се врати назад на фабриките за месо на сестринската компанија „Кауфланд“.
Во осум последователни месеци од годинава, британска организација на потрошувачи „Вич“ го прогласи „Алди“ за најевтиниот трговец со мешовита стока во Обединетото Кралство.
Можеби веќе гледаме застрашувачки и возбудлив концепт на иднината, со ненадејно достапна вештачка интелигенција која може да мисли за нас, а виртуелните светови стануваат сè пософистицирани и попривлечни.
Финансиските анализи што InStore ги нуди во специјалното издание МАПА НА ТРГОВЦИ во голема мера покажуваат каде се наоѓа вашата компанија во споредба со другите на пазарот.
Анализите за Македонија се правени на Live + As Live Activity – тоа се секојдневни рејтинзи кои опфаќаат реално гледање телевизија во живо + рејтинзи од одложено гледање телевизија како во живо на ТВ-содржини во текот на истиот ден кога се емитувани.
По повод отворањето на новата дрогерија, компанијата му додели донација на Основото училиште „Бранко Радичевиќ“ во вредност од 1.000.000 динари. |
Во компаниите што сакаат да растат размислувањето за пораст е клучно – треба да го прифатат верувањето дека апсолутно ништо не е невозможно, секогаш барајќи подобрувања, заштеди и ефикасност.
САД: Lay's е официјален спонзор на Светското фудбалско првенство 2026Светското првенство во фудбал во 2026 година ќе биде првото издание во кое ќе учествуваат 48 селекции и ќе се одржи во три земји – Канада, Мексико и Соединетите Американски Држави.
17 Sep 2024 |
|
САД: Pepsi лансира нова кампања инспирирана од филмот „Гладијатор II“ Во рамките на кампањата лансиран е спот кој е режиран од Џејк Скот, син на режисерот Ридли Скот, кој ги режираше на филмовите „Гладијатор“ и „Гладијатор II“.
10 Sep 2024 |
|
Ивана Илиеска: Предизвици при управувањето со отпадотВо македонската применлива регулатива постојат низа прописи согласно кои компаниите имаат обврска да преземаат активности и сносат општествена одговорност, меѓу кои е и Законот за управување со пакување и отпад од пакување
04 Sep 2024 |
На 1 октомври во организација на InStore ќе се одржи еднодневна обука за напредно ниво на преговарање „NEXT LEVEL ПРЕГОВОРИ за ТРГОВЦИ и ДОБАВУВАЧИ“ која ќе ја води Дарко Лукиќ, директор на AMMC. Локација: Public Room.
Успешно се одржа обуката со Дарко Лукиќ организирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStoreНа обуката, која беше организирана на барање на бизнис заедницата, учествуваа компаниите „Пакомак“, „Перутнина Птуј“, „Вива Фреш“, „Филип Морис“, „Метро,“ „Кола’, „Тотал Плус“ и индивидуални професионалци за продажба.
12 Jun 2024 |
|
Ениса Селмановиќ - Салкиќ: Со мотивацијата управуваме, а дисциплината е континуитетУчесниците на обуката имаа можност преку бројни примери да ги дознаат повеќе на кој начин може успешно да се мотивираат и да ги мотивираат своите работни тимови.
05 Jun 2024 |
|
Обука: Мотивација на тимови што носат резултати со Ениса Селмановиќ – СалкиќInStorе на 29 мај ќе одржи еднодневна обука со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој на тема „Самомотивација и мотивација на тимот“.
25 Apr 2024 |