Промени во Управниот одбор на „Жито Лукс“

15 фев 2019

Николаос Калимерис е нов потпретседател на Управниот Одбор и заменик Генерален директор, на местото на Наташа Черековиќ.

„Кока-кола“ ја доврши аквизацијата на „Коста“

14 фев 2019

„Кока-кола“ објави дека е комплетирано преземањето на компанијата „Коста лимитид“ од компанијата „Вајтбред плц“ за 4,3 милијарди евра.

Видео вести
Анализи

Инсајдер ИД: Зголемена сила на дисконтерите

14 дек 2018

Потрошувачите немаат проблем да патуваат од маркет до маркет за да ги пронајдат најконкурентните производи...

ИГД: Глобални малопродажни трендови во 2019 година

12 дек 2018

Најголемиот тренд следната година најверојатно ќе биде продолжувањето на брзите и радикални промени во индустријата за храна и пијалаци...

ИГД: Сегментот „храна за носење“ во големите маркети

12 ное 2018

Реосмислувањето на големите формати продавници во моментов е главен фокус на многу трговци на глобално ниво...

Нилсен: Зошто многу од иновациите не успеваат?

15 окт 2018

Потрошувачите не ги купуваат производите - тие ги „вработуваат“ да извршат одредена работа во нивниот живот...

ИГД: Прогнози за малопродажбата на бензинските станици

15 окт 2018

На кој начин трговците на бензинските станици инвестираат за да ги задоволат потребите на денешните купувачи, додека го реосмислуваат начинот на работење во иднина...

ИГД: Производи со статус на брендови

10 сеп 2018

Порастот на дисконтерите во последните неколку години е клучен фактор за експанзијата на приватните трговски марки...

Интервјуа

30 години работење и опстојување во трговијата значи дека низ годините имало пропусти и грешки, но и исправни одлуки донесени во тешки времиња...

Бурса кестане: Храната на султаните преточена во врвен деликатес

Брендот го носи името Bursa Kestane, што значи „костенот од Бурса“...

 
Претставуваме: „Филипос“ - Македонски Брод

Во чекор со денешницата

 
Марко Пипуниќ, претседател на Управата на „Жито група“

Поттикнуваме нов почеток и нови добра

 
Владимир Грујичиќ, сопственик и директор, „Пирамида 72“

Постоиме бидејќи потрошувачите ни веруваат

 
Претставуваме: „Алексана пром“ - Охрид

Со упорност се надминуваат предизвиците

 
Сашко Самарџиоски, генерален менаџер „Прилепска пиварница“

За квалитетот нема компромис

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Декември 2018 / Број: 63
Маалска продавница
Продажба

Беки Патрида: Повратно логистички практики и организациски фактори

17 дек 2018

Од индустријата и годишниот приход зависи во колкава мера компаниите ќе вложуваат во управувањето со повратот на производите...

Дарко Васелиќ: Специфичен маркетинг за потрошувачи

Сите сме свесни за потребата од унапредување на лојалноста на нашите купувачи. Но, дали се однесуваме на начин што ќе ја стимулира нивната лојалност...
14 дек 2018

Филип Лунески: Инспирацијата е во нас

Ревизија на 2018 и предвидувања за категори-менаџментот во 2019 година.
12 дек 2018

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Планирање на времето

Велат, денот треба да се планира, да се стави на хартија, да се внесе во некоја апликација, да се изрезба во камен. Што било. И тогаш тој план се распаѓа...
10 дек 2018
Обуки и самити

Како да станете успешни маркетинг или бренд-менаџери?

14 фев 2019

Работилницата за сите маркетинг-менаџери и бренд-менаџери ќе се одржи на 21. и 22. март. Главниот фокус на дводневната работилница е ставен на ефикасното управување со брендот, важноста на бренд аналитиката, оптимизацијата на медиумите...

Петтиот FMCG Самит во Белград собра над 480 учесници

Овие самити станаа препознатливи како централно место за собирање на трговците, производителите и дистрибутерите не само во Србија, туку и во регионот.
10 јан 2019

Преговарање со тешки купувачи

Работилница наменета за сите продавачи во FMCG-секторот, која ќе ве научи како да се справите со тешките купувачи и како да успеете да постигнете „win-win“ ситуација на преговарачката маса.
18 сеп 2018

Дигитален маркетинг

Научете ШТО да побарате од специјалистите што го водат дигиталниот маркетинг на вашиот бренд и КАКО до прецизно читање на резултатите и правилно интегрирање во целокупниот. Наменета е за бренд-менаџери, маркетинг-менаџери и сениор бренд-менаџери.
14 сеп 2018