Во тек се преговори за уште 15 нови инвестиции кои тежат 250 милиони евра

12 апр 2021

ТИРЗ воведе нов индивидуализиран пакет на државна помош и креира нови политики за привлекување на инвеститори врз основа на бројки и анализи кои постојано се прават

10 години InStore: Приказната зад брендот

31 мар 2021

Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во нивното креирање, па можат да ги раскажат анегдотите и патешествијата за раѓањето на брендот

10 години InStore - промовирани над 60 маалски продавници

16 мар 2021

Знаејќи колку се важни и најмалите алки во склопување на целата слика за FMCG секторот кај нас, уште од првиот број на InStore посветувавме особено внимание на посетата и разговорот со сопствениците на маалските продавници

InStore јубилеј: 10 години едукација за е-продажба

03 мар 2021

Уште во првиот број, во 2012 година, InStore почна со објава на стручни текстови преку кои ја нагласивме потребата и потенцијалот на е-продавниците

Казна за „Алибаба“ од 2,8 милијарди долари

12 апр 2021

Власта во Кина ја засили контролата над најголемите кинески интернет компании и компании за онлајн трговија и ги предупреди да не ја користат својата доминација во овој сектор за да ја задушат конкуренцијата

Србија ги отвора трговските центри во понеделник

09 апр 2021

На денешната седница на Кризниот штаб донесена е одлука за отворање на трговските центри, но и за враќање на учениците во училиштата...

Видео вести
Анализи

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2021 година

07 апр 2021

Ковид-19 значително промени дел од основите на модерната трговија на мало и ја забрза дигиталната трансформација

Македонските производи во регионот

24 мар 2021

Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали потрошувачите на нашите брендови во Србија се различни по животен стил од оние во Словенија, на пример

Еуромонитор: Топ-10 потрошувачки трендови за 2021 година (прв дел)

17 мар 2021

Променливоста и приспособливоста се движечки сили на новите глобални потрошувачки трендови...

Анализа на Себастијан Ренак: Што ќе значи влезот на „Лидл“ во С. Македонија?

11 мар 2021

Наместо во сегментот дисконтери, како што е „Кам“, „Лидл“ во С. Македонија повеќе ќе се позиционира во сегментот на „Веро“, како и на поголемите маркети на „Тинекс“ и на „Рамстор“

Ренак: Секој играч на македонскиот пазар ќе го почувствува доаѓањето на „Лидл“

10 мар 2021

Она што е најважно е што „Лидл“ игра на картата на квалитет, користејќи го германското потекло

Зелена економија: Освежување во модерното работење

24 фев 2021

„Зелените иновации“ се присутни во секој сектор од економијата. Дали Македонија има стратегија да ги развива?

Интервјуа

Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и храбра реакција на компаниите од целиот свет...

Сашо Димоски, „Гебрудер Вајс“: Далековидоста и знаењето ја движат логистиката

Сашо Димоски е национален и продажен менаџер за Македонија и управител на „Гебрудер Вајс“ во земјава, која на македонскиот пазар е присутна 11 години, а глобално работи повеќе од 500 години

 
Саша Стјепановиќ: Употребата на АИ во малопродажбата носи предвидливост и профит

Го прашавме Саша Стјепановиќ како всушност работи платформата Yieldigo - како и кога се применува оваа модерна алатка и каде ги гледа потребните промени за малопродажната индустрија да ги достигне претстојните промени и трендови во овој сегмент.

 
Марио Равлиќ: Конкуренцијата е потребна и добредојдена

Без оглед на инвестицијата во сопствена фарма, сакаме и понатаму да ги негуваме и развиваме односите со нашите околу 300 домашни доставувачи, кооперанти и семејни земјоделски стопанства

 
Ласко Јованов: Секоја промена e иницирана од желбата за развој

Ланската година беше јубилејна - 30-та од основањето на кавадаречката компанија „Слога Пром“, позната по широкиот спектар на замрзнати производи...

 
Дејан Павлески: Ќе придонесеме за видливост на македонските брендови

Она што ме радува и охрабрува е фактот дека постои оптимизам и кај странските и кај домашните компании, а истовремено постои слободен капитал и се бараат начини за инвестирање

 
Петар Ќорлука: Луѓето ќе запаметат кој како се однесувал во кризни времиња

Оваа година најважно е да опстанеме, да го задржиме континуитетот, да ги исполниме очекувањата на потрошувачите. Во кризата многу се тепаат за профит или повлекуваат погрешни потези поради страв од пропаст...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Март 2021 / Број. 84
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Вали Марсзалек: За тројна победа

07 апр 2021

Дури 92% од вкупно 169 потцели на „Агенда 2030“ ги одразуваат темелните меѓународни стандарди на човековите права

Поликарп Арсеновски: Вработените ве носат напред

Луѓето не се алатка за работа. Тие се основниот капитал на секоја компанија и оттука потекнува обврската на лидерите да создадат извонредни услови за работа, со кои луѓето ќе бидат мотивирани
29 мар 2021

Знаат ли македонските компании што сакаат?

Дали сакате да имате силен и меѓународно признат бренд или сакате да произведувате приватни трговски марки?
24 мар 2021

Вали Марсзалек: Инклузијата како предуслов за успех

За да се поттикнат нужните промени, неопходно е да се создаде поволна и стимулативна средина, во која компаниите во сопственост на жени ќе дејствуваат како двигатели на трансформациите...
18 мар 2021
Обуки и самити

KAM 2.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање

25 мар 2021

Еднодневниот вебинар „KAM 2.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање“ со Дарко Лукиќ ќе се одржи на 16 април, а е наменет за КА-менаџери, менаџери за продажба и унапредувачи на продажбата...

Онлајн-работилница на Антонио Зрилиќ: Cash flow is king!

Како дел од серијалот онлајн-работилници „Business Unusual with Antonio Zrilić“, InStore ви ја претставува работилницата на тема „Cash flow is king!
19 мар 2021

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.
16 мар 2021

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021