Во текот на осумте недели, беа доделени 16 паметни телефони, 16 LED smart телевизори 43", 37 пакети со производи Битолско млеко и највредната награда - автомобил Toyota Corolla Hybrid Hatchback
Реалноста е дека во денешниот нестабилен и постојано променлив пазар, клиентите го променија начинот на кој работат, а консументите ги менуваат своите навики. Она што носело успех во минатото не е гарантира дека истото ќе функционира во иднина.
Како почеток на работната недела, понеделник ви дава шанса да почнете сè од почеток 52 пати годишно! - Дејвид Двек
Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.
Новиот објект ќе биде со големина од 4.000 квадратни метри и ќе има најсовремени машини за производство
![]() |
Свет„Кока - кола“ лансира пијалак со вкус на лубеница и јагода05 јул 2022, |
![]() |
Свет„Крафт Хајнц“ и „Теско“ во судир за цените05 јул 2022, |
![]() |
СветФранција: Веганските бургери и колбаси мора да го сменат називот04 јул 2022, |
„Монделез интернационал“ и формално се интегрира со компанијата „Чипита глобал“, лидер во категоријата грицки од тесто во централна и источна Европа која бележи висока стапка на раст
ИДГ ги разгледува петте карактеристики што ја пренасочија продавницата од функционална дестинација за купувачите до импресивно малопродажно и разонодувачко искуство
Ви ги претставуваме податоците од истражувањето на „Пикаса аналитикс“ за периодот од 1 до 31.5.2022 година во врска со активностите и присуството на брендовите на газирани сокови во дигиталните медиуми во земјите од регионот на Западен Балкан
Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и вработените во компанијата...
Додека физичката продавница е и ќе остане најважното средство на дисконтерите, дигиталните решенија играат сè поголема улога во нејзината трансформација...
Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат
Кои се најновите трендови и како тие ќе го обликуваат меѓународниот пазар на малопродажната трговија?
Јапонија е еден од најголемите увозници на месо и месни преработки и токму затоа гледаме потенцијал на тој пазар |
![]() |
Свет „Лидл“ ја унапреди понудата за веганите29 јун 2022
|
![]() |
Македонија КАМ ги зголеми платите и исплаќа регрес по 33.000 денари04 јул 2022
|
![]() |
Регион „Атлантик“ ја продаде „Паланачки Кисељак“29 јун 2022
|
![]() |
Македонија „Бимилк“ ја додели главната награда за 70 години постоење05 јул 2022
|
![]() |
Анализи ИГД: Создавање дестинациски хипермаркет30 јун 2022
|
![]() |
Македонија Нов „Киппер“ во Аеродром30 јун 2022
|
За да направите добар и успешен план за воведување, морате напамет да ја знаете „Уметност на војувањето“ и да имате „Оскар“ за најдобра режија. Не. Отворате и напишете по ред што ќе се случува од моментот кога ќе пречекори во зградата
![]() |
Тема на InStore: Имате програма за лојалност, но што потоа?Компаниите почнаа да ја препознаваат вредноста на познавањето на своите потрошувачи, градат меѓусебна доверба и соработка во кои се создава дополнителна вредност за компанијата, но и за потрошувачите...
23 јун 2022 |
![]() |
Антонио Зрилиќ: Капацитети - следната голема компаративна предностМожете да ги зголемите со брз обрт на имотот, а не со негово зголемување. Всушност, имотот се мултиплицира ако се прави брз обрт...
15 јун 2022 |
![]() |
КАМПАЊА: Бебешки пелени од 120 долариGoop предизвика големо негодување при најавата на луксузните пелени од 120 долари. Сепак, излезе дека станува збор за добро осмислен ПР-потег...
27 мај 2022 |
Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...
![]() |
Работилници за развој на клучните вештини за успех на POSДоколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022 |
![]() |
Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022 |
![]() |
Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговориНа 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022 |