ТИРЗ воведе нов индивидуализиран пакет на државна помош и креира нови политики за привлекување на инвеститори врз основа на бројки и анализи кои постојано се прават
Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во нивното креирање, па можат да ги раскажат анегдотите и патешествијата за раѓањето на брендот
Знаејќи колку се важни и најмалите алки во склопување на целата слика за FMCG секторот кај нас, уште од првиот број на InStore посветувавме особено внимание на посетата и разговорот со сопствениците на маалските продавници
Уште во првиот број, во 2012 година, InStore почна со објава на стручни текстови преку кои ја нагласивме потребата и потенцијалот на е-продавниците
Власта во Кина ја засили контролата над најголемите кинески интернет компании и компании за онлајн трговија и ги предупреди да не ја користат својата доминација во овој сектор за да ја задушат конкуренцијата
![]() |
Свет„Алди“ ќе доставува производи во соработка со „Голво“09 апр 2021, |
![]() |
СветЦената на храната се зголемува 10 месеци по ред09 апр 2021, |
![]() |
Свет„Шварц груп“ тестира продавници без персонал09 апр 2021, |
На денешната седница на Кризниот штаб донесена е одлука за отворање на трговските центри, но и за враќање на учениците во училиштата...
Ковид-19 значително промени дел од основите на модерната трговија на мало и ја забрза дигиталната трансформација
Во овој текст ќе се осврнеме на тоа кој ги купува нашите брендови во странство, за почеток во регионов. Кому му се привлечни? Дали потрошувачите на нашите брендови во Србија се различни по животен стил од оние во Словенија, на пример
Променливоста и приспособливоста се движечки сили на новите глобални потрошувачки трендови...
Наместо во сегментот дисконтери, како што е „Кам“, „Лидл“ во С. Македонија повеќе ќе се позиционира во сегментот на „Веро“, како и на поголемите маркети на „Тинекс“ и на „Рамстор“
Она што е најважно е што „Лидл“ игра на картата на квалитет, користејќи го германското потекло
„Зелените иновации“ се присутни во секој сектор од економијата. Дали Македонија има стратегија да ги развива?
Годинава беше повик за будење на планетата. Ефектите од кризата и алармантните предупредувања за климатските промени бараат итна и храбра реакција на компаниите од целиот свет... |
Дури 92% од вкупно 169 потцели на „Агенда 2030“ ги одразуваат темелните меѓународни стандарди на човековите права
![]() |
Поликарп Арсеновски: Вработените ве носат напредЛуѓето не се алатка за работа. Тие се основниот капитал на секоја компанија и оттука потекнува обврската на лидерите да создадат извонредни услови за работа, со кои луѓето ќе бидат мотивирани
29 мар 2021 |
![]() |
Знаат ли македонските компании што сакаат?Дали сакате да имате силен и меѓународно признат бренд или сакате да произведувате приватни трговски марки?
24 мар 2021 |
![]() |
Вали Марсзалек: Инклузијата како предуслов за успехЗа да се поттикнат нужните промени, неопходно е да се создаде поволна и стимулативна средина, во која компаниите во сопственост на жени ќе дејствуваат како двигатели на трансформациите...
18 мар 2021 |
Еднодневниот вебинар „KAM 2.0 – Управување со клучни купувачи и преговарање“ со Дарко Лукиќ ќе се одржи на 16 април, а е наменет за КА-менаџери, менаџери за продажба и унапредувачи на продажбата...
![]() |
Онлајн-работилница на Антонио Зрилиќ: Cash flow is king!Како дел од серијалот онлајн-работилници „Business Unusual with Antonio Zrilić“, InStore ви ја претставува работилницата на тема „Cash flow is king!
19 мар 2021 |
![]() |
Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио ЗрилиќУспешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.
16 мар 2021 |
![]() |
„Логистика во 1 клик“ со Антонио ЗрилиќСтратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021 |