Денеска се отвори првиот „Дим маркет“ во Куманово

16 јун 2021

Компанијата „Гранд пром Зур“ денеска отвори нов „Дим маркет“, кој е 9. продажен објект од овој формат и прв во Куманово...

10 години InStore: Афирмација на мали и микро претпријатија

15 апр 2021

Преку рубриката InStory разговаравме со повеќе од 30 мали и микро компании, раскажувајќи ги нивните почетоци и развојот на македонскиот пазар

10 години InStore: Приказната зад брендот

31 мар 2021

Тука е и потребата да се сочуваат нашите „златни“ брендови преку текст, фотографија, сведоштво од луѓе кои биле непосредно вклучени во нивното креирање, па можат да ги раскажат анегдотите и патешествијата за раѓањето на брендот

10 години InStore - промовирани над 60 маалски продавници

16 мар 2021

Знаејќи колку се важни и најмалите алки во склопување на целата слика за FMCG секторот кај нас, уште од првиот број на InStore посветувавме особено внимание на посетата и разговорот со сопствениците на маалските продавници

„Едека“ ги зголемува очекувањата

17 јун 2021

Германскиот пазарен лидер „Едека“ забележа пораст на продажбата од 9,5%, која достигна 61 милијарда евра во 2020 година...

Видео вести
Анализи

ИГД: Омниканална наспроти мултиканална продажба

17 јун 2021

Омниканалната малопродажба има солидни основи од 2019 година во Кина. Таа беше усвоена со молскавична брзина, а најзаслужна за брзото прифаќање беше популацијата со технолошки „кликер“...

Керни: Квалитети на добриот лидер во „ненормалноста“

09 јун 2021

Лидерите мора да го моделираат правилното однесување и да ги кажат вистинските работи за да ја всадат, инспирираат и зајакнат корпоративната култура. Но, тие сега имаат и нови одговорности...

Ипсос: Одржливоста на брендовите и нивната цена

25 мај 2021

Во колкава мера потрошувачите се подготвени да платат повисока цена за сметка на одржливоста на брендовите што ги одбираат?

Еуромонитор: Што е тука за да остане?

11 мај 2021

За да обезбедат континуитет во работењето, трговците на мало мора да разберат кои промени ќе останат трајни...

ИГД: Перспективи за 2021 година во Централна и во Источна Европа

11 мај 2021

Анализа за приспособувањето на пазарот и за петте тренда за 2021 година, со фокус на четирите најдобри пазари во регионот...

Керни: Како да се задржат женските таленти?

07 мај 2021

Компаниите ќе ги загубат женските таленти ако не се справат со дополнителните предизвици што ги носи работата од дома...

Интервјуа

Тоа што фирмата направи избор да работи со тесен асортиман на производи беше резултат на долгогодишно размислување, одмерување на добрите и на помалку добрите страни и на крај – одлука на нашата компанија, вели основачот на „Анекс“...

Един Ибрахимовиќ: Концепт кој ги штеди времето и парите на купувачите

Фокусот беше и остана на нашите купувачи, вработени и партнери, бидејќи само во меѓусебна синергија можеме да продолжиме да растеме и да се развиваме...

 
Филип Ивановски, „Пакомак“: Трендот охрабрува, продолжуваме да ги менуваме навиките

Не може како граѓанин да барате чиста животна средина и да правите споредби со Германија и Швајцарија, а како претприемач и бизнисмен да избегнувате да плаќате за управување со отпадот

 
Игор Мањиќ: Важно е да не се успиете во величината

Дефинитивно е полесно управувањето со познатите регионални брендови, особено ако се лидери во своите категории. Но, не треба да се заборави колку всушност е тешко да се дојде до таа позиција на лидер, а потоа и да се задржи...

 
Р. Мандиќ, „Ананас“ : Многу брзо ќе се појавиме и на пазарот во Македонија

Компанијата „Делта холдинг“ подготвува регионална онлајн-платформа под називот „Ананас“. Платформата, која ќе стартува ова лето, уште отсега ја нарекуваат „српскиот Амазон“...

 
Наташа Панчевска: Горди сме на долгорочните партнерства

На позицијата оперативен и маркетинг-директор е Наташа Панчевска која веќе 20 години успешно управува со компанијата

 
Верица Мартиновска: InStore, носител на промените во FMCG секторот

„Кликер маркетинг“ постои од 2008 година како full service агенција, а еден од нејзините најзначајни проекти е магазинот InStore. Верица Мартиновска е главниот двигател и жена која одлично знае да препознае што му недостига на пазарот...

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Јуни 2021 / Број. 102
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Антонио Зрилиќ: Стратегии за вашиот прекуокеански карго

09 јун 2021

Со оглед на тоа што бродските линии се посигурни дека клучните средства (како што се бродовите и терминалите) во синџирот на снабдување се под нивна контрола, тие сакаат да го исфрлат шпедитерот како посредник.

Ениса Селмановиќ-Салкиќ: Колку е тешко да се биде фин

Можете и да наредувате, и да барате, и да инсистирате со закани и повици. Но, нема да постигнете многу. Барем не долгорочно...
09 јун 2021

Циркуларна економија: Добри примери од Европа

Зелената економија повеќе не е апстрактна тема за која се зборува и анализира...
26 мај 2021

Златна награда за дизајнот на македонскиот бренд NOBULL…

Македонскиот бренд NOBULL… (www.justnobull.com), еден од брендовите на Македонија-Експорт, освои златна награда на престижниот фестивал MUSE Design Awards
26 мај 2021
Обуки и самити

Одржана „Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

16 мар 2021

Успешно заврши првата онлајн-работилница на тема „Логистиката во 1 клик“, одржана на 10 и 11 март, на која учествуваа 23 учесници од 16 компании.

„Логистика во 1 клик“ со Антонио Зрилиќ

Стратегија, дизајн и продуктивност во складиштето... Онлајн-работилница на платформата Teams на 10 и 11 март 2021 година...
24 фев 2021

Следете нè за нови обуки

17 јун 2020

(ФОТО) Многу интеракција и практични знаења по работилницата со Дарко Лукиќ

Јасни, прецизни и добро осмислени презентации, збогатени со практични вежби и конкретни примери е формулата за нашите одлични работилници
11 ное 2019