„Бимилк“ ја додели главната награда за 70 години постоење

05 јул 2022

Во текот на осумте недели, беа доделени 16 паметни телефони, 16 LED smart телевизори 43", 37 пакети со производи Битолско млеко и највредната награда - автомобил Toyota Corolla Hybrid Hatchback

Колумни

Колумна во Понеделник: Инфлација, цени, флуктуации

13 јун 2022

Реалноста е дека во денешниот нестабилен и постојано променлив пазар, клиентите го променија начинот на кој работат, а консументите ги менуваат своите навики. Она што носело успех во минатото не е гарантира дека истото ќе функционира во иднина.

Колумна во понеделник: Понеделник: Што правиме сега?

23 мај 2022

Како почеток на работната недела, понеделник ви дава шанса да почнете сè од почеток 52 пати годишно! - Дејвид Двек

Колумна во понеделник: Иднината на домашната трговија

16 мај 2022

Кога решив да ја посветам оваа колумна на иднината на домашната трговија, знаев дека сум на лизгава почва. Секое спомнување на „домашното“ автоматски вклучува одредено сомневање за „странското“, а тоа не ми беше намерата.

„Монделез“ се интегрира со „Чипита глобал“

06 јул 2022

„Монделез интернационал“ и формално се интегрира со компанијата „Чипита глобал“, лидер во категоријата грицки од тесто во централна и источна Европа која бележи висока стапка на раст

Видео вести
Анализи

ИГД: Создавање дестинациски хипермаркет

30 јун 2022

ИДГ ги разгледува петте карактеристики што ја пренасочија продавницата од функционална дестинација за купувачите до импресивно малопродажно и разонодувачко искуство

Пикаса: Газираните сокови на прагот од летото

20 јун 2022

Ви ги претставуваме податоците од истражувањето на „Пикаса аналитикс“ за периодот од 1 до 31.5.2022 година во врска со активностите и присуството на брендовите на газирани сокови во дигиталните медиуми во земјите од регионот на Западен Балкан

Керни: Поврзување на луѓето со целта

09 јун 2022

Целта го ослободува огромниот потенцијал на луѓето и ја поттикнува нивната имагинација и мотивација, а истовремено ги задржува и вработените во компанијата...

ИГД: Пет тренда што го обликуваат дисконтниот канал

23 мај 2022

Додека физичката продавница е и ќе остане најважното средство на дисконтерите, дигиталните решенија играат сè поголема улога во нејзината трансформација...

Топ - 10 потрошувачки трендови за 2022 (втор дел)

31 мар 2022

Купувачите се менуваат. Бизнисите мора да се менуваат заедно со нив или ризикуваат да ги изгубат

ИГД: Глобални трендови во малопродажбата во 2022 година

24 мар 2022

Кои се најновите трендови и како тие ќе го обликуваат меѓународниот пазар на малопродажната трговија?

Интервјуа

Јапонија е еден од најголемите увозници на месо и месни преработки и токму затоа гледаме потенцијал на тој пазар

Димитрије Марковиќ: Креативноста и упорноста ја водат нашата деловна политика

Дефинитивно целиме кон широк асортиман кој ќе содржи производи за сечија желба и пристапност која нема да го компромитира квалитетот на производот

 
dm drogerie markt: 10 ГОДИНИ УСПЕШНА ПРИКАЗНА

Најголемиот дрогериски ланец во Европа, dm drogerie markt, кој работи во С. Македонија со продажна мрежа од 21 дрогерија во 9 градови и повеќе од 200 вработени, прославува јубилеј...

 
Горан Ковачевиќ: „Гомекс“ ќе ги задржи својата физиономија и посебност

Логиката на работењето со фондови е на секои 5-7 години да го смените партнерот: да тргнете со помал фонд и потоа, како што се зголемува работата, да соработувате со сè поголеми фондови...

 
Силвија Димитрова, СОС Детско село: Секој предизвик е чекор напред

​На сегашната позиција можам да ги употребам сите претходни знаења и да ги ставам во функција на промоција на брендот и мисијата на СОС Детско село

 
Горан Здравевски: Конкуренцијата е двигател на иновациите

Не постои гаранција дека некоја соработка непречено ќе трае, дури и кога успешно ги остварувате плановите за продажба. Колку порано ја разберете и прифатите оваа реалност, толку посилни ќе бидете во овој бизнис...

 
Драган Шашиќ: Ја осигуруваме верноста на купувачите на 17 пазари

На чело сум на еден многу мотивиран тим, кој за само неколку години успеа да создаде современа млекарска компанија која е присутна на дури 17 пазари ширум светот

 
Најчитано
НОВ БРОЈ НА INSTORE И ВОДИЧ НИЗ КАТЕГОРИЈА
Јуни 2022 / Број. 112
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
100 MUST HAVE БРЕНДОВИ НА ПОЛИЦА 2021/2022
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Мапа на трговци 2021 бр.2 , Мапа на дистрибутери 2021 бр.1 /
Актуелно
Видео интервјуа на InStore

Нов член во тимот: Воведи ме, заведи ме

29 јун 2022

За да направите добар и успешен план за воведување, морате напамет да ја знаете „Уметност на војувањето“ и да имате „Оскар“ за најдобра режија. Не. Отворате и напишете по ред што ќе се случува од моментот кога ќе пречекори во зградата

Тема на InStore: Имате програма за лојалност, но што потоа?

Компаниите почнаа да ја препознаваат вредноста на познавањето на своите потрошувачи, градат меѓусебна доверба и соработка во кои се создава дополнителна вредност за компанијата, но и за потрошувачите...
23 јун 2022

Антонио Зрилиќ: Капацитети - следната голема компаративна предност

Можете да ги зголемите со брз обрт на имотот, а не со негово зголемување. Всушност, имотот се мултиплицира ако се прави брз обрт...
15 јун 2022

КАМПАЊА: Бебешки пелени од 120 долари

Goop предизвика големо негодување при најавата на луксузните пелени од 120 долари. Сепак, излезе дека станува збор за добро осмислен ПР-потег...
27 мај 2022
Обуки и самити

Работилница: Како да го освоите вниманието на купувачот?

07 апр 2022

Разликата меѓу brand и shopper-центрична стратегија, улогата на невронауката во shopper-маркетингот и како да се привлече купувачот чии одлуки за купување најчесто не се рационални, се дел од темите на еднодневната онлајн-работилница...

Работилници за развој на клучните вештини за успех на POS

Доколку сакате полесно да го разберете и да го освоите купувачот на местото на продажбата, т.е. ги реализирате продажните резултати, пријавете се со вашите колеги...
07 апр 2022

Невромаркетинг – како потрошувачите ги носат одлуките?

Што е суштината на невромаркетингот и како тој може да помогне во декодирањето на однесувањето на потрошувачите е темата на еднодневната онлајн-работилница, закажана за 2 март...
03 мар 2022

Работилница: Чекори во продажбата, преговарање и менаџирање со приговори

На 9 февруари ќе се одржи еднодневна онлајн-работилница за унапредување на продажно-комуникативните вештини на професионалците за продажба и на менаџерите, која ќе ја води Дарко Лукиќ...
10 фев 2022