IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Германија: dm најави партнерство со „Деметер“

22.02.2018

Дрогеријата dm најави дека ќе ја користи ознаката на органската асоцијација „Деметер" на производите од приватната трговска марка dmBio.

Трговецот постигна договор за партнерство со „Деметер", една од најголемите сертификациски организации за биодинамичко производство. Асоцијацијата ја користи ознаката за органско потекло на сите свои производи, а отсега печатот ќе може да го користат и трговците на своите приватни трговски марки, кои ги исполнуваат условите за органско производство.

Како што беше објавено на почетокот од годината, дисконтерот „Алди" во однос на продажбата стана лидер на пазарот на органски производи во Германија. Аналитичарите сметаат дека органските трговски синџири, како што се „Алнатура" и „Денри" имаат тешка задача да се изборат со конкуренцијата, но и дека dm, малопродажната дестинација за љубителите на органската храна во последните неколку години, мора да се приспособи на предизвикот.

Извор: www.lebensmittelzeitung.net


Назад
 
 
 
 
back to top