IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Македонија: Зголемена довербата во трговијата на мало

12.07.2017

Индикаторот на доверба во трговијата на мало во вториот квартал годинава е зголемен за 0,5 проценти во однос на претходниот квартал и за 1 процент во однос на истиот период од минатата година, оценуваат раководителите на деловните субјекти.

Според оценката на раководителите, финансиската состојба во вториот квартал годинава е поповолна во однос на првиот, а во наредниот период ќе се зголемат нарачките и бројот на вработените. Продажните цени, пак, се намалиле во однос на првиот квартал, а се очекува нивно намалување и во наредните три месеци.

Економската состојба на деловните субјекти во вториот квартал годинава е поповолна во однос на претходниот, како и во однос на вториот квартал од 2016 година. Се очекува дека ќе биде поповолна во следните две квартала.

Најголемо влијание на ограничувањето на економската состојба на деловните субјекти во вториот квартал од 2017 година имале зголемената конкуренција на пазарот со 24,3 отсто, слабата побарувачка од купувачите со 23,1, нема ограничувања со 12,4 и зголемената понуда на пазарот со 11,7 отсто.


Назад
 

 
 
 
back to top