IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

Македонија: Зголемена довербата во трговијата на мало

12.07.2017

Индикаторот на доверба во трговијата на мало во вториот квартал годинава е зголемен за 0,5 проценти во однос на претходниот квартал и за 1 процент во однос на истиот период од минатата година, оценуваат раководителите на деловните субјекти.

Според оценката на раководителите, финансиската состојба во вториот квартал годинава е поповолна во однос на првиот, а во наредниот период ќе се зголемат нарачките и бројот на вработените. Продажните цени, пак, се намалиле во однос на првиот квартал, а се очекува нивно намалување и во наредните три месеци.

Економската состојба на деловните субјекти во вториот квартал годинава е поповолна во однос на претходниот, како и во однос на вториот квартал од 2016 година. Се очекува дека ќе биде поповолна во следните две квартала.

Најголемо влијание на ограничувањето на економската состојба на деловните субјекти во вториот квартал од 2017 година имале зголемената конкуренција на пазарот со 24,3 отсто, слабата побарувачка од купувачите со 23,1, нема ограничувања со 12,4 и зголемената понуда на пазарот со 11,7 отсто.


Назад
 

        
 
 
 
back to top