IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Македонија: Зголемен прометот во индустријата во февруари

18.04.2017

Прометот во индустријата во февруари годинава, во однос на истиот месец од 2016 година, е зголемен за 9,7 отсто, покажуваат податоците на Државниот завод за статистика.

Прометот остварен на домашниот пазар во февруари 2017 година, во однос на февруари 2016 година, бележи опаѓање од 7 отсто, а прометот остварен на странските пазари – бележи пораст од 13,4 отсто. По сектори, прометот во индустријата во секторот рударство и вадење на камен годинава бележи пораст од 15,5 отсто, а во секторот преработувачка индустрија – пораст од 9,5 отсто.

Според главните индустриски групи, прометот во февруари годинава, во однос на истиот месец од минатата година, бележи пораст кај интермедијарни производи, освен енергија за 15,4 отсто и капитални производи за 12,8 отсто, додека пад е забележан кај трајните производи за широка потрошувачка за 5,1 отсто и кај нетрајните производи за широка потрошувачка за 3 отсто.

Во однос на јануари 2017 година, прометот во индустријата во февруари, е зголемен за 13,4 проценти, додека во периодот од јануари до февруари 2017 година, во однос на истиот период минатата година, порастот изнесува 8 отсто.

Податоците на Заводот покажуваат дека во февруари годинава, продажните цени на производителите на индустриски производи, вкупно, се повисоки за 0,8 отсто на месечно ниво и за 4,5 отсто на годишно ниво.

Во февруари годинава, во споредба со претходниот месец, продажните цени на производителите на индустриски производи се повисоки во секторот рударство и вадење на камен за 3,6 отсто, во секторот преработувачка индустрија за 0,4 отсто и во секторот снабдување со електрична енергија, гас, пареа и климатизација за 1,8 отсто. Во споредба со минатогодишниот февруари, продажните цени на производителите на индустриски производи, годинава се повисоки во секторот рударство и вадење на камен за 30 отсто, во секторот преработувачка индустрија за 2,8 отсто и во секторот снабдување со електрична енергија, гас, пареа и климатизација за 0,7 отсто.


Назад
 

        
 
 
 
back to top