IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 22.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Србија: Заврши 4. FMCG самит во Белград

27.11.2017

„Иновациите и дигитализацијата ќе го обележат периодот што претстои". Со овој заклучок заврши 4. FMCG самит во Србија, најголемиот трговски настан во регионот, во организација на магазинот InStore, кој се одржа во хотелот „Краун плаза" во Белград.

 

Годинашната конференција собра на едно место повеќе од 450 професионалци од секторот трговија со стоки за широка потрошувачка.

Според впечатоците од учесниците, со изборот на теми и говорници собирот понудил најрелевантни примери на добро и инвентивно работење на компании од земјата и од регионот и панорама од актуелни трендови и предизвици.

Дополнителна тежина на годинашниот собир му дадоа излагањето на Квентин Роје, генерален директор на компанијата „Делез" - Србија, на Ентони Сошиќ, генерален директор на „Меркатор-С", како и динамичната презентација на клучниот говорник, футурологот Метју Браун од Велика Британија.

Настанот заврши со тркалезна маса за предизвиците на FMCG индустријата, модерирана од Милан Ќулибрг, главен и одговорен уредник на магазинот НИН, на која учествуваа Петар Јагодиќ, генерален директор на дистрибутерската куќа „Мерката", Обрад Поповиќ, директор на трговскиот синџир ДТЛ (Domaći trgovački lanac) и Слободан Василиќ, извршен директор на „Неопланта".

Меѓу говорниците, на годинашното издание настапија Маријана А. Молнар („ГфК"), Сандра Мелихен („Јуниверс лајсенсинг"), Иван Крушковиќ („Нилсен"), Патрик Зупанчиќ („Промо фил"), Роналд Луисер („Фокус"), Марко Дерќа („АТ Керни"), Предраг Курчубиќ („Ипсос") и Игор Јавор („М старт").


Назад
 
 
 
 
back to top