IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Хрватска: Заврши 3. FMCG самит во Загреб

25.10.2017

Заврши еднодневниот FMCG-самит во Загреб, кој се одржа на 24 октомври во конференцискиот центар „Плаза ивент центар" во Загреб, во организација на екипата на хрватското издание на списанието InStore.

Конференција за трговија со стоки за шриока потрошувачка (FMCG) собра на едно место многубројни трговци, производители, дистрибутери, претставници на мали земјоделски стопанства, менаџери и управители на успешни хрватски компании, кои имаа можност на едно место да слушнат за трендовите и иновациите во FMCG-секторот.

Годинашнтата конференција во Загреб е воедно дванаесеттиот FMCG самит во регионот, во организација на редакциите на списанието InStore во Хрватска, Босна и Херцеговина, во Србија и во Македонија, што се одржува во последните три години.

Нашата желба е од овој настан учесниците да заминат со знаења што ќе им помогнат во понатамошното работење, на начин што ќе им помогне да ги искористат во целост своите потенцијали, но и потенцијалите на FMCG-секторот. Се надевам дека во тоа и успеавме. Сега веќе е јасно дека ваквото традиционално собирање на луѓето од секторот има своја иднина, на што упатуваат впечатоците од излагањата на говорниците, кои покажаа дека и покрај кризата, секторот е во процут, вели како заклучна порака од настанот Аљоша Паротат, директор на InStore во Хрватска.
 

Назад
 

 
 
 
back to top