IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Хрватска: Заврши 3. FMCG самит во Загреб

25.10.2017

Заврши еднодневниот FMCG-самит во Загреб, кој се одржа на 24 октомври во конференцискиот центар „Плаза ивент центар" во Загреб, во организација на екипата на хрватското издание на списанието InStore.

Конференција за трговија со стоки за шриока потрошувачка (FMCG) собра на едно место многубројни трговци, производители, дистрибутери, претставници на мали земјоделски стопанства, менаџери и управители на успешни хрватски компании, кои имаа можност на едно место да слушнат за трендовите и иновациите во FMCG-секторот.

Годинашнтата конференција во Загреб е воедно дванаесеттиот FMCG самит во регионот, во организација на редакциите на списанието InStore во Хрватска, Босна и Херцеговина, во Србија и во Македонија, што се одржува во последните три години.

Нашата желба е од овој настан учесниците да заминат со знаења што ќе им помогнат во понатамошното работење, на начин што ќе им помогне да ги искористат во целост своите потенцијали, но и потенцијалите на FMCG-секторот. Се надевам дека во тоа и успеавме. Сега веќе е јасно дека ваквото традиционално собирање на луѓето од секторот има своја иднина, на што упатуваат впечатоците од излагањата на говорниците, кои покажаа дека и покрај кризата, секторот е во процут, вели како заклучна порака од настанот Аљоша Паротат, директор на InStore во Хрватска.
 

Назад
 
 
 
 
back to top