IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Хрватска: Заврши 3. FMCG самит во Загреб

25.10.2017

Заврши еднодневниот FMCG-самит во Загреб, кој се одржа на 24 октомври во конференцискиот центар „Плаза ивент центар" во Загреб, во организација на екипата на хрватското издание на списанието InStore.

Конференција за трговија со стоки за шриока потрошувачка (FMCG) собра на едно место многубројни трговци, производители, дистрибутери, претставници на мали земјоделски стопанства, менаџери и управители на успешни хрватски компании, кои имаа можност на едно место да слушнат за трендовите и иновациите во FMCG-секторот.

Годинашнтата конференција во Загреб е воедно дванаесеттиот FMCG самит во регионот, во организација на редакциите на списанието InStore во Хрватска, Босна и Херцеговина, во Србија и во Македонија, што се одржува во последните три години.

Нашата желба е од овој настан учесниците да заминат со знаења што ќе им помогнат во понатамошното работење, на начин што ќе им помогне да ги искористат во целост своите потенцијали, но и потенцијалите на FMCG-секторот. Се надевам дека во тоа и успеавме. Сега веќе е јасно дека ваквото традиционално собирање на луѓето од секторот има своја иднина, на што упатуваат впечатоците од излагањата на говорниците, кои покажаа дека и покрај кризата, секторот е во процут, вели како заклучна порака од настанот Аљоша Паротат, директор на InStore во Хрватска.
 

Назад
 
 
 
 
back to top