IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Хрватска: Заврши 3. FMCG самит во Загреб

25.10.2017

Заврши еднодневниот FMCG-самит во Загреб, кој се одржа на 24 октомври во конференцискиот центар „Плаза ивент центар" во Загреб, во организација на екипата на хрватското издание на списанието InStore.

Конференција за трговија со стоки за шриока потрошувачка (FMCG) собра на едно место многубројни трговци, производители, дистрибутери, претставници на мали земјоделски стопанства, менаџери и управители на успешни хрватски компании, кои имаа можност на едно место да слушнат за трендовите и иновациите во FMCG-секторот.

Годинашнтата конференција во Загреб е воедно дванаесеттиот FMCG самит во регионот, во организација на редакциите на списанието InStore во Хрватска, Босна и Херцеговина, во Србија и во Македонија, што се одржува во последните три години.

Нашата желба е од овој настан учесниците да заминат со знаења што ќе им помогнат во понатамошното работење, на начин што ќе им помогне да ги искористат во целост своите потенцијали, но и потенцијалите на FMCG-секторот. Се надевам дека во тоа и успеавме. Сега веќе е јасно дека ваквото традиционално собирање на луѓето од секторот има своја иднина, на што упатуваат впечатоците од излагањата на говорниците, кои покажаа дека и покрај кризата, секторот е во процут, вели како заклучна порака од настанот Аљоша Паротат, директор на InStore во Хрватска.
 

Назад
 

 
 
 
back to top