IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Србија: Зајечарско пиво го обновува Народниот музеј

08.02.2018
Зајечарско пиво почна со национална кампања „Да го отвориме заедно Народниот музеј" во чии рамки, со купување на специјално издание на лименка од ова пиво, потрошувачите ќе придонесат за собирање средства потребни за завршување на реновирањето на Народниот музеј во Белград.
Како бренд со долга традиција и наследство, Зајечарско пиво ќе донира по еден динар од секоја продадена дизејнирана лименка пиво. Кампањата трае од 1 февруари до 15 јуни 2018 година. Во текот на овој период лименките ќе го променат својот изглед и ќе ги красат визуали на четири уметнички дела од познати српски сликари. 

Горди сме што Зајечарско пиво заедно со своите потрошувачи, ќе дадат важен придонес во завршувањето на реновирањето на Народниот музеј, институција со исклучително национално и културно значење. Му се радуваме на отворањето на Музејот по 15 години, така што ќе имаме можност да ја посетиме институцијата што ја чува нашата богата култура, истакна Јасмина Тријиц, сениор бренд-менаџер на Зајечарско пиво.

Во текот на наредните месеци ќе се организираат и многубројни промотивни и едукативни акции за собирање на средства, но и за дополнително запознавање на јавноста со значењето на четирите уметнички дела на познати српски сликари. 



Назад
 

 
 
 
back to top