IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Македонија: Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина

12.09.2017
Винарската визба „Тиквеш" со белото тероар вино Bela Voda 2016 освои двоен златен медал, а со црвеното Bela Voda 2015 златен медал на натпреварот „Чајна вајн & спиритс 2017" (China Wine & Spirits 2017).
 

На најголемиот натпревар на вина и на жестоки пијалаци на азискиот континент, што се одржува во кинескиот град Хонгконг, годинава македонската винарница го надмина минатогодишниот успех, кога освои два златни и еден сребрен медал. На „Чајна вајн & спиритс 2017", со златен медал се закити и премиум виното Grand Cuvée 2015, произведено во винарницата „Домен Лепово". Истото вино од бербата 2013, беше наградено и минатата година со вакво високо признание.
 

Вината на „Тиквеш" ги освоија наградите во конкуренција на повеќе од 5.000 светски вински брендови, кои беа селектирани и оценувани од претставници на најголемите увозници на вино, ресторани, хотели, специјализирани продавници и трговски синџири во Кина.

Исклучително сме задоволни од повторувањето на минатогодишниот успех на овој натпревар. Тоа го зајакнува потенцијалот за унапредување на позициите на нашите врвни вина на овој голем вински пазар, каде што конкуренцијата е голема и ја сочинуваат водечките глобални вински брендови и производители. Веруваме дека тоа ќе има влијание врз зголемувањето на пласманот на нашите вина на кинескиот пазар, бидејќи оценувањата и наградите ги доделуваат тие што точно знаат што сакаат потрошувачите на кинескиот пазар, изјави Радош Вукиќевиќ, генерален директор на „Тиквеш".

Назад
 

        
 
 
 
back to top