IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 26.09.2018 || „Старбакс“ укинува работни места   |  Балкански „Фестивал на сирења“ во Белград   |  Сè повеќе тестирања за безготовинско плаќање  |  Украински милијардер ја купи „Перутнина Птуј“  |  Род од 60.000 тони мандарини   |  Јужна Кореја забрани кафе во училиштата   |  Tри нови медали за вината на „Тиквеш“ и „Домен Лепово“  |  Холандскиот синџир „Шпар“ влегува на пазарот   |  "Food show“ на 5-ти и 6-ти ноември во Белград   |  Голема побарувачка на производите без глутен   |  Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |   ||
   

Македонија/Бугарија: „Витаминка“ на саемот „Интерфуд & дринк“

09.11.2017

„Витаминка" ги презентира своите производи и производствени програми на саемската манифестација за прехранбена индустрија „Интерфуд & дринк" во Софија.

Меѓународниот саем за храна, пијалаци, амбалажи и производствени апарати, кој беше отворен вчера и ќе трае до 11 ноември, е еден од најпрестижните настани во прехранбената индустрија од Југоисточна Европа. Од „Витаминка" соопштуваат дека компанијата е присутна на овој саем секоја година (16-та по ред), а досегашното искуство, е потврдено со предностите и придобивките од присуството. Преку својата фирма во Бугарија, македонската компанија веќе долго работи на афирмација на своите производи на тој пазар.

Секое учество на „Интерфуд & дринк" со инкорпорираните презентации, семинари, конференции и деловни состаноци, е своевидна бизнис-платформа за компанијата во годината што следува. Во фокусот на саемот се комуникацијата и соработката меѓу компаниите од сите земји, деловните и трговските делегации, подизведувачите, како и колективните странски учества. Токму тоа во нашето досегашно искуство, придонесе за конкретни чекори и резултати од претставувањето. Веруваме дека и годинава ќе создадеме нови деловни и развојни можности, изјави Љупчо Велески, директор на секторот извоз во „Витаминка".


Назад
 
 
 
 
back to top