IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Македонија/Бугарија: „Витаминка“ на саемот „Интерфуд & дринк“

09.11.2017

„Витаминка" ги презентира своите производи и производствени програми на саемската манифестација за прехранбена индустрија „Интерфуд & дринк" во Софија.

Меѓународниот саем за храна, пијалаци, амбалажи и производствени апарати, кој беше отворен вчера и ќе трае до 11 ноември, е еден од најпрестижните настани во прехранбената индустрија од Југоисточна Европа. Од „Витаминка" соопштуваат дека компанијата е присутна на овој саем секоја година (16-та по ред), а досегашното искуство, е потврдено со предностите и придобивките од присуството. Преку својата фирма во Бугарија, македонската компанија веќе долго работи на афирмација на своите производи на тој пазар.

Секое учество на „Интерфуд & дринк" со инкорпорираните презентации, семинари, конференции и деловни состаноци, е своевидна бизнис-платформа за компанијата во годината што следува. Во фокусот на саемот се комуникацијата и соработката меѓу компаниите од сите земји, деловните и трговските делегации, подизведувачите, како и колективните странски учества. Токму тоа во нашето досегашно искуство, придонесе за конкретни чекори и резултати од претставувањето. Веруваме дека и годинава ќе создадеме нови деловни и развојни можности, изјави Љупчо Велески, директор на секторот извоз во „Витаминка".


Назад
 

 
 
 
back to top