IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Македонија/Бугарија: „Витаминка“ на саемот „Интерфуд & дринк“

09.11.2017

„Витаминка" ги презентира своите производи и производствени програми на саемската манифестација за прехранбена индустрија „Интерфуд & дринк" во Софија.

Меѓународниот саем за храна, пијалаци, амбалажи и производствени апарати, кој беше отворен вчера и ќе трае до 11 ноември, е еден од најпрестижните настани во прехранбената индустрија од Југоисточна Европа. Од „Витаминка" соопштуваат дека компанијата е присутна на овој саем секоја година (16-та по ред), а досегашното искуство, е потврдено со предностите и придобивките од присуството. Преку својата фирма во Бугарија, македонската компанија веќе долго работи на афирмација на своите производи на тој пазар.

Секое учество на „Интерфуд & дринк" со инкорпорираните презентации, семинари, конференции и деловни состаноци, е своевидна бизнис-платформа за компанијата во годината што следува. Во фокусот на саемот се комуникацијата и соработката меѓу компаниите од сите земји, деловните и трговските делегации, подизведувачите, како и колективните странски учества. Токму тоа во нашето досегашно искуство, придонесе за конкретни чекори и резултати од претставувањето. Веруваме дека и годинава ќе создадеме нови деловни и развојни можности, изјави Љупчо Велески, директор на секторот извоз во „Витаминка".


Назад
 

 
 
 
back to top