IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 11.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: „Витаминка“ ги најави плановите за идната година

14.12.2017
Во 2018 година „Витаминка" влегува со нови амбициозни планови меѓу кои пуштање во употреба на новиот дистрибутивен центар, одбележување на 40 години постоење на брендот Stobi Flips и збогатување на портфолиото.

На појадокот за новинари организиран од компанијата беше најавен јубилејот, 40 години на брендот Stobi Flips, така што најголемиот фокус на маркетиншките активности ќе бидат насочени токму на овој бренд. 

Со цел следење на трендовите во прехранбената индустрија, активно се работеше на диверзификација или проширување на портфолиото од производи. Така, на пазарот беше пласиран новиот Stobi Flips Magnus, а деновиве ќе биде достапен и Stobi Flips Magnus hot & spicy. Исто така, годинава беа пласирани и луксузните пакувања на Choko Stobi flips - лешник, бадем и аронија, истакна Нико Берберу, раководител на одделот за маркетинг на „Витаминка".

Од компанијата истакнаа дека во текот на 2017 година во континуитет се вложуваше во подобрување на техничко-технолошките решенија, зголемување на производствените капацитети, а најголема инвестиција е изградбата на дистрибутивниот центар кој треба да биде завршен следната година. Центарот ќе се протега на површина од 3.000 м², а ќе има 4.000 палетни места и 6 рампи.



Назад
 
 
 
 
back to top