IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 26.09.2018 || „Старбакс“ укинува работни места   |  Род од 60.000 тони мандарини   |  Јужна Кореја забрани кафе во училиштата   |  Tри нови медали за вината на „Тиквеш“ и „Домен Лепово“  |  Холандскиот синџир „Шпар“ влегува на пазарот   |  "Food show“ на 5-ти и 6-ти ноември во Белград   |  Голема побарувачка на производите без глутен   |  Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |   ||
   

Македонија: „Витаминка“ ги најави плановите за идната година

14.12.2017
Во 2018 година „Витаминка" влегува со нови амбициозни планови меѓу кои пуштање во употреба на новиот дистрибутивен центар, одбележување на 40 години постоење на брендот Stobi Flips и збогатување на портфолиото.

На појадокот за новинари организиран од компанијата беше најавен јубилејот, 40 години на брендот Stobi Flips, така што најголемиот фокус на маркетиншките активности ќе бидат насочени токму на овој бренд. 

Со цел следење на трендовите во прехранбената индустрија, активно се работеше на диверзификација или проширување на портфолиото од производи. Така, на пазарот беше пласиран новиот Stobi Flips Magnus, а деновиве ќе биде достапен и Stobi Flips Magnus hot & spicy. Исто така, годинава беа пласирани и луксузните пакувања на Choko Stobi flips - лешник, бадем и аронија, истакна Нико Берберу, раководител на одделот за маркетинг на „Витаминка".

Од компанијата истакнаа дека во текот на 2017 година во континуитет се вложуваше во подобрување на техничко-технолошките решенија, зголемување на производствените капацитети, а најголема инвестиција е изградбата на дистрибутивниот центар кој треба да биде завршен следната година. Центарот ќе се протега на површина од 3.000 м², а ќе има 4.000 палетни места и 6 рампи.



Назад
 
 
 
 
back to top