IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 21.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

БИХ: „Витамин“ на саемот во Мостар

17.04.2018
Компанијата „Витамин" се претстави на 21. Меѓународен саем за стопанство во Мостар, на националниот штанд на Србија со цел унапредување на регионалните врски и отворање на патот кон нови трговски региони.

Како што е соопштено од компанијата претставен е целиот асортиман на производи, од полуготови јадења, дехидрирани супи, зачини, сладоледи и други производи.

Задоволни сме од настапот на саемот во Мостар, мислиме дека ова е вистинското место да остварите контакти и да ги отворите патиштата кон нови пазари. Имаме квалитетни производи и потенцијал за унапредување на асортимаот според барањата на странските пазари. Модерно уредениот штанд го привлече вниманието на посетителите, изјави Љубиша Лукиќ, маркетинг-менаџер на компанијата.

Како што истакнаа од компанијата, „Витамин" продолжува со исполнување на своите планови за влез на регионалните и светски пазар. 



Назад
 
 
 
 
back to top