IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

БИХ: „Виолета“ освојува пазари во регионот

13.02.2018
Компанијата „Виолета", потврда за квалитет на своите производи доби од своите потрошувачи, што претставува најголемо признание што една компанија може да го добие за квалитетот кој го нуди.

Во изборот за „Производ на годината", кој веќе шестта година го организира хрватскиот портал žena.hr, повеќе од 25.000 читатели имаа можност да бираат производи за кој сметаат дека се најдобри од сегментот стока за широка потрошувачка. Детските влажни марамчиња Violeta Water care со 99% вода и екстракт од нордијска капина, беше препознаен и избран од потрошувачите како најдобар производ во 2017 година, во категоријата Детска нега и хигиена, соопштено е од компанијата. 

На второто место, во соодветните категории, се најдоа хигиенските влошки Violeta, како и омекнувачи за алишта Teta Violeta.

Од компанијата „Виолета" истакнуваат дека и понатаму нивниот фокус останува континуираното развивање и унапредување на квалитетот на производите, технологијата и знаењето и дека се среќни кога тоа го препознаваат потрошувачите. 



Назад
 

 
 
 
back to top