IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

БИХ: „Виолета“ освојува пазари во регионот

13.02.2018
Компанијата „Виолета", потврда за квалитет на своите производи доби од своите потрошувачи, што претставува најголемо признание што една компанија може да го добие за квалитетот кој го нуди.

Во изборот за „Производ на годината", кој веќе шестта година го организира хрватскиот портал žena.hr, повеќе од 25.000 читатели имаа можност да бираат производи за кој сметаат дека се најдобри од сегментот стока за широка потрошувачка. Детските влажни марамчиња Violeta Water care со 99% вода и екстракт од нордијска капина, беше препознаен и избран од потрошувачите како најдобар производ во 2017 година, во категоријата Детска нега и хигиена, соопштено е од компанијата. 

На второто место, во соодветните категории, се најдоа хигиенските влошки Violeta, како и омекнувачи за алишта Teta Violeta.

Од компанијата „Виолета" истакнуваат дека и понатаму нивниот фокус останува континуираното развивање и унапредување на квалитетот на производите, технологијата и знаењето и дека се среќни кога тоа го препознаваат потрошувачите. 



Назад
 
 
 
 
back to top