IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

БИХ: „Виолета“ освојува пазари во регионот

13.02.2018
Компанијата „Виолета", потврда за квалитет на своите производи доби од своите потрошувачи, што претставува најголемо признание што една компанија може да го добие за квалитетот кој го нуди.

Во изборот за „Производ на годината", кој веќе шестта година го организира хрватскиот портал žena.hr, повеќе од 25.000 читатели имаа можност да бираат производи за кој сметаат дека се најдобри од сегментот стока за широка потрошувачка. Детските влажни марамчиња Violeta Water care со 99% вода и екстракт од нордијска капина, беше препознаен и избран од потрошувачите како најдобар производ во 2017 година, во категоријата Детска нега и хигиена, соопштено е од компанијата. 

На второто место, во соодветните категории, се најдоа хигиенските влошки Violeta, како и омекнувачи за алишта Teta Violeta.

Од компанијата „Виолета" истакнуваат дека и понатаму нивниот фокус останува континуираното развивање и унапредување на квалитетот на производите, технологијата и знаењето и дека се среќни кога тоа го препознаваат потрошувачите. 



Назад
 
 
 
 
back to top