IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Македонија: „Вина од Македонија“ e за укинување на забраните за продажба на алкохол

12.07.2017

Здружението „Вина од Македонија" се приклучува кон иницијативата на Стопанската комора на Македонија за укинување на обврската за поседување лиценца за продажба на алкохол, како и за отстранување на временското ограничување за продажба на алкохолни пијалаци.

Во здружението членуваат најголемите производители и извозници на вино во земјава.

Примената на ригорозните ограничувања во трговијата со алкохолни пијалаци во изминатите девет години, нанесе голема финансиска штета на производителите на вино, како и на целокупната домашна винска индустрија. Заедно со лозарството, оваа индустрија создава и до 20% од годишниот домашен бруто-производ остварен во земјоделството и обезбедува егзистенција за околу 30.000 производители на грозје, повеќе од 12.000 сезонски работници и за повеќе од 2.000 вработени во домашните винарници, велат од „Вина од Македонија".

Ограничувањето на продажбата на алкохолни пијалаци во трговската мрежа, според здружението, придонело за намалување на продажбата на вино за повеќе од 10 отсто на годишно ниво, што негативно се одразува на приходите на винарниците и на нивните планови за откуп на грозјето од лозарите.

Дополнителен аргумент за укинување на ригорозните ограничувања во трговијата со алкохолни пијалаци, меѓу кои и на виното, е и тоа дека земјава има најмала просечна потрошувачка по жител во Европа од само 7 литри вино. За споредба, во земјите членки на ЕУ од нашиот регион: Бугарија, Грција, Словенија и Хрватска, потрошувачката на вино надминува 25 литри по жител. Во ниту една од овие земји, не постои ограничување на продажба на вино во трговијата, велат од здружението.


Назад
 

 
 
 
back to top