IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Велика Британија: „Веитрос“ воведува часови по јога

09.02.2018

Британскиот синџир „Веитрос", познат по извонредната понуда на здрави производи и по пропагирањето здрави навики кај потрошувачите, најави дека воведува часови по јога во три објекти.

Часовите ќе бидат приспособени на сите нивоа и ќе се наплаќаат по 7 фунти од сесија.

Од синџирот велат дека за овој чекор, се одлучиле поради сѐ поголемата свест на потрошувачите за здравите навики, не само во исхраната, туку и во стилот на живеење. Кога ќе помине пробниот период, трговецот ќе одлучи дали часовите по јога ќе ги воведе и во другите продавници низ цела Велика Британија.

Освен тоа, како дел од стратегијата за пропагирање здрави навики, „Веитрос" во неколку свои продавници воведе услуги од нутриционисти, кои на потрошувачите може да им помогнат со информации и со совети, поврзани со нивните специфични потреби. Од неодамна, трговецот означува одредени производи со ознаката Good Health, за да им помогне на потрошувачите во здравиот избор.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 

 
 
 
back to top