IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 18.01.2019 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Италија: Вегетаријанците „одат“ на смрзнато

14.12.2017

Веганското и вегетаријанското движење би можеле да му помогнат на секторот смрзната храна, објави Италијанскиот институт за смрзната храна.

Според податоците на Институтот, продажбата на смрзнат зеленчук во Италија се зголемила за 4,1% во текот на првите осум месеци од 2017 година. Добрите резултати биле поттикнати од новите поздрави трендови за исхрана на потрошувачите, кои вклучуваат зголемена консумација на органски, вегетаријански и вегански производи.

Популарноста на зеленчукот придонела за пораст на целокупната категорија смрзната храна, со пораст на продажбата од 2,9% од јануари до август годинава, во споредба со стагнацијата во истиот период од минатата година.


Назад
 
 
 
 
back to top