IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |   ||
   

Италија: Вегетаријанците „одат“ на смрзнато

14.12.2017

Веганското и вегетаријанското движење би можеле да му помогнат на секторот смрзната храна, објави Италијанскиот институт за смрзната храна.

Според податоците на Институтот, продажбата на смрзнат зеленчук во Италија се зголемила за 4,1% во текот на првите осум месеци од 2017 година. Добрите резултати биле поттикнати од новите поздрави трендови за исхрана на потрошувачите, кои вклучуваат зголемена консумација на органски, вегетаријански и вегански производи.

Популарноста на зеленчукот придонела за пораст на целокупната категорија смрзната храна, со пораст на продажбата од 2,9% од јануари до август годинава, во споредба со стагнацијата во истиот период од минатата година.


Назад
 

 
 
 
back to top