IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 18.06.2018 || Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |  МОЛ го купи производителот на минерална вода „Фонте вива“  |  „Номад фудс“ ја презема „Ент Бесис“  |  Вегански производи во сите супермаркети „Веитрос“  |  Нарачки од „Мигрос“ на само едно копче  |  „Алди зид“ ја отвори илјадитата конџепт-продавница  |   Продолжување на проектот „Кауфланд“ - училиште за овошје и зеленчук  |  „Алди“ и „Лидл“ најатрактивни за Португалците  |   ||
   

Италија: Вегетаријанците „одат“ на смрзнато

14.12.2017

Веганското и вегетаријанското движење би можеле да му помогнат на секторот смрзната храна, објави Италијанскиот институт за смрзната храна.

Според податоците на Институтот, продажбата на смрзнат зеленчук во Италија се зголемила за 4,1% во текот на првите осум месеци од 2017 година. Добрите резултати биле поттикнати од новите поздрави трендови за исхрана на потрошувачите, кои вклучуваат зголемена консумација на органски, вегетаријански и вегански производи.

Популарноста на зеленчукот придонела за пораст на целокупната категорија смрзната храна, со пораст на продажбата од 2,9% од јануари до август годинава, во споредба со стагнацијата во истиот период од минатата година.


Назад
 

 
 
 
back to top