IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Италија: Вегетаријанците „одат“ на смрзнато

14.12.2017

Веганското и вегетаријанското движење би можеле да му помогнат на секторот смрзната храна, објави Италијанскиот институт за смрзната храна.

Според податоците на Институтот, продажбата на смрзнат зеленчук во Италија се зголемила за 4,1% во текот на првите осум месеци од 2017 година. Добрите резултати биле поттикнати од новите поздрави трендови за исхрана на потрошувачите, кои вклучуваат зголемена консумација на органски, вегетаријански и вегански производи.

Популарноста на зеленчукот придонела за пораст на целокупната категорија смрзната храна, со пораст на продажбата од 2,9% од јануари до август годинава, во споредба со стагнацијата во истиот период од минатата година.


Назад
 
 
 
 
back to top