IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 23.10.2018 || Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |  Расте добивката на „ПепсиКо“   |  „Нестле“ е заинтересиран да купи бренд за минерална вода  |  Германските трговци продаваат преку интернет   |  Нов „Стокомак“ во Тетово  |  Експресна услуга на нова локација во Струга  |   Увозот на храна расте побрзо од извозот   |  Во септември пад на светските цени на храната   |  „Фуд стар“ ќе извезува пилешко месо во Кина   |   ||
   

Словенија: Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана

11.06.2018
На правата конференција на магазинот InStore во Словенија, одржана на 7.6 во хотелот „Австрија тренд", присуствуваа околу 200 луѓе. 
Keynote говорник на FMCG-самит Љубљана 2018 беше Миодраг Боројевиќ, претседател на управата на рускиот трговски синџир „Океј" и Метју Браун, трговски футуролог.

Освен нив, присутните беа во можност да слушнат повеќе за најновите трендови во секторот за стока за широка потрошувачка од предавачите: Себастијан Ренацк (сениор аналитичар во „ЛЗ Ритеилитикс", Андреј Беле (директор на Стратешкиот деловен сектор кафе, „Атлантик група"), Наташа Мохорч Кејжар (директорка на „Ипсос" во Словенија), Сандра Мелихен (директор на „Јуниверс лајсенсинг") и други.



Назад
 
 
 
 
back to top