IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 26.09.2018 || „Старбакс“ укинува работни места   |  Балкански „Фестивал на сирења“ во Белград   |  Сè повеќе тестирања за безготовинско плаќање  |  Род од 60.000 тони мандарини   |  Јужна Кореја забрани кафе во училиштата   |  Tри нови медали за вината на „Тиквеш“ и „Домен Лепово“  |  Холандскиот синџир „Шпар“ влегува на пазарот   |  "Food show“ на 5-ти и 6-ти ноември во Белград   |  Голема побарувачка на производите без глутен   |  Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |   ||
   

Свет: „Унилевер“ ја купува „Сандајл брендс“

30.11.2017

Британско-холандскиот производител на стоки за широка потрошувачка „Унилевер" ја купува американската компанија „Сандајл брендс" за да ја прошири понудата производи за нега на косата и на кожата на жените од црната раса.

Компанијата „Сандајл" со седиште во Њујорк, која во 1991 година ја основале либериски инигранти, ги произведува бредновите: Shea Moisture, Nubian Heritage, Madam C.J. Walker и Nyakio.

Условите за продажбата сèуште не се објавени, но „Сандајл", како што соопштуваат од „Унилевер", годинава очекува приход од 420 милиони долари. Компанијата ќе работи самостојно, односно и понатаму ќе ја води досегашниот извршен директор Ришелу Денис.

Новото преземање следува откако „Унилевер" претходно годинава инвестираше во „Бјути бејкери", производител на козметика со седиште во Сан Диего. Производите на компаниите „Сандајл" и „Бјути бејкери" се наменети за младите Африканки и Афроамериканки, односно за жените од црната раса, на чијашто потрошувачка моќ, производствените гиганти сè повеќе се насочуваат.


Назад
 
 
 
 
back to top