IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 22.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Свет: „Унилевер“ ја купува „Сандајл брендс“

30.11.2017

Британско-холандскиот производител на стоки за широка потрошувачка „Унилевер" ја купува американската компанија „Сандајл брендс" за да ја прошири понудата производи за нега на косата и на кожата на жените од црната раса.

Компанијата „Сандајл" со седиште во Њујорк, која во 1991 година ја основале либериски инигранти, ги произведува бредновите: Shea Moisture, Nubian Heritage, Madam C.J. Walker и Nyakio.

Условите за продажбата сèуште не се објавени, но „Сандајл", како што соопштуваат од „Унилевер", годинава очекува приход од 420 милиони долари. Компанијата ќе работи самостојно, односно и понатаму ќе ја води досегашниот извршен директор Ришелу Денис.

Новото преземање следува откако „Унилевер" претходно годинава инвестираше во „Бјути бејкери", производител на козметика со седиште во Сан Диего. Производите на компаниите „Сандајл" и „Бјути бејкери" се наменети за младите Африканки и Афроамериканки, односно за жените од црната раса, на чијашто потрошувачка моќ, производствените гиганти сè повеќе се насочуваат.


Назад
 
 
 
 
back to top