IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 13.12.2017 || „Марс“ е малцински сопственик на „Кајнд“  |  Аqua Viva со две глобални признанија  |  АХВ: Не се увезени небезбедни производи на „Лакталис“  |  „Хајнекен“ гради фабрика од 85 милиони евра  |  Храната за доенчиња Celia Expert 2 повлечена од пазарот  |  „Гомекс“ отвори маркет во Бајмок  |  Тони Балажич преминува во „Панвита“  |  Во „Амазон“ работат 120.000 роботи  |  Нова фабрика на „Ла линеа верде“ до крајот на годинава  |  Основан е Клуб на извозници  |  „Теско“ претстави вина со понизок процент на алкохол  |  Незначително намалување на цените на храната во ноември  |  „Ист оф Ингланд ко-оп“ ќе продава храна со поминат рок  |  Стопиран увозот на крекери и кекси од Србија и од БИХ  |  Агенцијата „Берин“ одбележа 25 години работење  |  „Конзум“ и хрватските доставувачи со заедничка акција  |  „Бимилк“ прославува 65 години  |  Деловни резултати на „Кофола“  |  „Оркла“ ја купува „Хелт анд спортс нутришн груп“  |  Октомвриски индекси на прометот во секторот трговија  |   ||
   

Свет: „Унилевер“ ја купува „Сандајл брендс“

30.11.2017

Британско-холандскиот производител на стоки за широка потрошувачка „Унилевер" ја купува американската компанија „Сандајл брендс" за да ја прошири понудата производи за нега на косата и на кожата на жените од црната раса.

Компанијата „Сандајл" со седиште во Њујорк, која во 1991 година ја основале либериски инигранти, ги произведува бредновите: Shea Moisture, Nubian Heritage, Madam C.J. Walker и Nyakio.

Условите за продажбата сèуште не се објавени, но „Сандајл", како што соопштуваат од „Унилевер", годинава очекува приход од 420 милиони долари. Компанијата ќе работи самостојно, односно и понатаму ќе ја води досегашниот извршен директор Ришелу Денис.

Новото преземање следува откако „Унилевер" претходно годинава инвестираше во „Бјути бејкери", производител на козметика со седиште во Сан Диего. Производите на компаниите „Сандајл" и „Бјути бејкери" се наменети за младите Африканки и Афроамериканки, односно за жените од црната раса, на чијашто потрошувачка моќ, производствените гиганти сè повеќе се насочуваат.


Назад
 

 
 
 
back to top