IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

НАЈАВА: Трет FMCG Summit во Македонија

11.04.2017

InStore ве поканува да бидете дел од настанот на годината – FMCG Summit Скопје 2017, кој ќе се одржи на 11 мај, во хотелот „Александар палас".

Магазинот InStore, кој веќе шест години континуирано информира и едуцира во рамките на FMCG-секторот во Македонија и во регионот, годинава по третпат ќе го организира FMCG Summit Скопје. Благодарение на концептот, темите и реномираните говорници, уште од почетокот, овој проект покажа деловна сила и авторитет да собере голем број компании од секторот кај нас.

Од базата на деловните контакти, клиентите и соработниците кои магазинот InStore со текот на годините ги собра околу себе, ќе понудиме програма со која ќе го вратиме оптимизмот во секторот. Презентации, истражувања, интервју во живо, тркалезна маса – размена на идеи, инспирација и дружење, со фокус на неколку актуелни теми:

  • Инспирација;
  • Од менаџирање до персонализирање: category management и shopper marketing;
  • Потрошувачот – оска на ротација на FMCG-секторот;
  • Дефиниција за продажна стратегија: како да ја зголемите продажбата?;
  • Интервју во живо со еминентен говорник, од кој чекаме потврда;
  • ТРКАЛЕЗНА МАСАСега и тука – најголемите предизвици на FMCG-секторот.

Целта на FMCG Summit Скопје 2017 е размена на искуства и успешни практики, како и остварување и зацврстување на деловните контакти. Според одзивот на учесниците и впечатоците од досегашните самити, гледаме дека секоја година добивате нова инспирација за подобрување на вашето работење.

Заокружете го 11 мај во вашите деловни календари и заедно со вашите колеги, пријавете се за учество на настанот на годината!

За повеќе информации, посетете нè на www.fmcg-summit.mk


Назад
 

        
 
 
 
back to top