IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

НАЈАВА: Трет FMCG Summit во Македонија

11.04.2017

InStore ве поканува да бидете дел од настанот на годината – FMCG Summit Скопје 2017, кој ќе се одржи на 11 мај, во хотелот „Александар палас".

Магазинот InStore, кој веќе шест години континуирано информира и едуцира во рамките на FMCG-секторот во Македонија и во регионот, годинава по третпат ќе го организира FMCG Summit Скопје. Благодарение на концептот, темите и реномираните говорници, уште од почетокот, овој проект покажа деловна сила и авторитет да собере голем број компании од секторот кај нас.

Од базата на деловните контакти, клиентите и соработниците кои магазинот InStore со текот на годините ги собра околу себе, ќе понудиме програма со која ќе го вратиме оптимизмот во секторот. Презентации, истражувања, интервју во живо, тркалезна маса – размена на идеи, инспирација и дружење, со фокус на неколку актуелни теми:

  • Инспирација;
  • Од менаџирање до персонализирање: category management и shopper marketing;
  • Потрошувачот – оска на ротација на FMCG-секторот;
  • Дефиниција за продажна стратегија: како да ја зголемите продажбата?;
  • Интервју во живо со еминентен говорник, од кој чекаме потврда;
  • ТРКАЛЕЗНА МАСАСега и тука – најголемите предизвици на FMCG-секторот.

Целта на FMCG Summit Скопје 2017 е размена на искуства и успешни практики, како и остварување и зацврстување на деловните контакти. Според одзивот на учесниците и впечатоците од досегашните самити, гледаме дека секоја година добивате нова инспирација за подобрување на вашето работење.

Заокружете го 11 мај во вашите деловни календари и заедно со вашите колеги, пријавете се за учество на настанот на годината!

За повеќе информации, посетете нè на www.fmcg-summit.mk


Назад
 

 
 
 
back to top