IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 22.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |  Успешен почеток на „Синагога“  |  Нов дистрибутивен центар на „Нели“  |  Јубилеј на „Карлсберг“ - Србија  |  Занаетчиското пиво, бизнис во подем  |  Успешно реализиран третиот FMCG-самит во БИХ  |  Претставена акцијата „BH. korpa“  |  „Бинго“ е новиот сопственик на „Дита“  |   ||
   

НАЈАВА: Трет FMCG Summit во Македонија

11.04.2017

InStore ве поканува да бидете дел од настанот на годината – FMCG Summit Скопје 2017, кој ќе се одржи на 11 мај, во хотелот „Александар палас".

Магазинот InStore, кој веќе шест години континуирано информира и едуцира во рамките на FMCG-секторот во Македонија и во регионот, годинава по третпат ќе го организира FMCG Summit Скопје. Благодарение на концептот, темите и реномираните говорници, уште од почетокот, овој проект покажа деловна сила и авторитет да собере голем број компании од секторот кај нас.

Од базата на деловните контакти, клиентите и соработниците кои магазинот InStore со текот на годините ги собра околу себе, ќе понудиме програма со која ќе го вратиме оптимизмот во секторот. Презентации, истражувања, интервју во живо, тркалезна маса – размена на идеи, инспирација и дружење, со фокус на неколку актуелни теми:

  • Инспирација;
  • Од менаџирање до персонализирање: category management и shopper marketing;
  • Потрошувачот – оска на ротација на FMCG-секторот;
  • Дефиниција за продажна стратегија: како да ја зголемите продажбата?;
  • Интервју во живо со еминентен говорник, од кој чекаме потврда;
  • ТРКАЛЕЗНА МАСАСега и тука – најголемите предизвици на FMCG-секторот.

Целта на FMCG Summit Скопје 2017 е размена на искуства и успешни практики, како и остварување и зацврстување на деловните контакти. Според одзивот на учесниците и впечатоците од досегашните самити, гледаме дека секоја година добивате нова инспирација за подобрување на вашето работење.

Заокружете го 11 мај во вашите деловни календари и заедно со вашите колеги, пријавете се за учество на настанот на годината!

За повеќе информации, посетете нè на www.fmcg-summit.mk


Назад
 

 
 
 
back to top