IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

НАЈАВА: Трет FMCG Summit во Македонија

11.04.2017

InStore ве поканува да бидете дел од настанот на годината – FMCG Summit Скопје 2017, кој ќе се одржи на 11 мај, во хотелот „Александар палас".

Магазинот InStore, кој веќе шест години континуирано информира и едуцира во рамките на FMCG-секторот во Македонија и во регионот, годинава по третпат ќе го организира FMCG Summit Скопје. Благодарение на концептот, темите и реномираните говорници, уште од почетокот, овој проект покажа деловна сила и авторитет да собере голем број компании од секторот кај нас.

Од базата на деловните контакти, клиентите и соработниците кои магазинот InStore со текот на годините ги собра околу себе, ќе понудиме програма со која ќе го вратиме оптимизмот во секторот. Презентации, истражувања, интервју во живо, тркалезна маса – размена на идеи, инспирација и дружење, со фокус на неколку актуелни теми:

  • Инспирација;
  • Од менаџирање до персонализирање: category management и shopper marketing;
  • Потрошувачот – оска на ротација на FMCG-секторот;
  • Дефиниција за продажна стратегија: како да ја зголемите продажбата?;
  • Интервју во живо со еминентен говорник, од кој чекаме потврда;
  • ТРКАЛЕЗНА МАСАСега и тука – најголемите предизвици на FMCG-секторот.

Целта на FMCG Summit Скопје 2017 е размена на искуства и успешни практики, како и остварување и зацврстување на деловните контакти. Според одзивот на учесниците и впечатоците од досегашните самити, гледаме дека секоја година добивате нова инспирација за подобрување на вашето работење.

Заокружете го 11 мај во вашите деловни календари и заедно со вашите колеги, пријавете се за учество на настанот на годината!

За повеќе информации, посетете нè на www.fmcg-summit.mk


Назад
 

 
 
 
back to top