IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ тестира роботизирана достава

14.06.2017

„Теско" тестира роботизирана достава во Лондон, како дел од еден поголем експеримент, под називот „Теско нау".

Трговецот се здружи со компанијата „Старшип технолоџис" за достава на производи со помош на автоматизиран робот на шест тркала, во рок од еден час. Роботите можат да разнесуваат производи во радиус од 4,5 километри од продавницата, која е центар за достава, и се опремени со системи против кражба. Наеднаш можат да достават најмногу 20 парчиња, меѓу кои и свежо овошје и зеленчук.

Поради големите промени во очекувањата на потрошувачите, трговецот очекува дека експерименталното воведување на доставата во рок од еден час, ќе му помогне успешно да биде во чекор со компаниите „Амазон" и „Деливеро", кои се специјализирани и ги диктираат трендовите за брза достава со помош на напредни логистички платформи.

Каналот на интернет-трговијата брзо се шири. Речиси половината (40 отсто) од купувачите во мај годинава, изјавиле дека дел од купувањето го правеле преку интернет, а многумина би сакале достава до домот. Настојувајќи што повеќе да им угодат на купувачите, трговците засилено експериментираат со различни начини на достава, со кои ќе им излезат во пресрет на нивните нови очекувања.

„Сеинсберис" минатата година лансираше апликација под називот Chop Chop, која на купувачите им овозможува да нарачаат помали количества од локалните продавници и во рок од еден час да им бидат доставени на домашна адреса.


Назад
 

        
 
 
 
back to top