IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ тестира роботизирана достава

14.06.2017

„Теско" тестира роботизирана достава во Лондон, како дел од еден поголем експеримент, под називот „Теско нау".

Трговецот се здружи со компанијата „Старшип технолоџис" за достава на производи со помош на автоматизиран робот на шест тркала, во рок од еден час. Роботите можат да разнесуваат производи во радиус од 4,5 километри од продавницата, која е центар за достава, и се опремени со системи против кражба. Наеднаш можат да достават најмногу 20 парчиња, меѓу кои и свежо овошје и зеленчук.

Поради големите промени во очекувањата на потрошувачите, трговецот очекува дека експерименталното воведување на доставата во рок од еден час, ќе му помогне успешно да биде во чекор со компаниите „Амазон" и „Деливеро", кои се специјализирани и ги диктираат трендовите за брза достава со помош на напредни логистички платформи.

Каналот на интернет-трговијата брзо се шири. Речиси половината (40 отсто) од купувачите во мај годинава, изјавиле дека дел од купувањето го правеле преку интернет, а многумина би сакале достава до домот. Настојувајќи што повеќе да им угодат на купувачите, трговците засилено експериментираат со различни начини на достава, со кои ќе им излезат во пресрет на нивните нови очекувања.

„Сеинсберис" минатата година лансираше апликација под називот Chop Chop, која на купувачите им овозможува да нарачаат помали количества од локалните продавници и во рок од еден час да им бидат доставени на домашна адреса.


Назад
 

        
 
 
 
back to top