IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ тестира роботизирана достава

14.06.2017

„Теско" тестира роботизирана достава во Лондон, како дел од еден поголем експеримент, под називот „Теско нау".

Трговецот се здружи со компанијата „Старшип технолоџис" за достава на производи со помош на автоматизиран робот на шест тркала, во рок од еден час. Роботите можат да разнесуваат производи во радиус од 4,5 километри од продавницата, која е центар за достава, и се опремени со системи против кражба. Наеднаш можат да достават најмногу 20 парчиња, меѓу кои и свежо овошје и зеленчук.

Поради големите промени во очекувањата на потрошувачите, трговецот очекува дека експерименталното воведување на доставата во рок од еден час, ќе му помогне успешно да биде во чекор со компаниите „Амазон" и „Деливеро", кои се специјализирани и ги диктираат трендовите за брза достава со помош на напредни логистички платформи.

Каналот на интернет-трговијата брзо се шири. Речиси половината (40 отсто) од купувачите во мај годинава, изјавиле дека дел од купувањето го правеле преку интернет, а многумина би сакале достава до домот. Настојувајќи што повеќе да им угодат на купувачите, трговците засилено експериментираат со различни начини на достава, со кои ќе им излезат во пресрет на нивните нови очекувања.

„Сеинсберис" минатата година лансираше апликација под називот Chop Chop, која на купувачите им овозможува да нарачаат помали количества од локалните продавници и во рок од еден час да им бидат доставени на домашна адреса.


Назад
 

 
 
 
back to top