IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ тестира роботизирана достава

14.06.2017

„Теско" тестира роботизирана достава во Лондон, како дел од еден поголем експеримент, под називот „Теско нау".

Трговецот се здружи со компанијата „Старшип технолоџис" за достава на производи со помош на автоматизиран робот на шест тркала, во рок од еден час. Роботите можат да разнесуваат производи во радиус од 4,5 километри од продавницата, која е центар за достава, и се опремени со системи против кражба. Наеднаш можат да достават најмногу 20 парчиња, меѓу кои и свежо овошје и зеленчук.

Поради големите промени во очекувањата на потрошувачите, трговецот очекува дека експерименталното воведување на доставата во рок од еден час, ќе му помогне успешно да биде во чекор со компаниите „Амазон" и „Деливеро", кои се специјализирани и ги диктираат трендовите за брза достава со помош на напредни логистички платформи.

Каналот на интернет-трговијата брзо се шири. Речиси половината (40 отсто) од купувачите во мај годинава, изјавиле дека дел од купувањето го правеле преку интернет, а многумина би сакале достава до домот. Настојувајќи што повеќе да им угодат на купувачите, трговците засилено експериментираат со различни начини на достава, со кои ќе им излезат во пресрет на нивните нови очекувања.

„Сеинсберис" минатата година лансираше апликација под називот Chop Chop, која на купувачите им овозможува да нарачаат помали количества од локалните продавници и во рок од еден час да им бидат доставени на домашна адреса.


Назад
 

 
 
 
back to top