IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 18.08.2018 || Законот за петокраката може да го забрани Heineken  |  „Констелејшн брендс“ вложува 5 милијарди долари во марихуана  |  Скопско ги враќа маалските дружби во Карпош  |  Нов начин на пакување на бананите  |  Наскоро ќе се знае судбината на „Равница“  |  Во Србија храната се купува на одложено  |  „Унилевер“ има нов логистички партнер  |  Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче  |  „Шпар“ ќе отвори уште 80 објекти  |  Успешно прво полугодие за „Баерсдорф“  |  Осмислена првата паметна кошница за мед  |  ЕУ одобри извоз на млеко од БиХ  |  Спорните соини шницли на „Виталиа“ содржат ГМО  |  За домашната ракија ќе се плаќа акциза  |  „Лидл“ го намалува прехранбениот отпад  |  Ќебапи и плескавици со пилешко се продавале како свински и говедски  |  ГМО во сојата на „Виталиа“ и во кочански ориз  |  Нови награди за македонските вина  |  „Нели“ ќе произведува бонбониера Azbuka  |  АВТ нов дистрибутер на „Вернер & Мерц“  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ подготвува нов синџир дисконтни продавници

12.02.2018

Најголемиот британски трговец, групацијата супермаркети „Теско", планира да отвори синџир продавници за производи со производи ниски цени, како одговор на брзиот пораст на германските ривалски синџири „Алди" и „Лидл" во Велика Британија, јавува весникот „Сандеј тајмс".

 

Повикувајќи се на свои сознанија, весниот објави дека „Теско" развива посебен бренд, со кој ќе ги предизвика ценовно своите германски конкуренти со ограничена понуда, во споредба со понудата во главните банери на компанијата.

Засега, од „Теско" нема јавен одговор во врска со наводите на „Сандеј тајмс".

Податоците од истражувањето на групацијата „Кантар ворлдпанел" што беа објавени минатиот вторник, покажале дека акциите на „Теско" во послендите 12 недели пораснале за 2,6%, но и дека уделот на четирите најголеми британски синџири супермаркети на пазарот се намалил, во полза на „Алди" и „Лидл".

„Теско" опфаќа 28% од пазарот со стоки за широка потрошувачка во Велика Британија. Кај „Алди" и кај „Лидл" продажбата се зголемила за 16,2%, односно за 16,3%, со што нивниот удел на пазарот достигнал 6,9%, односно 5%.


Назад
 
 
 
 
back to top