IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ подготвува нов синџир дисконтни продавници

12.02.2018

Најголемиот британски трговец, групацијата супермаркети „Теско", планира да отвори синџир продавници за производи со производи ниски цени, како одговор на брзиот пораст на германските ривалски синџири „Алди" и „Лидл" во Велика Британија, јавува весникот „Сандеј тајмс".

 

Повикувајќи се на свои сознанија, весниот објави дека „Теско" развива посебен бренд, со кој ќе ги предизвика ценовно своите германски конкуренти со ограничена понуда, во споредба со понудата во главните банери на компанијата.

Засега, од „Теско" нема јавен одговор во врска со наводите на „Сандеј тајмс".

Податоците од истражувањето на групацијата „Кантар ворлдпанел" што беа објавени минатиот вторник, покажале дека акциите на „Теско" во послендите 12 недели пораснале за 2,6%, но и дека уделот на четирите најголеми британски синџири супермаркети на пазарот се намалил, во полза на „Алди" и „Лидл".

„Теско" опфаќа 28% од пазарот со стоки за широка потрошувачка во Велика Британија. Кај „Алди" и кај „Лидл" продажбата се зголемила за 16,2%, односно за 16,3%, со што нивниот удел на пазарот достигнал 6,9%, односно 5%.


Назад
 

 
 
 
back to top