IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 20.05.2018 || Едукативен и инспиративен ден за паметење  |  Утре се одржува 4. FMCG Summit Скопје 2018  |  „Игло“ ја зголеми продажбата за 15%  |  Ванилата поскапа од среброто  |  Нова инвестиција на „Даути комерц“  |  Потрошувачите ги избраа производите на годината  |  „Хенкел“ останува посветен на продолжување на порастот  |  Цените на индустриските производи пониски на месечно, повисоки на годишно ниво  |  Решенија за поефикасно и поефективно работење  |  Преработувачите очекуваат поголема конкурентност на домашниот пазар  |  „Монделез“ го презема „Тејтс бејк шоп“  |  „Нестле“ ќе го продава кафето на „Старбакс“  |  Плаќање со мобилен телефон во „Меркатор“   |  Се укинуваат временските ограничувања за продажба на алкохол  |  Потрошувачката на пиво е најголема во последните пет години  |  „Подравка“ со најдобри резултати во историјата  |  Суперлативи од „Вајн адвокејт“ за три вина на „Стоби“  |  „Виталиа“ ќе вработува ученици по нивното матурирање   |  „Меркатор“ забележа загуба од 181 милион евра  |  „Лидл“ им ги зголеми платите на вработените  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ подготвува нов синџир дисконтни продавници

12.02.2018

Најголемиот британски трговец, групацијата супермаркети „Теско", планира да отвори синџир продавници за производи со производи ниски цени, како одговор на брзиот пораст на германските ривалски синџири „Алди" и „Лидл" во Велика Британија, јавува весникот „Сандеј тајмс".

 

Повикувајќи се на свои сознанија, весниот објави дека „Теско" развива посебен бренд, со кој ќе ги предизвика ценовно своите германски конкуренти со ограничена понуда, во споредба со понудата во главните банери на компанијата.

Засега, од „Теско" нема јавен одговор во врска со наводите на „Сандеј тајмс".

Податоците од истражувањето на групацијата „Кантар ворлдпанел" што беа објавени минатиот вторник, покажале дека акциите на „Теско" во послендите 12 недели пораснале за 2,6%, но и дека уделот на четирите најголеми британски синџири супермаркети на пазарот се намалил, во полза на „Алди" и „Лидл".

„Теско" опфаќа 28% од пазарот со стоки за широка потрошувачка во Велика Британија. Кај „Алди" и кај „Лидл" продажбата се зголемила за 16,2%, односно за 16,3%, со што нивниот удел на пазарот достигнал 6,9%, односно 5%.


Назад
 

 
 
 
back to top