IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна

17.03.2017

Британскиот малопродажен синџир „Теско" отвори телефонска линија за снабдувачите, која треба да им помогне да ги откриваат критичните точки на кои доаѓа до загуба на храна низ системот на доставување на прозиводите.

Линијата ќе им биде достапна на сите снабдувачи со кои соработува компанијата преку мрежата на доставувачи на интернет, којашто ја користат повеќе од 5.000 партнери на „Теско".

Од компанијата велат дека линијата ќе служи како врска помеѓу бизнисите и тимовите за продукти на „Теско", што ќе им овозможи да ја алармирааат компанијата за критичните точки на загуба на храна во синџирот на достава, и можност заеднички да преземаат акции.

Ние во „Теско" немаме време за губење и сме решени да ја намалиме загубата на храна, каде и да се случува, од фармата до трпезата. Жешката линија за загуба на храна е уште една мала помош што ја ставаме на располагање за да го постигнеме ова со снабдувачите, вели комерцијалниот директор на „Теско" за свежи прехранбени производи Мат Симистер.

Синџирот супермаркети соопшти дека сака да ги зголеми напорите какo минатогодишниот потег, кога се обидоа да го спречат гниењето на јагодите на фармите, откако целиот род созреал во исто време поради неочекувано затоплување на времето.

Чекорот што го направи „Теско" тогаш, беше преземањето на целиот род и воведување големи кутии со јагоди со намалена цена во продавниците, што беше оценето како чекор кој им помогнал и на крајните купувачи и на фармерите.

 


Назад
 

 
 
 
back to top