IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна

17.03.2017

Британскиот малопродажен синџир „Теско" отвори телефонска линија за снабдувачите, која треба да им помогне да ги откриваат критичните точки на кои доаѓа до загуба на храна низ системот на доставување на прозиводите.

Линијата ќе им биде достапна на сите снабдувачи со кои соработува компанијата преку мрежата на доставувачи на интернет, којашто ја користат повеќе од 5.000 партнери на „Теско".

Од компанијата велат дека линијата ќе служи како врска помеѓу бизнисите и тимовите за продукти на „Теско", што ќе им овозможи да ја алармирааат компанијата за критичните точки на загуба на храна во синџирот на достава, и можност заеднички да преземаат акции.

Ние во „Теско" немаме време за губење и сме решени да ја намалиме загубата на храна, каде и да се случува, од фармата до трпезата. Жешката линија за загуба на храна е уште една мала помош што ја ставаме на располагање за да го постигнеме ова со снабдувачите, вели комерцијалниот директор на „Теско" за свежи прехранбени производи Мат Симистер.

Синџирот супермаркети соопшти дека сака да ги зголеми напорите какo минатогодишниот потег, кога се обидоа да го спречат гниењето на јагодите на фармите, откако целиот род созреал во исто време поради неочекувано затоплување на времето.

Чекорот што го направи „Теско" тогаш, беше преземањето на целиот род и воведување големи кутии со јагоди со намалена цена во продавниците, што беше оценето како чекор кој им помогнал и на крајните купувачи и на фармерите.

 


Назад
 

 
 
 
back to top