IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 24.04.2018 || Повторна продажба на имотот на компанијата „Малина“  |  „Хајнекен“ оствари солиден количински пораст  |  „Агрокор“ продолжува непречено да работи од 15 јули?  |  „П & Г“ презеде дел од портфолиото на „Мерк“ за 3,4 милијарди евра  |  „Гринјард“ бара снабдувачи во Македонија  |  „Сите сити“ - нов систем за донирање вишок храна  |  Медицинска опрема од „Жито лукс“ за четири болници  |  Во „Веро“ - Тафталиџе бесплатен паркинг 30 минути  |  „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна

17.03.2017

Британскиот малопродажен синџир „Теско" отвори телефонска линија за снабдувачите, која треба да им помогне да ги откриваат критичните точки на кои доаѓа до загуба на храна низ системот на доставување на прозиводите.

Линијата ќе им биде достапна на сите снабдувачи со кои соработува компанијата преку мрежата на доставувачи на интернет, којашто ја користат повеќе од 5.000 партнери на „Теско".

Од компанијата велат дека линијата ќе служи како врска помеѓу бизнисите и тимовите за продукти на „Теско", што ќе им овозможи да ја алармирааат компанијата за критичните точки на загуба на храна во синџирот на достава, и можност заеднички да преземаат акции.

Ние во „Теско" немаме време за губење и сме решени да ја намалиме загубата на храна, каде и да се случува, од фармата до трпезата. Жешката линија за загуба на храна е уште една мала помош што ја ставаме на располагање за да го постигнеме ова со снабдувачите, вели комерцијалниот директор на „Теско" за свежи прехранбени производи Мат Симистер.

Синџирот супермаркети соопшти дека сака да ги зголеми напорите какo минатогодишниот потег, кога се обидоа да го спречат гниењето на јагодите на фармите, откако целиот род созреал во исто време поради неочекувано затоплување на времето.

Чекорот што го направи „Теско" тогаш, беше преземањето на целиот род и воведување големи кутии со јагоди со намалена цена во продавниците, што беше оценето како чекор кој им помогнал и на крајните купувачи и на фармерите.

 


Назад
 

 
 
 
back to top