IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 25.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Реакции на „Пивара Скопје“ и на „Прилепска пиварница“ за одлуката на КЗК  |  Се одржа четвртиот Маркетинг-самит Белград  |  Нова инвестиција на „Нестле“  |  Официјални предлози за економски вицепремиер од коморите  |  Просечната мартовска нето-плата изнесувала 22.445 денари  |  „Ошан“ промовира здрави и домашни производи  |  „Хајнекен“ доби одобрение за „Бразил Кирин“  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |   ||
   

Велика Британија: „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна

17.03.2017

Британскиот малопродажен синџир „Теско" отвори телефонска линија за снабдувачите, која треба да им помогне да ги откриваат критичните точки на кои доаѓа до загуба на храна низ системот на доставување на прозиводите.

Линијата ќе им биде достапна на сите снабдувачи со кои соработува компанијата преку мрежата на доставувачи на интернет, којашто ја користат повеќе од 5.000 партнери на „Теско".

Од компанијата велат дека линијата ќе служи како врска помеѓу бизнисите и тимовите за продукти на „Теско", што ќе им овозможи да ја алармирааат компанијата за критичните точки на загуба на храна во синџирот на достава, и можност заеднички да преземаат акции.

Ние во „Теско" немаме време за губење и сме решени да ја намалиме загубата на храна, каде и да се случува, од фармата до трпезата. Жешката линија за загуба на храна е уште една мала помош што ја ставаме на располагање за да го постигнеме ова со снабдувачите, вели комерцијалниот директор на „Теско" за свежи прехранбени производи Мат Симистер.

Синџирот супермаркети соопшти дека сака да ги зголеми напорите какo минатогодишниот потег, кога се обидоа да го спречат гниењето на јагодите на фармите, откако целиот род созреал во исто време поради неочекувано затоплување на времето.

Чекорот што го направи „Теско" тогаш, беше преземањето на целиот род и воведување големи кутии со јагоди со намалена цена во продавниците, што беше оценето како чекор кој им помогнал и на крајните купувачи и на фармерите.

 


Назад
 

 
 
 
back to top