IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 25.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Реакции на „Пивара Скопје“ и на „Прилепска пиварница“ за одлуката на КЗК  |  Се одржа четвртиот Маркетинг-самит Белград  |  Нова инвестиција на „Нестле“  |  Официјални предлози за економски вицепремиер од коморите  |  Просечната мартовска нето-плата изнесувала 22.445 денари  |  „Ошан“ промовира здрави и домашни производи  |  „Хајнекен“ доби одобрение за „Бразил Кирин“  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |   ||
   

Словенија: „Шпар“ - Словенија го најави 100-тиот објект

16.03.2017

Перформансите на „Шпар" - Словенија во 2016 година биле во согласност со поставените цели. За 2017 година компанијата ги најавува трговскиот центар „Шишке" во Љубљана и 100-тиот малопродажен објект во земјата.

Преставувајќи ги резултатите од работењето во минатата година и плановите за тековната, генералниот директор Игор Мервич истакна дека тргувањето со непрехранбени артикли бележи раст, а тргувањето со храна е во благ пад.

Годината што помина за „Шпар" – Словенија била во согласност со поставените цели, а главен настан годинава ќе биде изградба на трговскиот центар „Шишка" во Љубљана, инвестиција од околу 100 милиони евра.

Минатата година компанијата остварила 743 милиони евра приходи од продажба, 2,4 отсто повеќе во однос на 2015. Билансот на крајот од годината за компанијата во бројки значел 99 сопствени продавници и 10 франшизи и 4.504 вработени.

Успешно работевме во сегментот на нашите ресторани, што укажува дека гостите знаат да ја ценат комбинацијата од квалитет и ниски цени, но и дека се зголемува хранењето надвор од домот, оцени директорот на „Шпар" - Словенија, споделувајѓи ги резултаите од анализата на ГфК за задоволството, односно незадоволството на купувачите од трговските синџири. 

„Шпар" - Словенија во 2016 година бележи повеќе од 880.000 сопственици на картичките за доверба Spar plus, а во новата година проолжуваат и со успешната акција „Стартувај Словенија" (Štartaj Slovenija) во која бираат нови производи, односно им даваат шанса на домашните производи да бидат присутни на полиците на „Шпар".


Назад
 

 
 
 
back to top