IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.03.2017 || „Јафа“ ја купи „Банини“ по почетната цена од 15 милиони евра  |  „Витаминка“ се претстави на Food Expo во Атина  |  Продажните објекти на „Виталиа“ на Google Street View  |  „Лакталис“ со повисока понуда за целосно преземање на „Пармалат“  |  „Унилевер“ ќе продава брендови маргарини и путери  |  „Агрокор“ работи на нов бизнис-модел  |  Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“  |  Сребрени медали за македонските вина на Chardonnay du Monde  |  „Казино“ се повлекува од српскиот пазар  |  „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво  |  Старите семиња од Словенија во маркетите на „Шпар“  |  „Пекабеско“ инвестира над 1,4 милиони евра во нова опрема  |  „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško  |  СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија  |  Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир  |  „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна  |  „Сарајевска пивара“ се претстави пред идните колеги  |  Недела на виното цвичек на крајот од мај  |  Очекувајте го мартовскиот број на InStore  |  „Еуроспин“ ја отвори 47. продавница  |   ||
   

Словенија: „Шпар“ - Словенија го најави 100-тиот објект

16.03.2017

Перформансите на „Шпар" - Словенија во 2016 година биле во согласност со поставените цели. За 2017 година компанијата ги најавува трговскиот центар „Шишке" во Љубљана и 100-тиот малопродажен објект во земјата.

Преставувајќи ги резултатите од работењето во минатата година и плановите за тековната, генералниот директор Игор Мервич истакна дека тргувањето со непрехранбени артикли бележи раст, а тргувањето со храна е во благ пад.

Годината што помина за „Шпар" – Словенија била во согласност со поставените цели, а главен настан годинава ќе биде изградба на трговскиот центар „Шишка" во Љубљана, инвестиција од околу 100 милиони евра.

Минатата година компанијата остварила 743 милиони евра приходи од продажба, 2,4 отсто повеќе во однос на 2015. Билансот на крајот од годината за компанијата во бројки значел 99 сопствени продавници и 10 франшизи и 4.504 вработени.

Успешно работевме во сегментот на нашите ресторани, што укажува дека гостите знаат да ја ценат комбинацијата од квалитет и ниски цени, но и дека се зголемува хранењето надвор од домот, оцени директорот на „Шпар" - Словенија, споделувајѓи ги резултаите од анализата на ГфК за задоволството, односно незадоволството на купувачите од трговските синџири. 

„Шпар" - Словенија во 2016 година бележи повеќе од 880.000 сопственици на картичките за доверба Spar plus, а во новата година проолжуваат и со успешната акција „Стартувај Словенија" (Štartaj Slovenija) во која бираат нови производи, односно им даваат шанса на домашните производи да бидат присутни на полиците на „Шпар".


Назад
 

 
 
 
back to top