IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Словенија: „Шпар“ - Словенија го најави 100-тиот објект

16.03.2017

Перформансите на „Шпар" - Словенија во 2016 година биле во согласност со поставените цели. За 2017 година компанијата ги најавува трговскиот центар „Шишке" во Љубљана и 100-тиот малопродажен објект во земјата.

Преставувајќи ги резултатите од работењето во минатата година и плановите за тековната, генералниот директор Игор Мервич истакна дека тргувањето со непрехранбени артикли бележи раст, а тргувањето со храна е во благ пад.

Годината што помина за „Шпар" – Словенија била во согласност со поставените цели, а главен настан годинава ќе биде изградба на трговскиот центар „Шишка" во Љубљана, инвестиција од околу 100 милиони евра.

Минатата година компанијата остварила 743 милиони евра приходи од продажба, 2,4 отсто повеќе во однос на 2015. Билансот на крајот од годината за компанијата во бројки значел 99 сопствени продавници и 10 франшизи и 4.504 вработени.

Успешно работевме во сегментот на нашите ресторани, што укажува дека гостите знаат да ја ценат комбинацијата од квалитет и ниски цени, но и дека се зголемува хранењето надвор од домот, оцени директорот на „Шпар" - Словенија, споделувајѓи ги резултаите од анализата на ГфК за задоволството, односно незадоволството на купувачите од трговските синџири. 

„Шпар" - Словенија во 2016 година бележи повеќе од 880.000 сопственици на картичките за доверба Spar plus, а во новата година проолжуваат и со успешната акција „Стартувај Словенија" (Štartaj Slovenija) во која бираат нови производи, односно им даваат шанса на домашните производи да бидат присутни на полиците на „Шпар".


Назад
 

 
 
 
back to top