IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

Словенија: „Шпар“ - Словенија го најави 100-тиот објект

16.03.2017

Перформансите на „Шпар" - Словенија во 2016 година биле во согласност со поставените цели. За 2017 година компанијата ги најавува трговскиот центар „Шишке" во Љубљана и 100-тиот малопродажен објект во земјата.

Преставувајќи ги резултатите од работењето во минатата година и плановите за тековната, генералниот директор Игор Мервич истакна дека тргувањето со непрехранбени артикли бележи раст, а тргувањето со храна е во благ пад.

Годината што помина за „Шпар" – Словенија била во согласност со поставените цели, а главен настан годинава ќе биде изградба на трговскиот центар „Шишка" во Љубљана, инвестиција од околу 100 милиони евра.

Минатата година компанијата остварила 743 милиони евра приходи од продажба, 2,4 отсто повеќе во однос на 2015. Билансот на крајот од годината за компанијата во бројки значел 99 сопствени продавници и 10 франшизи и 4.504 вработени.

Успешно работевме во сегментот на нашите ресторани, што укажува дека гостите знаат да ја ценат комбинацијата од квалитет и ниски цени, но и дека се зголемува хранењето надвор од домот, оцени директорот на „Шпар" - Словенија, споделувајѓи ги резултаите од анализата на ГфК за задоволството, односно незадоволството на купувачите од трговските синџири. 

„Шпар" - Словенија во 2016 година бележи повеќе од 880.000 сопственици на картичките за доверба Spar plus, а во новата година проолжуваат и со успешната акција „Стартувај Словенија" (Štartaj Slovenija) во која бираат нови производи, односно им даваат шанса на домашните производи да бидат присутни на полиците на „Шпар".


Назад
 

 
 
 
back to top