IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Србија: „Синагога“ со значително зголемени приходи

19.10.2017

Трговската компанија „Синагога" од Сомбор, чија дејност е големопродажба и малопродажба на прехранбена стока, во првите девет месеци од 2017 година остварила приход од три милијарди динари (околу 25 милиони евра), што е зголемување од 28% во однос на истиот период минатата година.

 

Најголем пораст е остварен во големопродажбата, а малку помал во малопродажбата, во увозот на амбалажна хартија и во продажбата на транспортна и на комерцијална амбалажа, се наведува во соопштението на компанијата.

Како што се додава, добивката и понатаму не ги следи остварените приходи и е на ниво на минатогодишната добивка.

„Синагога" порастот го остварува константно, ги бара најадекватните решенија во сопствената организација, менувајќи ги стратегиите за продажба и приспособувајќи ги продажните цени на конкретните барања на купувачите, истакнуваат од трговската компанија. 


Назад
 
 
 
 
back to top