IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Италија: Се зголемува продажбата на безглутенски производи

09.11.2017

Продажбата на безглутенски пекарски производи во Италија се зголемила за 20 % минатата година, достигнувајќи 56 милиони евра, покажуваат податоците на „Нилсен".

За порастот најмногу се заслужни грицките, крекерите и бисквитите.

Вкупно, т.н. сегнемт за благосостојба, кој вклучува здрави, органски и безглутенски производи, забележал пораст од 2% во изминатите две години. Категоријата грицки, исто така, е со добивка – вредносен пораст од 37% и количински – од 45%.


Назад
 

 
 
 
back to top