IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Велика Британија: Се зголемува побарувачката на „храна за носење“

10.11.2017

ИГД прогнозира дека британскиот сектор „храна за носење" ќе се зголеми за повеќе од една третина во следните пет години, односно ќе достигне до 23,5 милијарди фунти (околу 26,3 милијарди евра).

Кафетериите и специјализираните продавници го имаат најголемиот пораст – тие остварија продажба од 17,4 милијарди фунти (околу 19,4 милијарди евра), што е последица од порастот на популарноста на тие формати на продавници.

Малите продавници и супермаркетите, исто така, уживаат во стапките за пораст од околу 6%.

Тоа што го гледаме е сè поголем број на трговци, специјални продавници и доставувачи, кои гледаат како да ги искористат предностите што ги нуди сегментот „храна за носење". Познато е дека потрошувачите почесто одат да купуваат, големината на потрошувачката кошница се намалува и оти сè почесто во продавниците може да се најде „храна за носење", која станува природен дел од нив, велат од ИГД.


Назад
 

 
 
 
back to top