IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Јапонија / САД: „Сапоро“ ја купи „Анхор бруинг“

09.08.2017

Јапонската пиварница „Сапоро" потпиша договор за преземање на „Анхор бруинг", една од најпознатите независни пиварници во САД.

 

Како што јавија американските медиуми, до крајот на август холдинг компанијата „Сапоро" треба да уплати 85 милиони американски долари, со што и официјално ќе стане новиот сопственик на „Анхор бруинг".

„Анхор бруинг" се смета за еден од зачетниците на занаетчиското пиварство во САД и меѓу најзначајните пиварници за развој на ова движење во САД и во светот.

Преземањето на „Анхор бруинг" се оценува како е уште еден индикатор дека се повеќе крафт пиварници бараат инвестиции за проширување на своето работење, што не може да си го овозможат само со продавње пиво

Од друга страна, со преземањето „Сапоро" сака сериозно да влезе на пазарот во САД, пазар за кој досега проиведуваа пиво во соседна Канада, каде што во 2006 година ја презеде канадската пиварница „Стиман бруерис".


Назад
 
 
 
 
back to top