IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 21.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Италија: „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра

19.04.2018

Италијанскиот производител на минералната вода S.Pellegrino, минатата година ја завршил со приход во висина од 895 милиони евра и со производство на 3,7 милијарди шишиња.

Според извештајот од компанијата, која произведува и безалкохолни пијалаци, продажбата на меѓународните пазари изнесувала 54% од вкупниот приход, со повеќе од 1,6 милиони продадени шишиња во повеќе од 150 земји. За порастот на извозот од 4%, најзаслужни биле минералните води S.Pellegrino и Acqua Panna. Вкупниот приход на компанијата количински се зголемил за 7,8% во Европа и за 14,8% во Јужна Америка.

Брендот S.Pellegrino количински ги зголемил вкупните перформанси за 5,2% во однос на 2016 година, а Acqua Panna за 7% на домашниот и на странските пазари.

Во Италија, главниот двигател на порастот на продажбата бил брендот Levissima (7%). Групацијата на домашниот пазар остварила приходи во висина од 410 милиони евра.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top