IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Италија: „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра

19.04.2018

Италијанскиот производител на минералната вода S.Pellegrino, минатата година ја завршил со приход во висина од 895 милиони евра и со производство на 3,7 милијарди шишиња.

Според извештајот од компанијата, која произведува и безалкохолни пијалаци, продажбата на меѓународните пазари изнесувала 54% од вкупниот приход, со повеќе од 1,6 милиони продадени шишиња во повеќе од 150 земји. За порастот на извозот од 4%, најзаслужни биле минералните води S.Pellegrino и Acqua Panna. Вкупниот приход на компанијата количински се зголемил за 7,8% во Европа и за 14,8% во Јужна Америка.

Брендот S.Pellegrino количински ги зголемил вкупните перформанси за 5,2% во однос на 2016 година, а Acqua Panna за 7% на домашниот и на странските пазари.

Во Италија, главниот двигател на порастот на продажбата бил брендот Levissima (7%). Групацијата на домашниот пазар остварила приходи во висина од 410 милиони евра.

Извор: www.esmmagazine.com


Назад
 
 
 
 
back to top