IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Македонија: ССК прогласен за шампион за мал бизнис

19.10.2017

По изборот на првиот шампион – „Гугл", минатиот месец Сојузот на стопанските комори на Македонија (ССК) со проектот „Светска мрежа за мали бизниси" официјално е прогласен за втор шампион за мал бизнис од Светската трговска организација (СТО) и од Интернационалната стопанска комора (ИСК).

Прогласувањето официјално беше проследено со заедничка изјава на директорот на СТО Роберто Азеведо, генералниот секретар на ИСК Џон Данилович, како и на претседателката на ССК Даниела Арсовска.

Малите и средните претпријатија (МСП) ќе учествуваат во проектот „Светска мрежа за мали бизниси" за полесно интегрирање на регионалните и на меѓународните пазари, олеснување на пристапот до информации и градење на капацитетите за извоз. Ќе бидат идентификувани тие МСП, кои имаат потенцијал за трговија на меѓународно ниво, а во моментов, имаат ограничени можности, вештини и пристап до странските пазари, изјави Арсовска.

Во заедничката изјава ден претходно, Азевадо истакна дека станува збор за креативен проект, нов дигитален продажен излог за МСП, кој ќе им овозможи на фирмите да ги промовираат производите и услугите, како и да ги користат можностите за обуки.

Учеството на МСП во меѓународната трговија е мало, најчесто поради сложени трговски постапки. Новите технологии помагаат да се надминат овие пречки и да им се отвори поле за меѓународна трговија на малите и средните компании. Во таа насока, градењето инклузивен трговски систем е од големо значење.


Назад
 

 
 
 
back to top