IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Македонија: ССК прогласен за шампион за мал бизнис

19.10.2017

По изборот на првиот шампион – „Гугл", минатиот месец Сојузот на стопанските комори на Македонија (ССК) со проектот „Светска мрежа за мали бизниси" официјално е прогласен за втор шампион за мал бизнис од Светската трговска организација (СТО) и од Интернационалната стопанска комора (ИСК).

Прогласувањето официјално беше проследено со заедничка изјава на директорот на СТО Роберто Азеведо, генералниот секретар на ИСК Џон Данилович, како и на претседателката на ССК Даниела Арсовска.

Малите и средните претпријатија (МСП) ќе учествуваат во проектот „Светска мрежа за мали бизниси" за полесно интегрирање на регионалните и на меѓународните пазари, олеснување на пристапот до информации и градење на капацитетите за извоз. Ќе бидат идентификувани тие МСП, кои имаат потенцијал за трговија на меѓународно ниво, а во моментов, имаат ограничени можности, вештини и пристап до странските пазари, изјави Арсовска.

Во заедничката изјава ден претходно, Азевадо истакна дека станува збор за креативен проект, нов дигитален продажен излог за МСП, кој ќе им овозможи на фирмите да ги промовираат производите и услугите, како и да ги користат можностите за обуки.

Учеството на МСП во меѓународната трговија е мало, најчесто поради сложени трговски постапки. Новите технологии помагаат да се надминат овие пречки и да им се отвори поле за меѓународна трговија на малите и средните компании. Во таа насока, градењето инклузивен трговски систем е од големо значење.


Назад
 

 
 
 
back to top