IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 26.09.2018 || „Старбакс“ укинува работни места   |  Балкански „Фестивал на сирења“ во Белград   |  Сè повеќе тестирања за безготовинско плаќање  |  Род од 60.000 тони мандарини   |  Јужна Кореја забрани кафе во училиштата   |  Tри нови медали за вината на „Тиквеш“ и „Домен Лепово“  |  Холандскиот синџир „Шпар“ влегува на пазарот   |  "Food show“ на 5-ти и 6-ти ноември во Белград   |  Голема побарувачка на производите без глутен   |  Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |   ||
   

Македонија: ССК прогласен за шампион за мал бизнис

19.10.2017

По изборот на првиот шампион – „Гугл", минатиот месец Сојузот на стопанските комори на Македонија (ССК) со проектот „Светска мрежа за мали бизниси" официјално е прогласен за втор шампион за мал бизнис од Светската трговска организација (СТО) и од Интернационалната стопанска комора (ИСК).

Прогласувањето официјално беше проследено со заедничка изјава на директорот на СТО Роберто Азеведо, генералниот секретар на ИСК Џон Данилович, како и на претседателката на ССК Даниела Арсовска.

Малите и средните претпријатија (МСП) ќе учествуваат во проектот „Светска мрежа за мали бизниси" за полесно интегрирање на регионалните и на меѓународните пазари, олеснување на пристапот до информации и градење на капацитетите за извоз. Ќе бидат идентификувани тие МСП, кои имаат потенцијал за трговија на меѓународно ниво, а во моментов, имаат ограничени можности, вештини и пристап до странските пазари, изјави Арсовска.

Во заедничката изјава ден претходно, Азевадо истакна дека станува збор за креативен проект, нов дигитален продажен излог за МСП, кој ќе им овозможи на фирмите да ги промовираат производите и услугите, како и да ги користат можностите за обуки.

Учеството на МСП во меѓународната трговија е мало, најчесто поради сложени трговски постапки. Новите технологии помагаат да се надминат овие пречки и да им се отвори поле за меѓународна трговија на малите и средните компании. Во таа насока, градењето инклузивен трговски систем е од големо значење.


Назад
 
 
 
 
back to top