IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

Македонија: СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија

17.03.2017

Стопанска комора на Македонија одржа тркалезна маса за можностите и алтернативите за сигурност снабдувањето со стоки и нафтени деривати, во која учествуваа преставници на приватните компании и надлежните државни институции.

Периодот на зачестени блокади на сообраќајот и застојот во превозот на стоки во патниот и железничкиот сообраќај кон Република Грција, кои не се инцидентни и краткотрајни, им нанесуваат значителни и ненадоместливи загуби на компаниите, а загуби трпи целата економија, констатираа учесниците.

Покрај финансиските негативности, компаните трпат последици и во деловните односи со партнерите, како резултат на неисполнувањето на договорените услови, пробивање на роковите, зголемените трошоци, што негативно влијание на довербата и ја доведува во прашање понатамошната соработка.

Во најголема мера се погодени производите од металуршкиот и металопреработувачкиот сектор, трговијата со акцизна стока (нафта и тутун), со текстилни производи и мермер, а штети трпат и логистичките оператори, транспортните компании од патниот сообраќај и двете компании од железничкиот сообраќај „МЖ Транспорт" и „МЖ Инфраструктура"

За надминување на овие проблеми, беше констатирано, треба да се гледа пошироко, зашто последиците не ги трпи само приватниот сектор, туку целата економија, се намалува атрактивноста на Коридорот 10, а странските компани го насочуваат транспортот кон други патни правци.


Назад
 

 
 
 
back to top