IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Македонија: СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија

17.03.2017

Стопанска комора на Македонија одржа тркалезна маса за можностите и алтернативите за сигурност снабдувањето со стоки и нафтени деривати, во која учествуваа преставници на приватните компании и надлежните државни институции.

Периодот на зачестени блокади на сообраќајот и застојот во превозот на стоки во патниот и железничкиот сообраќај кон Република Грција, кои не се инцидентни и краткотрајни, им нанесуваат значителни и ненадоместливи загуби на компаниите, а загуби трпи целата економија, констатираа учесниците.

Покрај финансиските негативности, компаните трпат последици и во деловните односи со партнерите, како резултат на неисполнувањето на договорените услови, пробивање на роковите, зголемените трошоци, што негативно влијание на довербата и ја доведува во прашање понатамошната соработка.

Во најголема мера се погодени производите од металуршкиот и металопреработувачкиот сектор, трговијата со акцизна стока (нафта и тутун), со текстилни производи и мермер, а штети трпат и логистичките оператори, транспортните компании од патниот сообраќај и двете компании од железничкиот сообраќај „МЖ Транспорт" и „МЖ Инфраструктура"

За надминување на овие проблеми, беше констатирано, треба да се гледа пошироко, зашто последиците не ги трпи само приватниот сектор, туку целата економија, се намалува атрактивноста на Коридорот 10, а странските компани го насочуваат транспортот кон други патни правци.


Назад
 

        
 
 
 
back to top