IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 25.11.2017 || Budweiser ќе испраќа јачмен во вселената  |  Весел почеток на соработката меѓу „Вела“ и „Орбико“  |  Пораст на е-продажбата на dm  |  „Карфур“ лансира одржлива приватна трговска марка  |  Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |   ||
   

Македонија: СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија

17.03.2017

Стопанска комора на Македонија одржа тркалезна маса за можностите и алтернативите за сигурност снабдувањето со стоки и нафтени деривати, во која учествуваа преставници на приватните компании и надлежните државни институции.

Периодот на зачестени блокади на сообраќајот и застојот во превозот на стоки во патниот и железничкиот сообраќај кон Република Грција, кои не се инцидентни и краткотрајни, им нанесуваат значителни и ненадоместливи загуби на компаниите, а загуби трпи целата економија, констатираа учесниците.

Покрај финансиските негативности, компаните трпат последици и во деловните односи со партнерите, како резултат на неисполнувањето на договорените услови, пробивање на роковите, зголемените трошоци, што негативно влијание на довербата и ја доведува во прашање понатамошната соработка.

Во најголема мера се погодени производите од металуршкиот и металопреработувачкиот сектор, трговијата со акцизна стока (нафта и тутун), со текстилни производи и мермер, а штети трпат и логистичките оператори, транспортните компании од патниот сообраќај и двете компании од железничкиот сообраќај „МЖ Транспорт" и „МЖ Инфраструктура"

За надминување на овие проблеми, беше констатирано, треба да се гледа пошироко, зашто последиците не ги трпи само приватниот сектор, туку целата економија, се намалува атрактивноста на Коридорот 10, а странските компани го насочуваат транспортот кон други патни правци.


Назад
 

 
 
 
back to top