IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.03.2017 || „Јафа“ ја купи „Банини“ по почетната цена од 15 милиони евра  |  „Витаминка“ се претстави на Food Expo во Атина  |  Продажните објекти на „Виталиа“ на Google Street View  |  „Лакталис“ со повисока понуда за целосно преземање на „Пармалат“  |  „Унилевер“ ќе продава брендови маргарини и путери  |  „Агрокор“ работи на нов бизнис-модел  |  Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“  |  Сребрени медали за македонските вина на Chardonnay du Monde  |  „Казино“ се повлекува од српскиот пазар  |  „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво  |  Старите семиња од Словенија во маркетите на „Шпар“  |  „Пекабеско“ инвестира над 1,4 милиони евра во нова опрема  |  „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško  |  СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија  |  Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир  |  „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна  |  „Сарајевска пивара“ се претстави пред идните колеги  |  Недела на виното цвичек на крајот од мај  |  Очекувајте го мартовскиот број на InStore  |  „Еуроспин“ ја отвори 47. продавница  |   ||
   

Македонија: СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија

17.03.2017

Стопанска комора на Македонија одржа тркалезна маса за можностите и алтернативите за сигурност снабдувањето со стоки и нафтени деривати, во која учествуваа преставници на приватните компании и надлежните државни институции.

Периодот на зачестени блокади на сообраќајот и застојот во превозот на стоки во патниот и железничкиот сообраќај кон Република Грција, кои не се инцидентни и краткотрајни, им нанесуваат значителни и ненадоместливи загуби на компаниите, а загуби трпи целата економија, констатираа учесниците.

Покрај финансиските негативности, компаните трпат последици и во деловните односи со партнерите, како резултат на неисполнувањето на договорените услови, пробивање на роковите, зголемените трошоци, што негативно влијание на довербата и ја доведува во прашање понатамошната соработка.

Во најголема мера се погодени производите од металуршкиот и металопреработувачкиот сектор, трговијата со акцизна стока (нафта и тутун), со текстилни производи и мермер, а штети трпат и логистичките оператори, транспортните компании од патниот сообраќај и двете компании од железничкиот сообраќај „МЖ Транспорт" и „МЖ Инфраструктура"

За надминување на овие проблеми, беше констатирано, треба да се гледа пошироко, зашто последиците не ги трпи само приватниот сектор, туку целата економија, се намалува атрактивноста на Коридорот 10, а странските компани го насочуваат транспортот кон други патни правци.


Назад
 

 
 
 
back to top