IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 24.02.2018 || „Маџид ал Футам“ отвора уште 100 објекти „Карфур“  |  „Диа“ оствари бруто-продажба во износ од 10 милијарди евра  |  Рамљак поднесе неотповиклива оставка  |  Пораст на „Шпар“ од 6,5% по проширувањето  |  За 40-от роденден, Стоби Флипс во вселената  |  Успешно спроведена докапитализација на „Бадел 1862“  |  „Нектар“ закупи најголемо земјиште во Владичин Хан  |  „Фереро“ ќе лансира сладолед Kinder, кој ќе го произведува „Унилевер“  |  dm најави партнерство со „Деметер“  |  „Универекспорт“ ја демантираше поврзаноста со лажната наградна игра  |  „Рекит Бенкисер“ најавува финансиско заздравување  |  Наскоро лабораторија за контрола на квалитетот на карловачките вина  |  „Алди норд“ и „Алди зид“ ќе соработуваат во натпреварот со „Лидл“  |  Турци заинтересирани за изградба на најголемата кланица  |  „Амазон“ отвора неколку дистрибутивни центри  |  Американците се „жедни“ за Corona  |   „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |   ||
   

Хрватска / Португалија: Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“

10.08.2017

Хрватскиот производител на сладоледи „Ледо" деновиве ја испорача првата пратка производи во португалскиот трговски синџир „Пинго досе" (Pingo Doce), водечкиот малопродажен синџир во Португалија.

 

Сладоледот на стапче Coco Majestic, со вкус на кокос, со прелив од млечно чоколадо, со парчиња кокос, произведен во „Ледо", ќе биде дел од асортиманот на приватната трговска марка Majectic „Пинго досе" е дел од прехрнбената групација „Жеронимо Мартинс" (Jerónimo Martins), лидер меѓу дистрибутерите на храна во Португалија и во Полска.

Ова е само почеток на соработката со „Жеронимо Мартинс". Веќе подготвуваме нови проекти за пазарите во Португалија и во Полска. Конкуренцијата на европските пазари на сладолед е исклучително остра, но „Ледо" успеа да се наметне со својот квалитет и иновативност, вели Томислав Чавлек, директор за извоз во „Ледо".

Околу една третина од своето производство „Ледо" пласира на дваесетина странски пазари, од кои, според количината на извезени произоди, најзначајни се пазарите во регионот.

Производите на „Ледо" се присутни на полиците на светските трговски синџири „Теско", „Ошан", „Хофер", како и во трговските мрежи на „Дејмон Ворлдвајд" и IFCCO груп.


Назад
 

 
 
 
back to top