IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.07.2018 || „Луксол“ повторно работи  |  Трговски vs А-брендови  |  „Волмарт“ се повлекува од јапонскиот пазар  |   Нови бензиски пумпи на КТЦ  |  Добивката на „Плантаже“ изнесува 2,4 милиони евра  |  „Ошан“ воведе гласовен четбот за вино и храна  |  Нова франшизна продавница „Шпар партнер“  |  Специјално пиво по повод средбата Трамп-Путин  |  Доделени првите грантови за домашни компании  |  „Карлсберг“ отвора нова пиварница  |  Кинези ќе градат индустриски парк за овошје и зеленчук  |  Нов ИнфоЛогистички центар во Љубљана  |  „Велпро“ ќе ги поддржува малите трговци  |  Белград стана побогат за уште еден dm  |  Резултатите на „Пепсико“ се подобри од очекуваните  |  Кратошија меѓу најдобрите вина на британскиот пазар   |  „Интермарше“ за постари лица  |  Повисоки трошоци за живот и малопродажни цени во јуни  |  „Бимилк“ подари ново место за спорт и рекреација  |  „Унилевер“ го купи бугарскиот бренд сладоледи Denny  |   ||
   

Хрватска / Португалија: Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“

10.08.2017

Хрватскиот производител на сладоледи „Ледо" деновиве ја испорача првата пратка производи во португалскиот трговски синџир „Пинго досе" (Pingo Doce), водечкиот малопродажен синџир во Португалија.

 

Сладоледот на стапче Coco Majestic, со вкус на кокос, со прелив од млечно чоколадо, со парчиња кокос, произведен во „Ледо", ќе биде дел од асортиманот на приватната трговска марка Majectic „Пинго досе" е дел од прехрнбената групација „Жеронимо Мартинс" (Jerónimo Martins), лидер меѓу дистрибутерите на храна во Португалија и во Полска.

Ова е само почеток на соработката со „Жеронимо Мартинс". Веќе подготвуваме нови проекти за пазарите во Португалија и во Полска. Конкуренцијата на европските пазари на сладолед е исклучително остра, но „Ледо" успеа да се наметне со својот квалитет и иновативност, вели Томислав Чавлек, директор за извоз во „Ледо".

Околу една третина од своето производство „Ледо" пласира на дваесетина странски пазари, од кои, според количината на извезени произоди, најзначајни се пазарите во регионот.

Производите на „Ледо" се присутни на полиците на светските трговски синџири „Теско", „Ошан", „Хофер", како и во трговските мрежи на „Дејмон Ворлдвајд" и IFCCO груп.


Назад
 
 
 
 
back to top