IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 20.10.2017 || Очекувајте го октомврискиот број на InStore   |  ССК прогласен за шампион за мал бизнис  |  Е-продажбата ќе надмине 1 трилион долари до 2027 година  |  Наскоро „Шпар“ ќе го отвори стотиот објект во Словенија  |  „Универекспорт“ отвори сопствен дистрибутивен центар  |  Сè поголем извозот на рускиот пазар  |  „Синагога“ со значително зголемени приходи  |  Отворен логистички центар на „Воли“  |  „Кауфланд“ ги зголемува платите за 11%  |  140 години работење на „Мирна“ од Ровињ  |  „Винаг“ продаден за речиси 2 милиони евра  |  Најбитно е да имате добра идеја   |  Увоз на храна во вредност од 101 милијарда евра  |  Дрон што ќе ги полни електричните автомобили во движење  |  Детали за преземањето на „Дониа“  |  Ајварот Perustija – достапен и на домашниот пазар  |  Скопје во центарот на бизнис-настаните во ЈИЕ  |  Огромен интерес за производите на „Макпрогрес“ на „Ануга“  |  „Алибаба“ ќе инвестира 15 милијарди долари во логистика  |  Црква ќе ги враќа верниците со црковно пиво  |   ||
   

Хрватска / Португалија: Сладоледите Ledo пристигнаа во „Пинго досе“

10.08.2017

Хрватскиот производител на сладоледи „Ледо" деновиве ја испорача првата пратка производи во португалскиот трговски синџир „Пинго досе" (Pingo Doce), водечкиот малопродажен синџир во Португалија.

 

Сладоледот на стапче Coco Majestic, со вкус на кокос, со прелив од млечно чоколадо, со парчиња кокос, произведен во „Ледо", ќе биде дел од асортиманот на приватната трговска марка Majectic „Пинго досе" е дел од прехрнбената групација „Жеронимо Мартинс" (Jerónimo Martins), лидер меѓу дистрибутерите на храна во Португалија и во Полска.

Ова е само почеток на соработката со „Жеронимо Мартинс". Веќе подготвуваме нови проекти за пазарите во Португалија и во Полска. Конкуренцијата на европските пазари на сладолед е исклучително остра, но „Ледо" успеа да се наметне со својот квалитет и иновативност, вели Томислав Чавлек, директор за извоз во „Ледо".

Околу една третина од своето производство „Ледо" пласира на дваесетина странски пазари, од кои, според количината на извезени произоди, најзначајни се пазарите во регионот.

Производите на „Ледо" се присутни на полиците на светските трговски синџири „Теско", „Ошан", „Хофер", како и во трговските мрежи на „Дејмон Ворлдвајд" и IFCCO груп.


Назад
 

        
 
 
 
back to top