IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Велика Британија/Холандија: Реорганизација и зголемување на дивидендата во „Унилевер“

12.04.2017

„Унилевер" најави реорганизација на бизнисот и исплата на повеќе милијарди долари на акционерите, пренесува „Танјуг".

На тој начин, „Унилевер" настојува да ја подигне сопствената вредност. Групацијата со седиште во Ротердам, објави дека ќе ја зголеми дивидендата во 2017 година за 12 отсто и ќе почне со програмата за откуп на акциите во вредност од околу 5 милијарди евра до крајот на годината, пренесува агенцијата „Франс прес".

„Унилевер" ја потврди и продажбата на бизнисот маргарините, како и спојувањето на прехранбениот со бизнисот за производство на напивки.

Тој потег е одраз на зголемената доверба во перспективата на порастот на профитот и генерираните средства, се наведува во соопштението на генералниот директор на компанијата – Пол Полман.

„Унилевер" во февруари ја одби понудата на американскиот гигант „Крафт Хајнц" за преземање, во вредност од 143 милијарди евра, неведувајќи дека со тоа се потценува вредноста на групацијата, а тоа не е ниту од финансиско, ниту од стратешко значење за акционерите на „Унилевер".


Назад
 

        
 
 
 
back to top