IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Велика Британија/Холандија: Реорганизација и зголемување на дивидендата во „Унилевер“

12.04.2017

„Унилевер" најави реорганизација на бизнисот и исплата на повеќе милијарди долари на акционерите, пренесува „Танјуг".

На тој начин, „Унилевер" настојува да ја подигне сопствената вредност. Групацијата со седиште во Ротердам, објави дека ќе ја зголеми дивидендата во 2017 година за 12 отсто и ќе почне со програмата за откуп на акциите во вредност од околу 5 милијарди евра до крајот на годината, пренесува агенцијата „Франс прес".

„Унилевер" ја потврди и продажбата на бизнисот маргарините, како и спојувањето на прехранбениот со бизнисот за производство на напивки.

Тој потег е одраз на зголемената доверба во перспективата на порастот на профитот и генерираните средства, се наведува во соопштението на генералниот директор на компанијата – Пол Полман.

„Унилевер" во февруари ја одби понудата на американскиот гигант „Крафт Хајнц" за преземање, во вредност од 143 милијарди евра, неведувајќи дека со тоа се потценува вредноста на групацијата, а тоа не е ниту од финансиско, ниту од стратешко значење за акционерите на „Унилевер".


Назад
 

        
 
 
 
back to top