IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 17.11.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Македонија: Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче

15.08.2018

По анализата на распоредот на „Рамстор" на бул. Видое Смилевски Бато, бр. 10А во Ново Лисиче, маркетот беше повторно структуиран во согласност со потребите и очекувањата на купувачите.

 

Ајхан Чалишкан, директор за продажба во „Рамстор" – Македонија, за InStore открива дека ако не се земе предвид планирањето, подготовките траеле приближно 60 дена. Реновирањето било спроведено без да се затвори маркетот и се вршело претежно во ноќните часови.

 

Со реновирањето на одделите за зеленчук, овошје, сувомесни производи, пекарницата и месарницата, се рефлектираше нашата силна страна во групата свежи производи. Освен тоа, беа обновени и сите визуелни елементи. Со користење на најновата технологија за  осветлување и опремата за заштеда на енергија и намалување на трагите од јаглероден диоксид во внатрешноста на објектот, маркетот прерасна во место кое е почувствително кон околината, вели Чалишкан.

 

Тој додава дека во реновираниот маркет, секојдневните и свежите производи се во прв план, а освен зголемувањето на палетата на овие производи, зголемено е и количеството на смрзнатата програма.

Малопродажниот сектор е жив сектор и поради тоа, секогаш се потребни одредени новитети. Во таа насока, внесувањето на новитети во нашите маркети ќе продолжи и во периодот што следува. Планираме одделите во сите маркети да бидат повторно разгледани и обновени, открива Чалишкан.


Назад
 
 
 
 
back to top