IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Македонија: Реновиран „Рамстор“ во Ново Лисиче

15.08.2018

По анализата на распоредот на „Рамстор" на бул. Видое Смилевски Бато, бр. 10А во Ново Лисиче, маркетот беше повторно структуиран во согласност со потребите и очекувањата на купувачите.

 

Ајхан Чалишкан, директор за продажба во „Рамстор" – Македонија, за InStore открива дека ако не се земе предвид планирањето, подготовките траеле приближно 60 дена. Реновирањето било спроведено без да се затвори маркетот и се вршело претежно во ноќните часови.

 

Со реновирањето на одделите за зеленчук, овошје, сувомесни производи, пекарницата и месарницата, се рефлектираше нашата силна страна во групата свежи производи. Освен тоа, беа обновени и сите визуелни елементи. Со користење на најновата технологија за  осветлување и опремата за заштеда на енергија и намалување на трагите од јаглероден диоксид во внатрешноста на објектот, маркетот прерасна во место кое е почувствително кон околината, вели Чалишкан.

 

Тој додава дека во реновираниот маркет, секојдневните и свежите производи се во прв план, а освен зголемувањето на палетата на овие производи, зголемено е и количеството на смрзнатата програма.

Малопродажниот сектор е жив сектор и поради тоа, секогаш се потребни одредени новитети. Во таа насока, внесувањето на новитети во нашите маркети ќе продолжи и во периодот што следува. Планираме одделите во сите маркети да бидат повторно разгледани и обновени, открива Чалишкан.


Назад
 
 
 
 
back to top