IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Словенија: Ракуша на чело на одделот за маркетинг

10.04.2017

Лидија Ракуша ја презема челната функција во одделот за маркетинг во „Лидл" – Словенија, каде што претходно беше одговорна за медиумски закуп.

Пред доаѓањето во словенечкиот тим на „Лидл" во октомври 2015 година, Ракуша била долгогодишен директор на проекти за развој на нови бизниси во медиумската агенција ОМД – Словенија. Таа има искуство во управување со стратешки медиумски настап на бројни словенечки и меѓународни клиенти, регионална координација на голем број меѓународни клиенти, како и за стекнување на нови корисници.


Назад
 

        
 
 
 
back to top