IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Словенија: Ракуша на чело на одделот за маркетинг

10.04.2017

Лидија Ракуша ја презема челната функција во одделот за маркетинг во „Лидл" – Словенија, каде што претходно беше одговорна за медиумски закуп.

Пред доаѓањето во словенечкиот тим на „Лидл" во октомври 2015 година, Ракуша била долгогодишен директор на проекти за развој на нови бизниси во медиумската агенција ОМД – Словенија. Таа има искуство во управување со стратешки медиумски настап на бројни словенечки и меѓународни клиенти, регионална координација на голем број меѓународни клиенти, како и за стекнување на нови корисници.


Назад
 

 
 
 
back to top