IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.11.2017 || Просечната нето-плата во септември – 23.229 денари  |  Голем пораст за приватните трговски марки на „Теско“  |  Амазон оди „во шопинг“  |  „Попова кула“ со добивка од 4,8 милиони денари  |  Задолжителна квота за жени во управувањето со компаниите  |  „Дониа“ наградена со јубилејно признание  |  „Алибаба“ со нова инвестиција од 2,9 милијарди долари   |  Почнува втората потрага по „Добри брендови“  |  „Хол фудс“ со поголеми снижувања за премиум членовите на „Амазон“  |  „Тиквеш“ го претстави годинашното младо вино  |  Argeta веќе се произведува и во САД  |  Поповолна економска состојба во преработувачката индустрија во октомври   |  Зголемен прометот во индустријата во септември  |  Деловни средби за нови партнерства  |  Унапредување на трговските односи меѓу двете земји  |  „Нестле“ ќе го реорганизира бизнисот со храна за бебиња  |  „Нимрод“ е втор снабдувач со дивеч во Европа  |  Крањските колбаси собраа 1.200 посетители  |  „Кооп“ воведува свинско без антибиотици  |  Месото најскапо во Швајцарија  |   ||
   

Словенија: Ракуша на чело на одделот за маркетинг

10.04.2017

Лидија Ракуша ја презема челната функција во одделот за маркетинг во „Лидл" – Словенија, каде што претходно беше одговорна за медиумски закуп.

Пред доаѓањето во словенечкиот тим на „Лидл" во октомври 2015 година, Ракуша била долгогодишен директор на проекти за развој на нови бизниси во медиумската агенција ОМД – Словенија. Таа има искуство во управување со стратешки медиумски настап на бројни словенечки и меѓународни клиенти, регионална координација на голем број меѓународни клиенти, како и за стекнување на нови корисници.


Назад
 

 
 
 
back to top