IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 23.07.2017 || Кампања на „Меркатор“ со најсилните словенечки брендови  |  ИРБ и „Атлатик група“ заеднички ќе развиваат нов производ  |  „Кине + Нагел“ ја зајакна водечката позиција  |  Нова „Кока-кола активна зона“ во Штип  |  Исти производи за сите пазари  |  „Шпар“ потпиша договор за франшиза со „Ермес“  |  Обновено производството во БИП   |  „Бинго“ презеде еден од објектите на „Конзум“ во Зеница  |  „Метро груп“ ја заврши поделбата  |  Нов „Стокомак“ во Радишани  |  „Карлсберг“ и „Бруклин“ го прошируваат бизнисот  |  Ledo доби халал-сертификат  |  „Меркатор“ и „Конзум“ се разделуваат  |  Lejla - нова вода на „Сарајевска пивара“  |  Вранец од „Тиквеш“ за јубилејот на Гандалф  |  „Макпрогрес“ овозможи летување на деца со посебни потреби  |  „Карфур“ ја поставува првата вертикална градина  |  „Кофола“ ја купи „Премиум роса“  |  Златни медали за македонските вина на „Вино Љубљана“  |  Нов „Гранап“ во Центар  |   ||
   

Словенија: Ракуша на чело на одделот за маркетинг

10.04.2017

Лидија Ракуша ја презема челната функција во одделот за маркетинг во „Лидл" – Словенија, каде што претходно беше одговорна за медиумски закуп.

Пред доаѓањето во словенечкиот тим на „Лидл" во октомври 2015 година, Ракуша била долгогодишен директор на проекти за развој на нови бизниси во медиумската агенција ОМД – Словенија. Таа има искуство во управување со стратешки медиумски настап на бројни словенечки и меѓународни клиенти, регионална координација на голем број меѓународни клиенти, како и за стекнување на нови корисници.


Назад
 

        
 
 
 
back to top