IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Петок, 23.06.2017 || Нова аквизиција на „Лаваца“  |  „Диаџио“ доби одобрение за нова дестилерија  |  Bacardi е најпродаван рум во светот  |  „Мари Бризар“ оживува ликер од „Титаник“  |  „Данон“ го зголеми профитот за 20 отсто  |  „Амазон“ го купува „Хол фудс“ за 13,7 милијарди долари  |  Очекувајте го јунскиот број на InStore   |  „Дневни соби“ од Chipsy за студентите  |  Повеќе од 85 брендови пиво во Maxi  |  „Макпрогрес“ со пораст на извозот  |  Млеко, сирење и путер – само од животинско потекло  |  Нова инвестиција на „Империал тобако“  |  Лошата жетва може да влијае на поскапување на брашното и на лебот  |  Понеповолни очекувања во преработувачката индустрија  |  Прв отворен ден на GS1 Македонија  |  „Ероски“ ги намали загубите  |  „Алди“ затвора 32 продавници  |  „Теско“ тестира роботизирана достава  |  СКМ пристапи кон „Патот на свилата“  |  „Млекара Шабац“ гради фабрика во Русија  |   ||
   

Словенија: Ракуша на чело на одделот за маркетинг

10.04.2017

Лидија Ракуша ја презема челната функција во одделот за маркетинг во „Лидл" – Словенија, каде што претходно беше одговорна за медиумски закуп.

Пред доаѓањето во словенечкиот тим на „Лидл" во октомври 2015 година, Ракуша била долгогодишен директор на проекти за развој на нови бизниси во медиумската агенција ОМД – Словенија. Таа има искуство во управување со стратешки медиумски настап на бројни словенечки и меѓународни клиенти, регионална координација на голем број меѓународни клиенти, како и за стекнување на нови корисници.


Назад
 

 
 
 
back to top