IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 17.01.2018 || „Гомекс“ планира отворање на 30 продавници  |  „Бел фуд груп“ го презема „Хугли“  |  „Фереро“ го купува американскиот кондиторски сегмент на „Нестле“  |  „Маркс & Спенсер“ го продаде бизнисот во Хонг Конг  |  „Лакталис“ повлекува 12 милиони пакувања млеко за бебиња  |  „Атлантик група“ ја презема дистрибуцијата на „Марс“  |  Пазарџиите ќе работат со лиценци  |  „Агрокор“ ја демантира продажбата на маркетите „Конзум“  |  „Нестле“ го продава кондиторскиот сегмент  |  „Кауфланд“ ќе отвори 15 супермаркети во Молдавија  |  „Волмарт“ ја зголемува платата на работниците  |  „Скопски пазар“ излегува од бизнисот со маркети  |  Тина Пухало Грладиновиќ нов директор на „К пивовари“  |  Нови инвестиции и зголемена добивка на „Витаминка“ во 2018  |  Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати  |  Diet Coke со 4 нови вкусови и со поинаков изглед  |  „Млинотест“ наскоро со нова фабрика  |  „Карлсберг БХ“ официјален дистрибутер на пивото Erdinger   |  „Молсон корс“ го купува „Аспал“  |  Пораст на продажните цени на индустриските производи во ноември  |   ||
   

Хрватска: Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати

12.01.2018
Во месечниот извештај за работењето на вонредната Управа на „Агрокор" забележани се позитивни деловни резултати и продолжување на финансиското и оперативното реструктуирање на „Агрокор" и неговите поврзани компании. 

Приходите на „Конзум" и „Тисaк" се над очекуваното ниво, покажува месечниот извештај, кој се однесува на периодот од 11 декември 2017 година до 10 јануари 2018 година. „Конзум" оствари поголеми приходи, маржа, број на купувачи и оперативни добивки (ЕБИТДА), што е резултат на интензивното работење во изминатите месеци. „Тисак" ја прошири својата понуда што доведе до подобра бруто-маржа и ЕБИТДА. Намалувањето на трошоците во голема мера влијаеше на позитивните резултати во ЕБИТДА, а со поврат на приходите реализирана е и очекувана профитабилност.

Компаниите од деловната група Прехрана во ноември бележат пораст на приходите од продажбата и ЕБИТДА што е во согласност со очекувањата. Една од целите беше зголемување на залихите, како и подготовка за празничната сезона во декември. Во текот на ноември лансирани се неколку иновации во сегментот на замрзнатата храна и на маслото за јадење. Компаниите продолжија со постојано подобрување на ефикасноста на работењето преку намалување на трошоците, оптимизација на производственото портфолио и анализи на профитабилноста на купувачите и доставувачите.

Во деловната група Земјоделство, во ноември, особено се истакнува порастот на приходите од продажбата на „ПИК Винковац", поради зголемување на продажбата на прасиња и јагнешко месо, ратарски производи и подобар принос на шеќерната репа. 



Назад
 

 
 
 
back to top