IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 18.06.2018 || Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |  МОЛ го купи производителот на минерална вода „Фонте вива“  |  „Номад фудс“ ја презема „Ент Бесис“  |  Вегански производи во сите супермаркети „Веитрос“  |  Нарачки од „Мигрос“ на само едно копче  |  „Алди зид“ ја отвори илјадитата конџепт-продавница  |   Продолжување на проектот „Кауфланд“ - училиште за овошје и зеленчук  |  „Алди“ и „Лидл“ најатрактивни за Португалците  |   ||
   

Хрватска: Работењето на „Агрокор“ бележи позитивни резултати

12.01.2018
Во месечниот извештај за работењето на вонредната Управа на „Агрокор" забележани се позитивни деловни резултати и продолжување на финансиското и оперативното реструктуирање на „Агрокор" и неговите поврзани компании. 

Приходите на „Конзум" и „Тисaк" се над очекуваното ниво, покажува месечниот извештај, кој се однесува на периодот од 11 декември 2017 година до 10 јануари 2018 година. „Конзум" оствари поголеми приходи, маржа, број на купувачи и оперативни добивки (ЕБИТДА), што е резултат на интензивното работење во изминатите месеци. „Тисак" ја прошири својата понуда што доведе до подобра бруто-маржа и ЕБИТДА. Намалувањето на трошоците во голема мера влијаеше на позитивните резултати во ЕБИТДА, а со поврат на приходите реализирана е и очекувана профитабилност.

Компаниите од деловната група Прехрана во ноември бележат пораст на приходите од продажбата и ЕБИТДА што е во согласност со очекувањата. Една од целите беше зголемување на залихите, како и подготовка за празничната сезона во декември. Во текот на ноември лансирани се неколку иновации во сегментот на замрзнатата храна и на маслото за јадење. Компаниите продолжија со постојано подобрување на ефикасноста на работењето преку намалување на трошоците, оптимизација на производственото портфолио и анализи на профитабилноста на купувачите и доставувачите.

Во деловната група Земјоделство, во ноември, особено се истакнува порастот на приходите од продажбата на „ПИК Винковац", поради зголемување на продажбата на прасиња и јагнешко месо, ратарски производи и подобар принос на шеќерната репа. 



Назад
 

 
 
 
back to top