IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 18.06.2018 || Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |  МОЛ го купи производителот на минерална вода „Фонте вива“  |  „Номад фудс“ ја презема „Ент Бесис“  |  Вегански производи во сите супермаркети „Веитрос“  |  Нарачки од „Мигрос“ на само едно копче  |  „Алди зид“ ја отвори илјадитата конџепт-продавница  |   Продолжување на проектот „Кауфланд“ - училиште за овошје и зеленчук  |  „Алди“ и „Лидл“ најатрактивни за Португалците  |   ||
   

Македонија: Прв отворен ден на GS1 Македонија

15.06.2017

По примерот на организациите GS1 од европските земји, GS1 Македонија годинава првпат ќе организира отворен ден, на тема „Дали сте подготвени за дигиталната ера во трговијата?".

Настанот ќе се одржи на 21 јуни (среда), со почеток во 10 часот, во хотелот „Александар палас" во Скопје. Од организацијата информираат дека целта на собирањата од овој тип, е размена на искуства и успешни практики, како и остварување и зацврстување на деловните контакти. Настанот ќе биде од едукативна и информативна природа, а GS1 Македонија планира да го претвори во традиционален, кој ќе се одржува секоја година.

На првиот отворен ден, темите ќе бидат поврзани со новите трендови во електронската трговија и во интернет-купувањето. Производителите и трговците ќе имаат можност да дознаат како GS1-стандардите можат да им помогнат да одговорат на новите предизвици, за да го прошират пазарот и да стекнат нови деловни партнери и потрошувачи во земјава и во глобални рамки.


Назад
 

 
 
 
back to top