IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 18.02.2018 || „Лидл“ ја отвори 93. продавница  |  Успешна година за „Шпар“  |  Извозот кон Русија зголемен за 10,6%  |  Пазарот на пакувана вода вреди 2,8 милијарди евра  |  Индекси на прометот во индустријата за декември 2017  |  Вештини на преговарање со трговците  |  Успешно управување со брендот и организација на маркетингот  |  Мотивација и тимска работа во КА-менаџментот  |  Костиќ заинтересиран за дел од „Агрокор“  |  Конференција на „Тинекс“ за најава на новиот логистички центар   |  „Кока-кола ХБЦ“ забележа пораст на волуменската продажба  |  „Метро“ забележа пораст во првиот квартал  |  „Витаминка“ го купи имотот на „Брилијант“ за 7,3 милиони евра   |  Лидер – свој на своето  |  „Бел фуд“ доби одобрение за преземање на „Хугли“  |  „Нестле“ го презеде латиноамериканскиот „Терафертил“  |  Нов закон за јавни набавки - освен цената важен и квалитетот  |  Златен медал за „Попова кула“ во Јапонија  |  „Тиквеш“ ги закрои лозјата  |  „Виолета“ освојува пазари во регионот  |   ||
   

Македонија: Прв отворен ден на GS1 Македонија

15.06.2017

По примерот на организациите GS1 од европските земји, GS1 Македонија годинава првпат ќе организира отворен ден, на тема „Дали сте подготвени за дигиталната ера во трговијата?".

Настанот ќе се одржи на 21 јуни (среда), со почеток во 10 часот, во хотелот „Александар палас" во Скопје. Од организацијата информираат дека целта на собирањата од овој тип, е размена на искуства и успешни практики, како и остварување и зацврстување на деловните контакти. Настанот ќе биде од едукативна и информативна природа, а GS1 Македонија планира да го претвори во традиционален, кој ќе се одржува секоја година.

На првиот отворен ден, темите ќе бидат поврзани со новите трендови во електронската трговија и во интернет-купувањето. Производителите и трговците ќе имаат можност да дознаат како GS1-стандардите можат да им помогнат да одговорат на новите предизвици, за да го прошират пазарот и да стекнат нови деловни партнери и потрошувачи во земјава и во глобални рамки.


Назад
 

 
 
 
back to top