IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |  „Кока-кола ХБЦ“ и „Пивара Скопје“ – лидери по четврти пат  |   ||
   

Македонија: Прв отворен ден на GS1 Македонија

15.06.2017

По примерот на организациите GS1 од европските земји, GS1 Македонија годинава првпат ќе организира отворен ден, на тема „Дали сте подготвени за дигиталната ера во трговијата?".

Настанот ќе се одржи на 21 јуни (среда), со почеток во 10 часот, во хотелот „Александар палас" во Скопје. Од организацијата информираат дека целта на собирањата од овој тип, е размена на искуства и успешни практики, како и остварување и зацврстување на деловните контакти. Настанот ќе биде од едукативна и информативна природа, а GS1 Македонија планира да го претвори во традиционален, кој ќе се одржува секоја година.

На првиот отворен ден, темите ќе бидат поврзани со новите трендови во електронската трговија и во интернет-купувањето. Производителите и трговците ќе имаат можност да дознаат како GS1-стандардите можат да им помогнат да одговорат на новите предизвици, за да го прошират пазарот и да стекнат нови деловни партнери и потрошувачи во земјава и во глобални рамки.


Назад
 

        
 
 
 
back to top