IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Недела, 22.04.2018 || „Млин и пекара Љубаче“ со нова инвестиција  |  Natur Premium пристигнува на македонскиот пазар  |  „Монделез“ вложува 90 милиони евра во „фабрика на иднината“  |  „Рамстор“ го отвори 25.маркет  |  „Хенкел“ отвори нова фабрика Somat во Крушевац  |  „Сан Пелегрино“ со приход од 895 милиони евра  |  „Карфур“ ги отвори првите пунктови испорака за пешаци  |  „Персу“ ги повика локалните производители да соработуваат  |  „Кимберли Кларк“ ќе го проширува капацитетот во Алабама  |  „Витамин“ на саемот во Мостар  |  Владимир Косијер нов генерален директор на „Пивара Скопје“  |  „Амазон“ е во преговори со авио-превозникот „Азул“  |  „Домаќа трговина“ со ново место за пазарење  |  Клучно одобрување на „Бајер“ за „Монсанто“  |  „Витаминка“ го рестартира производството на Брилијант  |  Во Сплит отворен првиот супермаркет „Шпар гурмет“  |  Розовиот Kit Kat пристигнува и во Европа  |  „Млекарнa Целеиа“ забележа пораст од 9%  |  „Ошан“ лансира нов формат во Украина  |  „Мирана“ ја купи „Аронија здрава храна“  |   ||
   

Македонија: Прв отворен ден на GS1 Македонија

15.06.2017

По примерот на организациите GS1 од европските земји, GS1 Македонија годинава првпат ќе организира отворен ден, на тема „Дали сте подготвени за дигиталната ера во трговијата?".

Настанот ќе се одржи на 21 јуни (среда), со почеток во 10 часот, во хотелот „Александар палас" во Скопје. Од организацијата информираат дека целта на собирањата од овој тип, е размена на искуства и успешни практики, како и остварување и зацврстување на деловните контакти. Настанот ќе биде од едукативна и информативна природа, а GS1 Македонија планира да го претвори во традиционален, кој ќе се одржува секоја година.

На првиот отворен ден, темите ќе бидат поврзани со новите трендови во електронската трговија и во интернет-купувањето. Производителите и трговците ќе имаат можност да дознаат како GS1-стандардите можат да им помогнат да одговорат на новите предизвици, за да го прошират пазарот и да стекнат нови деловни партнери и потрошувачи во земјава и во глобални рамки.


Назад
 

 
 
 
back to top