IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Понеделник, 24.09.2018 || Голема забава со Петко, „Поточиња“ и вкусна храна пред Веро Тафталиџе  |  Данците бараат органска храна   |  „Едека“ воведува ласерски етикети   |  „Веро“ трајно ги намали цените на 650 производи   |  Се продава „Навип винарство“   |  Кроасаните 4U добија интернационален сертификат   |  „Метро“ најави продажба на хипермаркетите „Реал“  |  Македонија со национален штанд на најголемиот прехранбен самит во ЈИЕ   |  „Фонтера“ првпат работи со загуби   |  Сарај доби „Coca-Cola Aктивна зона“   |  Кочанскиот ориз не е со ГМО   |  „Витаминка“ изложува на саемот Worldfood Москва 2018   |  „Бовин“ прослави две децении постоење   |  „Бимилк“ му даде нов лик на Тумбе Кафе во Битола   |  „Лесковачка скара“ само со дозвола   |  „Бучен Козјак“ се редизајнираше – производите со нови дизајни веќе се на полица  |  Пивото ќе поскапи од 2019 година  |  Нова мобилна апликација на „Рамстор“   |  За три месеци одземени половина тон лажен мед   |  Нема потврда од науката дека ГМО се штетни   |   ||
   

Холандија: Промена на купувачките навики

09.11.2017

Процентот на холандски потрошувачи што купуваат во повеќе од две продавници значително се намалил, а сè повеќе се зголемува групата потрошувачи што посетуваат само еден продажен објект, покажуваат податоците на „Делоит".

Во 2015 година, 66% од холандските потрошувачи купувале во три или во повеќе супермаркети, а тој процент годинава се намалил на 58%. Речиси 11% од потрошувачите користат само еден формат за купување, додека пред две години, тие биле само околу 6%.

Според „Делоит", за овој развој, во голема мера придонел крајот на економската криза.

Се зголемува бројот на потрошувачи што финансиски се зајакнати, кои немаат потреба да одат во лов по ниски цени во неколку супермаркети. Тие се одлучуваат за удобноста при купувањето на сите потребни производи на едно место, објаснуваат од „Делоит".


Назад
 
 
 
 
back to top