IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Среда, 12.12.2018 || „Виталиа“ продава и во Бангладеш   |  „Нектар“ и „Нелт“ се здружија во Србија   |  „Старбакс“ ќе отвори уште 2.100 ресторани ширум светот  |  „Жито маркети“ прослави 30 години   |  „Дм дрогерие маркт“ забележа двоцифрен раст   |  „Розе“ во „Вашингтон пост“   |  „Виолета“ ја разубави скопска Гинекологија   |  Vincinni извезува во Јужна Кореја   |  Тридневна дружба на вработените на „Макпрогрес“  |  „Лакталис“ го купува „Нестле“ во Малезија за 40 милиони долари   |  Трговците избраа ТОП 100 производи  |  Милијардер купи удел во Starbucks  |  Перутнина Птуј“ ќе продава салами во САД   |  „Метро Бугарија“ воведува автентични млечни продукти  |  Сертификати за компаниите што се фер со потрошувачите  |  „Унилевер“ нема да се сели во Холандија   |  Трговците бираат топ 100 производи   |  Битола стана дел од големиот проект „Coca-Cola Активни зони“   |  Производителите на чоколадо се насочуваат кон Исток   |  Трошоците на живот на месечно ниво намалени, на годишно имаат раст   |   ||
   

Холандија: Промена на купувачките навики

09.11.2017

Процентот на холандски потрошувачи што купуваат во повеќе од две продавници значително се намалил, а сè повеќе се зголемува групата потрошувачи што посетуваат само еден продажен објект, покажуваат податоците на „Делоит".

Во 2015 година, 66% од холандските потрошувачи купувале во три или во повеќе супермаркети, а тој процент годинава се намалил на 58%. Речиси 11% од потрошувачите користат само еден формат за купување, додека пред две години, тие биле само околу 6%.

Според „Делоит", за овој развој, во голема мера придонел крајот на економската криза.

Се зголемува бројот на потрошувачи што финансиски се зајакнати, кои немаат потреба да одат во лов по ниски цени во неколку супермаркети. Тие се одлучуваат за удобноста при купувањето на сите потребни производи на едно место, објаснуваат од „Делоит".


Назад
 
 
 
 
back to top