IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Сабота, 23.06.2018 || „Крафт-Хајнц“ го продава Complan?  |  Отворена е 100. „Бипа“  |  „Кока-кола“ го проширува погонот во Унгарија  |  „Прилепска пиварница“ донира за Центрите за аутизам  |  „Збербанк“ ќе биде сопственик на 39,2% од „Агрокор“  |  „НТ Болеро“ отвори погон за преработка на овошје во Топола  |  „Шпар“ го отвори првиот супермаркет во Малта  |  Нови можности за квалитетните македонските вина   |  „Мегле“ почнува со дигитален процес на откуп  |  „Млекара Здравје“ се закити со 5 златни ѕвезди   |  „Нектар“ со линија за иновативни пакувања  |  „Слатка куќа“ на улица Македонија  |  „Тинекс“ со поддршка за ранливите групи  |  Tip of the Week® на англиски јазик  |  „Барила“ ќе вложи милијарда евра за одржливо работење  |  „Теско“ ја објави добивката од приватните марки  |  Успешно одржан првиот FMCG-самит во Љубљана  |  Најдобар HR менаџер e Eлизабета Мирчевска  |  „Генеза“ отвори нов погон  |  Попусти за корисниците на „Амазон прајм“ во „Хол фудс“  |   ||
   

Холандија: Промена на купувачките навики

09.11.2017

Процентот на холандски потрошувачи што купуваат во повеќе од две продавници значително се намалил, а сè повеќе се зголемува групата потрошувачи што посетуваат само еден продажен објект, покажуваат податоците на „Делоит".

Во 2015 година, 66% од холандските потрошувачи купувале во три или во повеќе супермаркети, а тој процент годинава се намалил на 58%. Речиси 11% од потрошувачите користат само еден формат за купување, додека пред две години, тие биле само околу 6%.

Според „Делоит", за овој развој, во голема мера придонел крајот на економската криза.

Се зголемува бројот на потрошувачи што финансиски се зајакнати, кои немаат потреба да одат во лов по ниски цени во неколку супермаркети. Тие се одлучуваат за удобноста при купувањето на сите потребни производи на едно место, објаснуваат од „Делоит".


Назад
 
 
 
 
back to top