IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 25.05.2017 || Второ ниво - Напредно преговарање со „тешките“ купувачи  |  Реакции на „Пивара Скопје“ и на „Прилепска пиварница“ за одлуката на КЗК  |  Се одржа четвртиот Маркетинг-самит Белград  |  Нова инвестиција на „Нестле“  |  Официјални предлози за економски вицепремиер од коморите  |  Просечната мартовска нето-плата изнесувала 22.445 денари  |  „Ошан“ промовира здрави и домашни производи  |  „Хајнекен“ доби одобрение за „Бразил Кирин“  |  Голем хуманитарен гурмански пикник  |  Вискито на „Алди“ меѓу најдобрите  |  „Тиквеш“ најнаградувана винарница во Југоисточна Европа  |  InStore на саемот PLMA во Амстердам  |  Пораст на продажбата во „Агроплод“  |  Сребро за Alexandria Rose на мундијал во Франција  |  Паркиралишта за велосипеди од „Кока-кола“  |  Златни медали за Hina во Нови Сад  |  Нема криза во „Млекопродукт“  |  „Универекспорт“ најдобар во категоријата  |  „Дон дон“ најави нов погон во Зајечар  |  VodaVoda ќе го освојува пазарот во Сингапур  |   ||
   

Македонија: Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“

20.03.2017

Од македонската винарница очекуваат дека трендот на пораст на приходите, кој минатата година изнесувал 9 отсто, ќе продолжи и годинава, со зголемување на продажбата на домашниот и на странските пазари.

Вкупните приходи на „Тиквеш" во 2016 година забележале пораст за 112,8 милиони денари, што е зголемување за 9 отсто во однос на претходната година. Порастот се должи на зголемените приходи од продажбата на вино на домашниот пазар за 12 отсто, како и од порастот на приходите од извоз за 6 отсто. Зголемените приходи генерирале и пораст на бруто-добивката од 27 отсто, а пониските оперативни расходи за 6 отсто, на „Тиквеш" ѝ овозможиле да забележи зголемување на оперативната добивка за 32 отсто во однос на претходната година.

Задоволни сме од остварените резултати – тие покажуваат дека нашата стратегија за долгорочен развој се остварува така како што е зацртанo, коментира Игор Илиевски, генерален директор на винарницата, и додава дека фокусот на „Тиквеш" останува на имплементацијата на најновите глобални трендови во винската индустрија, развојот на нови вински брендови и на промоција на висококвалитетното македонско вино во светот.

„Тиквеш" очекува позитивните финансиски резултати да продолжат годинава, како и реализација на планираното зголемување на приходите од продажба за 10 отсто во однос на 2016 година, при што, учеството на приходите од продажбата на домашниот пазар се очекува да биде 48 отсто, а на извозните – 52 отсто.


Назад
 

 
 
 
back to top