IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Вторник, 26.09.2017 || „Таргет“ се вклучува во ценовната војна  |  Срѓан Златичанин е новиот генерален директор на „Фриком“  |  Извозот на вина и пијалаци се зголеми за 12%  |  „Алди“ ги отвора првите безнински пумпи  |  „Лидл“ ќе продава производи направени според стари семејни рецепти  |  „Кока-кола активна зона“ во Радовиш  |  „Шпар“ - прв меѓународен синџир во Белорусија  |  „Макпрогрес“ ја презема „Дониа“  |  Prohibition – нова безалкохолна верзија на Budweiser  |  „Браун-Форман“ ја зголеми продажбата  |  Oд понеделник во продажба Добриот леб   |  „Крафт-Хајнц“ заинтересирани да го преземат „Данон“  |  „Млекара Плана“ вторпат на продажба  |  „Перно Рикар“ најавува зголемување на продажбата  |  Првата пратка производи тргна за Москва  |  Најважна е поддршката на домашните компании  |  „Ахолд Делез“ е меѓу лидерите за одржливо работење  |  „Жито“ во Петровец, прв во таа општина  |  Нова сезона на „Полица за домашните“ во „Лидл“  |  Златни медали за вината на „Тиквеш“ во Кина   |   ||
   

Македонија: Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“

20.03.2017

Од македонската винарница очекуваат дека трендот на пораст на приходите, кој минатата година изнесувал 9 отсто, ќе продолжи и годинава, со зголемување на продажбата на домашниот и на странските пазари.

Вкупните приходи на „Тиквеш" во 2016 година забележале пораст за 112,8 милиони денари, што е зголемување за 9 отсто во однос на претходната година. Порастот се должи на зголемените приходи од продажбата на вино на домашниот пазар за 12 отсто, како и од порастот на приходите од извоз за 6 отсто. Зголемените приходи генерирале и пораст на бруто-добивката од 27 отсто, а пониските оперативни расходи за 6 отсто, на „Тиквеш" ѝ овозможиле да забележи зголемување на оперативната добивка за 32 отсто во однос на претходната година.

Задоволни сме од остварените резултати – тие покажуваат дека нашата стратегија за долгорочен развој се остварува така како што е зацртанo, коментира Игор Илиевски, генерален директор на винарницата, и додава дека фокусот на „Тиквеш" останува на имплементацијата на најновите глобални трендови во винската индустрија, развојот на нови вински брендови и на промоција на висококвалитетното македонско вино во светот.

„Тиквеш" очекува позитивните финансиски резултати да продолжат годинава, како и реализација на планираното зголемување на приходите од продажба за 10 отсто во однос на 2016 година, при што, учеството на приходите од продажбата на домашниот пазар се очекува да биде 48 отсто, а на извозните – 52 отсто.


Назад
 

        
 
 
 
back to top