IN STORE in your country:
Makedonija   Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  Македонија Четврток, 23.03.2017 || „Јафа“ ја купи „Банини“ по почетната цена од 15 милиони евра  |  „Витаминка“ се претстави на Food Expo во Атина  |  Продажните објекти на „Виталиа“ на Google Street View  |  „Лакталис“ со повисока понуда за целосно преземање на „Пармалат“  |  „Унилевер“ ќе продава брендови маргарини и путери  |  „Агрокор“ работи на нов бизнис-модел  |  Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“  |  Сребрени медали за македонските вина на Chardonnay du Monde  |  „Казино“ се повлекува од српскиот пазар  |  „Хајнекен“ се отвора кон британскиот пазар за безалкохолно пиво  |  Старите семиња од Словенија во маркетите на „Шпар“  |  „Пекабеско“ инвестира над 1,4 милиони евра во нова опрема  |  „Пивара Скопје“ прва и единствена во регионот ја доби лиценцата за Laško  |  СКМ: Од блокадите на Коридорот 10 трпи целата економија  |  Pepsi Max додава варијанта со ѓумбир  |  „Теско“ отвора телефонска линија за спречување загуба на храна  |  „Сарајевска пивара“ се претстави пред идните колеги  |  Недела на виното цвичек на крајот од мај  |  Очекувајте го мартовскиот број на InStore  |  „Еуроспин“ ја отвори 47. продавница  |   ||
   

Македонија: Продолжува порастот и позитивните резултати на „Тиквеш“

20.03.2017

Од македонската винарница очекуваат дека трендот на пораст на приходите, кој минатата година изнесувал 9 отсто, ќе продолжи и годинава, со зголемување на продажбата на домашниот и на странските пазари.

Вкупните приходи на „Тиквеш" во 2016 година забележале пораст за 112,8 милиони денари, што е зголемување за 9 отсто во однос на претходната година. Порастот се должи на зголемените приходи од продажбата на вино на домашниот пазар за 12 отсто, како и од порастот на приходите од извоз за 6 отсто. Зголемените приходи генерирале и пораст на бруто-добивката од 27 отсто, а пониските оперативни расходи за 6 отсто, на „Тиквеш" ѝ овозможиле да забележи зголемување на оперативната добивка за 32 отсто во однос на претходната година.

Задоволни сме од остварените резултати – тие покажуваат дека нашата стратегија за долгорочен развој се остварува така како што е зацртанo, коментира Игор Илиевски, генерален директор на винарницата, и додава дека фокусот на „Тиквеш" останува на имплементацијата на најновите глобални трендови во винската индустрија, развојот на нови вински брендови и на промоција на висококвалитетното македонско вино во светот.

„Тиквеш" очекува позитивните финансиски резултати да продолжат годинава, како и реализација на планираното зголемување на приходите од продажба за 10 отсто во однос на 2016 година, при што, учеството на приходите од продажбата на домашниот пазар се очекува да биде 48 отсто, а на извозните – 52 отсто.


Назад
 

 
 
 
back to top